"Häh? Yle-pomo vetää tiltit koiransa tv-uran päättymisen takia, tylyttää yt-neuvotteluissa kärvistelevät maikkarin työntekijät, suosittelee lääkkeitä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho. Siellä ihan kimmastuttiin ja kunnolla. Se on varmaan totta että Sini- koira on tehnyt Maikkarin aamutelkusta suositumman kuin mikään muu viime vuosina. Saiko Sini/Pekka tästä edes korvausta?

Olenkin ihmetellyt, miksi se koira aina siellä jaloissa pyörii.
Luulisi olevan aika noloa, kun emäntä julkisuudessa raivoaa miehensä työpaikan asioista, jotka eivät hänelle kuulu. :ROFLMAO:

Mari Sarolahti suosittelee Maikkarin työntekijöille allergialääkkeitä. Minä suosittelen hänelle vaihdevuosioireiden lääkitsemistä.

• Tykkää
Reactions: setis
Olenkin ihmetellyt, miksi se koira aina siellä jaloissa pyörii.
Luulisi olevan aika noloa, kun emäntä julkisuudessa raivoaa miehensä työpaikan asioista, jotka eivät hänelle kuulu.

Mari Sarolahti suosittelee Maikkarin työntekijöille allergialääkkeitä. Minä suosittelen hänelle vaihdevuosioireiden lääkitsemistä.

Ou nou, onhan tuo aika noloa.. ja sitä paitsi ei oikein voi vaatia, että muut alkavat käyttää allergialääkkeitä heidän koiransa takia. Tosin miksi niitä oireita ilmaantuu nyt eikä aiemmin? Et onko uusissa tiloissa jotakin, niin taisi siellä joku sanoa, että kokolattiamatto ja siihenhän ne karvatkin tarttuvat paremmin. No.. toivotaan, että kaikki rauhoittuvat :D

Mitä lääkitystä muuten olisit suositellut ex mehuyrittäjän, nyk. Kokoomuksen kansanedustajan puolisolle, kun tämä lähetteli uhkaavia viestejä puolustaakseen vaimoaan, asioissa, jotka eivät hänelle kuulu?

"SMOOTHIEYRITYS Jungle Juice Barin toinen perustaja, Petteri Fagerström, lähetti ainakin kahdelle henkilölle uhkaavia Instagram-viestejä sen jälkeen, kun he olivat kritisoineet hänen puolisoaan, kansanedustaja Noora Fagerströmiä (kok)."

Siis ymmärsinkö oikein, että maikkarilta on ihan ihmistoimittajia saamassa kenkää yt-neuvotteluiden seurauksena ja tämä koiraemo - toimittajataustainen kai itsekin - sitten heittää julkisesti, että koiransa on ollut tärkeämpi ja parempi työntekijä kuin yksikään ihminen? Jos näin, niin enpä voi kuin hattua nostaa. Pahempaa riistoporvarin karikatyyriä ei olisi edes Oiva Lohtander osannut rakentaa. Mahtaa Pekka Poutakin joutua vähän luimistelemaan työpaikallaan.

Oiva Lohtander:

Ja on muuten puusilmäisen idiotismin huippu edes esittää sellaista ajatusta, että allergisen ihmisen nyt vaan pitää käyttää lääkkeitä, jos ei muuten voi työpaikallaan terveenä olla ulkopuolisten koirien takia. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: m1es ja setis
Ou nou, onhan tuo aika noloa.. ja sitä paitsi ei oikein voi vaatia, että muut alkavat käyttää allergialääkkeitä heidän koiransa takia. Tosin miksi niitä oireita ilmaantuu nyt eikä aiemmin? Et onko uusissa tiloissa jotakin, niin taisi siellä joku sanoa, että kokolattiamatto ja siihenhän ne karvatkin tarttuvat paremmin. No.. toivotaan, että kaikki rauhoittuvat :D
Jostain aikaisemmasta jutusta ymmärsin, että nyt meteorologit työskentelevät toimituksen keskellä kun aikaisemmin olivat vähän syrjemmässä omissa oloissaan. Eli nyt ne koiratkin pyörivät jatkuvasti allergisten ihmisten jaloissa.

