Häh,ei se klamydiakaan näköjään aina kovin helposti tartu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiutski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piiutski

Vieras
Mitenhän voi olla mahdollista :O 4kk parisuhdetta takana,ja koko ajan todella aktiivista seksielämää meillä ollut. Saatiin lopultakin aikaiseksi käytyä sukupuolitautitesteissä, kun molemmilla ollut useita irtosuhteita ennen tätä parisuhdetta. Noh, tulokset tuli, niin minulla klamydia positiivinen, miehellä negatiivinen. Olis luullut parinsadan yhdyntäkerran aikana tarttuneen.. :O onko muilla ollut vastaavaa?

Tuota... Miehesi on syönyt salaa antibioottikuurin, koska on pettänyt ja tartuttanut klamydian sinuun. Nyt mies on saanut sinut uskomaan että tartunta on vain sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;30667036:
Meillä sama homma. Ei tarttunut mieheen minusta, vaikka seksiä oli todella paljon.

Niin ja molemmat testattiin kahteen kertaan, kuukauden välillä. Miehelle ei antibiootteja suostuttu antamaan varmuuden vuoksi.

Mies ei saa lääkitystä, koska sitä ei kuulemma anneta ilman positiivista labravastausta. Minulla kontrolliaika aikaisintaan 6vk:n kuluttua, mietittiin,että kannattaisikohan miehen käydä vielä varmuuden vuoksi minun kanssa samaan aikaan testeissä,kun menen kontrolliin?

Juuri tästä syystä käytän itse jokaisen parisuhteen alussa vähintään sen 3kk kondomia. Sen jälkeen mennään testeihin ja vasta sitten jätetään kondomi pois, jos molemmat saa puhtaat tulokset. Vain lortto antaa paljaalla kuppapilluaan!

Yhteistyössä