Hah, kävin kelan sivuilla ja olin saanut kht-päätöksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
:laugh: tiukkaa tekee, mutta sitkeenä aion vaan kotona pysyä kunnes tyttö täyttää sen 3v. :heart:
Kyllä tuo tuki on aika pieni ja kuitenkin liputetaan lasten kotihoidon puolesta joka taholla. :whistle: Vaan elämähän on valintoja täynnä. =)

Pelaa pokeria netissä niin siitä saa kivasti lisä tuloja :D
Itse olen ihan koukussa siihen ja tuottoa tulee, joskin välillä on huonojakin päiviä mutta
reilusti on kotiutettu rahaa jo.

Juu pieni se on.
Mutta kotona oon ollu yli 7v. ja oon vielä 4kk. kunnes kuopus täyttää 3v.
Oon toki ollut siinä välissä minimi äitiyspäivä rahalla, mutta ei sekään päätä huimaa.
Mutta hyvä että edes jotain saa.
Ja ens kuussa taas tippuu ku poika menee kouluun.

no mutta saathan sä asumistukea,toimeentulotukea,kotihoidontukea,kuntalisää, lapsilisät neljästä lapsesta ja elatusmaksut, joten kyllä sillä varmaan ihan kuitenkin toimeen tulee =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mutta saathan sä asumistukea,toimeentulotukea,kotihoidontukea,kuntalisää, lapsilisät neljästä lapsesta ja elatusmaksut, joten kyllä sillä varmaan ihan kuitenkin toimeen tulee =)

paljonko nämä tuet on yhteensä?

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
pakko nostaa hattua! minä meinaan tulla hulluks jos joudun olla kotona vaan. Menee rytmit ja kaikki ihan sekaisin.

No kotonakin voi pitää rytmit niin ei tule hulluksi :D

Ja itse olen ollut nyt kotihoidontuella kun tyttö täyttää talvella 3v. On ollut kyllä ihanaa, mutta ihanaa on siirtyä uusiin juttuihinkin. Rahallisesti ollaan kyllä pärjätty, kun menot olleet pienet.

Mun kans tekis mieli jäädä tulevaisuudessa kotiin hoitaan lasta. Se on vaan taloudellinen mahdottomuus, kun lainaankin menee jo 700?/kk :( ja ei, en ole elänyt yli varojeni vaan laina on peräisin konkkaan menneestä firmasta.

mulle tuli kelasta lappu jossa luki: "laskelmiemme mukaan olemme maksaneet teille lasten kotihoidontukea 3,20 euroa liikaa (yhteensä yhden vuoden aikana).Olemme päättäneet luopua takaisinperinnästä." Että mua rupes tuo kelan touhu naurattaan,oliko järki lähettää lappunivaska 3 euron takia kun eivät edes halunneet sitä takas :D