• Tykkää
Reactions: setis
A. Mari on todella katkera edelleenkin, kun sai potkut MTV:ltä kesällä 2015

B. Mari on ajattelematon, itsekäs ja typerä kun ei välitä siitä, että jotkut työntekijät saivat allergisen reaktion heidän koiristaan. Syöttäisi lääkkeitä työtekijöille sen sijaan, että poistaisi paikalta ongelmat.

C. Samoin minä kuin muutama muu edellä ihmettelen tuollaisen persoonattoman ja täydellisen flegun koiran saamaa positiivista huomiota. Eihän se paljoa reagoinut koskaan mihinkään.

D. Yle voisi antaa Marille vakavan varoituksen asiattomasta riehumisestaan.

• Tykkää
Reactions: m1es
Juttua lukemattomana totean, että Mari vaikuttaa olevan bitch.
Olen myös jo kauan sitten kyllästynyt Pekan outouksiin.
Ihminen ei ymmärrä eläinallergiaa, jos ei sitä itse sairasta.
Olen eläinrakas, mutta erittäin pahasti eläinallergikko.
Khmisistä tulee höperöitä kotieläintensä kanssa.
Eläimet kuuluvat luontoon ja vapauteen.

Miksi muuten koirien sapuskoissa ei nykyään saa olla yhtään viljaa?
Ei koirat syö viljaa, perunaa tai riisiä tai mitään tuollaista!🤯
Koira on lihansyöjä! Eli vain eläinperäistä ravintoa koirille jos haluaa, että koira pysyy terveenä ja elää pitkän hyvän elämän!
Nykyään koirilla on vaikka mitä sairauksia kun hölmöt ihmiset ruokkivat koiriaan väärin. Noh, ell ja lääketeollisuus kiittää!

Välillä koira vetää ruohoa jos putsaa suolistoa mutta siinäpä se.
Kuulin palstalta, että jonkun koirat ovat oppineet käymään marjapensaissa, mutta tuo on kyllä poikkeus.
Koira ei ole kasvissyöjä tai sekasyöjä, eikä se tarvitse hiilihydraatteja.

Kyllä nää ”karenit” niin tiedetään!

Oletteko ihmetelleet miksi ihmiset ovat nykyään hulluja ja tyhmiä? Esim. kuten juuri tuo koiran omistaja Yle-pomo.
Ei tuollainen käytös ole laisinkaan normaalia, eikä hyvin moni muukaan kouhkaaminen mitä näemme nykyään!

Mulla on tähän ihan simppeli selitys!
Katsokaapa onko tämä koiran omistaja vegeilyyn hurahtanut! Syökö riittävästi eläinrasvoja?

Tiesittekö, että aivot muodostuvat rasvasta ja kolesterolista?
Arvatkaapa mitä tapahtuu kun ihmiset lakkaavat syömästä eläinrasvoja!
Hormoonit huutavat hoosiannaa ja ihmisestä tulee ailahteleva kaheli.

Sanoo hän ja vetää taas rasvakeskustelut käyntiin 🤣 En sinuna haukkuisi toisia hulluiksi, ei ole niin kuin varaa..

• Vau!
Reactions: Lispetti
Sanoo hän ja vetää taas rasvakeskustelut käyntiin 🤣 En sinuna haukkuisi toisia hulluiksi, ei ole niin kuin varaa..
Enhän minä se ”karen” tässä ole.
Mulla on hyvä hormoonitoiminta ja tasainen mielentila.

Ei koirat syö viljaa, perunaa tai riisiä tai mitään tuollaista!
Koira on lihansyöjä! Eli vain eläinperäistä ravintoa koirille jos haluaa, että koira pysyy terveenä ja elää pitkän hyvän elämän!
Nykyään koirilla on vaikka mitä sairauksia kun hölmöt ihmiset ruokkivat koiriaan väärin. Noh, ell ja lääketeollisuus kiittää!

Välillä koira vetää ruohoa jos putsaa suolistoa mutta siinäpä se.
Kuulin palstalta, että jonkun koirat ovat oppineet käymään marjapensaissa, mutta tuo on kyllä poikkeus.
Koira ei ole kasvissyöjä tai sekasyöjä, eikä se tarvitse hiilihydraatteja.
Mun molemmat koirat söivät esimerkiksi mustikkaa ja jälkimmäinen, kun oli omia marjapensaita sen aikana, niin se söi tosi mielellään mustaherukoita.

Ei niistä tullut mitään ongelmia. Kyllähän karhutkin syövät marjoja.

Yhteistyössä