hah :D mun mieheni on joskus oikein kunnon äijä ja aina ennen ollut ennemminkin koiraihminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja useassakin asiassa pihi luonteeltaan (paitsi lapsien jutuissa)

tänään.. Tänään me suunnattiin kaupan jälkeen eläinkauppaan ostamaan kateille uusi raapimapuu/leikkipuu miksi sitä nyt kukakin haluaa kutsua..
Noh vaihtoehtoja oli jos jonkinmoista. Itse ihastuin sellaiseen mikä maksoi 135e, mutta mieheni miettikin pitkään et pitäksö kissoille ostaa sellanen jumalattoman kokonen härdelli ja se maksoi 200e ! :D
Oli myös sellaisi 40-60e:n pintaan olevia ja minä ajattelin et sen kaa saa tietty "tapella" et ostetaan kunnollinen mut ehei minä jouduinkin puhuu sille järkee et se 200e:n olis liian iso ja ehkä tyyriskin.

Matkalla kotiin myös puhui että kissoile ei sitten joululahjoja varmaan enää osteta :laugh:
Mitä lahjoja :D itse ajattelin et kun kissoille raapaisee joulukinkusta siivuja niin siinä on "lahjaa" kyllikseen .

Niin ja sitten tämä meidän "äijien äijä" aina käy laittamassa kissoille viltin kun nukkuvat sohvalla, että niillä lämpimämpi :D
Ja illalla ei voi käydä nukkuu jos katit ei oo vieressä :D
Ja voi sitä lepertelyn määrää välillä :laugh:

kun kaverinsa kuulisivat :D

:D
Meillä kans mies menetti aikanaan sydämensä meidän kahdelle kissallemme, vaikka aiemmin ei ollut kissaihminen yhtään. Ensin se puolusteli, että ne meidän kissamme olivat vain harvinaisen fiksuja ja hauskoja, mutta taisi se samalla oppia tuntemaan ja ymmärtämään kissoja ylipäätänsä niin, että nykyään tykkää kaikista kissoista.

:D
Meillä kans mies menetti aikanaan sydämensä meidän kahdelle kissallemme, vaikka aiemmin ei ollut kissaihminen yhtään. Ensin se puolusteli, että ne meidän kissamme olivat vain harvinaisen fiksuja ja hauskoja, mutta taisi se samalla oppia tuntemaan ja ymmärtämään kissoja ylipäätänsä niin, että nykyään tykkää kaikista kissoista.

juu minunkaan mies ei juuri kissoita pitänyt. Sanoi vaan et ne vaa sähisee, murisee ja raapii :D

Nyt on ihan toista maata, hoitaa kun lapsiaan. :laugh:

Ei ole kovinkaan viisas kun kissoja hommaa kotia, ne kuuluu luontoon eikä sisälle, vittumaisia otuksia joka tapauksessa eikä niistä ole mitään hupia tai hyötyä kun sisällä on.

Ei koskaan joulukinkkua eläimille, on liian suolaista! :attn:
No ei kai se elukka siitä kärsi, jos kerran vuodessa saa vähän suolaisempaa makupalaa. ;) Meillä on kaikki lemmikit oikein asianmukaisella ruokavaliolla, mutta satunnaisista herkuista en ota turhia paineita, kunhan kyseessä ei ole oikeasti haitalliset ruoka-aineet, kuten koirille suklaa, ksylitoli, rypäleet yms.

[QUOTE="vieras";22546349]Mitäs helvettiä se sulle kuuluu?[/QUOTE]

Mikä vittu se sinä olet siellä vinkumaan mitä minä kysyn saatanan vasikka, työnnä se kissas hanuriis ja syö se saatanan pallipää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja syöttäkää rotanmyrkkyä niille;22546345:
Miksi joku ottaa kissan? Se ei opi mitään ja kusee minne sattuu, siitä ei ole mitään hyötyä-
Terve ja oikein hoidettu kissa ei todellakaan kuseskele ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22546570:
välillä tuntuu että meillä kissa on viksumpi ku meidän koira..
se osaa myös istua käskystä ja avata itse ovet(laittas ne kiinikki)

Lopeta se juopottelu ja pilven polttaminen nyt heti!

Alkuperäinen kirjoittaja ei taida löytyä;22546549:
Laitapa jotain linkkiä missä todistat sen että kissa osaa istua pyynnöstä tai antaa tassua? :D

Meillä yksi kissoista osaa istua ja antaa tassua käskystä. Miehellä oli aikaa 10v sitten työttömänä ollessaan kouluttaa kissa kunnolla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja syöttäkää rotanmyrkkyä niille;22546345:
Miksi joku ottaa kissan? Se ei opi mitään ja kusee minne sattuu, siitä ei ole mitään hyötyä-

Meidän mansikkamaalta ja kasvimaalta ei enää hiiret ja myyrät ja etenki ne ällöt päästäiset loiki käsille kun on talossa kissa.
Ei kuseksi sisälle eikä pasko, pihalla hoitaa ja peittääki siististi. Ja nyt kun tuli kylmää niin makailee uunilla tyytyväisenä ootellen kesää ja härnää välillä koiria että saa nekin aktivoitumaan... vai ei muka oo hyötyä. Tohon vielä päälle se että eläimen silittely poistaa stressiä, jne..

:D Ehkä mullakin on siis toivoa. Meille tulossa koira ja mies ei ole eläinihminen ollut koskaan. Sain kuitenkin suostumaan pitkän perustelun jälkeen. Eläimet kuulemma juur vaan kuluttavat, kuseksivat ympäriinsä ja metelöivät. Noh ollaan uuteen kotiin muuttamassa, jonne tulee laminaatit ja tänään tuo mies tokaisi, että on sen koiran siellä hyvä olla, eikä kynnet raavi laminaattia pilalle kun se on niin kovaa! :D Ja kun pennun kuvaa näytin koneelta sille, niin kyllä siitä näki, että hellyys on siihenkin iskenyt.

:D Ehkä mullakin on siis toivoa. Meille tulossa koira ja mies ei ole eläinihminen ollut koskaan. Sain kuitenkin suostumaan pitkän perustelun jälkeen. Eläimet kuulemma juur vaan kuluttavat, kuseksivat ympäriinsä ja metelöivät. Noh ollaan uuteen kotiin muuttamassa, jonne tulee laminaatit ja tänään tuo mies tokaisi, että on sen koiran siellä hyvä olla, eikä kynnet raavi laminaattia pilalle kun se on niin kovaa! :D Ja kun pennun kuvaa näytin koneelta sille, niin kyllä siitä näki, että hellyys on siihenkin iskenyt.

Laminaatti on sit tosi liukasta koiran tassun alla joten suosittelen pitämään mattoja mahdollisimman paljon.

Yhteistyössä