Haetteko saikkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
alkuraskaudesta, jos pahoinvointia? Ja jos, niin kuinka voimakasta pahoinvointia?

Raskaus ei sairaus, mutta tämä olo, ei mieltä ylentävää :(. Kaupassa töissä, muutaman kerran lähtenyt juosten vessaan, silloin loppupäivän olen ollut pois.

En kehtaisi hakea lomaa pelkästä pahasta olosta. Mutta mieli tekisi silti. Ruoka ei mene sisälle, ja sitten taas paha olo siitä yltyy.

Hajut, ajatus ruuastakin saa olon juosta vessaan..

Hain ja taisin olla saikulla 5-6 viikkoa. Oli senverran voimakasta, etten olisi kertakaikkiaan pystynyt edes menemään töihin, saati mitään tekemään. KOtitöitä en tehnyt myöskään, koska en pystynyt, myöskin koirien hoito jä'i täysin miehen vastuulle. Oli päiviä, kun en päässyt edes tähän sängyn viereen koneelle, kun oli niin paha olla ja laatta lensi.

Kuinka paljon kirjoittavat kerrallaan lomaa? Päivän pari?

Mulla ei siis mitään nesteytystä vaativaa pahaa oloa, ainakaan vielä. Mutta se jatkuva paha olo, kurkussa tuntuu että ylös tulisi todella helposti jos vaan pöntön viereen menisi.

Päälle vielä uni, työmatkaa 40 km suuntaansa. Välillä mietityttää että mitä jos nukahdan rattiin.

Ruoka ei maistu, tänään pari haarukallista risottoa, lasi mehua. Pian pitäisi mennä hymyilemään töihin..

Kuopuksen aikaan jouduin hakemaan saikkua pahoinvoinnin takia. Siis oksentelin ihan yhtenään ja eihän siitä työstä mitään tullut, kun vielä eräässä leipomossa olin ja ne hajut teki niin pahaa. Jouduin ottamaan moneen otteesee, kun aina yritin mennä töihin takas niin ei siitä mitään tullut.

Hajut on pahoja, ja jos osuu kassavuoro, niin ah, siitä ei pääse edes pois.. Saa haistella kaikkia ruokia ja päälle vielä ihmisten ominaishajuja :x

No tänään ainakin koitan, katsotaan, olenko koko päivän. Jos en niin sitten hakemaan saikkua.

kyllä jotkut hakee, jos kokee olon hankalaksi. senkun haet :)
mä olin ihan alussa pari viikkkoa kesälomalla+pari viikkoa saikulla (en pahoinvoinnin vaan pienen vuodon takia, en saanut liikkua). pahoinvointiakin oli ja järjetön väsymys, joten ihan hyvä että olin lomalla/saikulla. Nyt alkaa jo pahoinvoinnit helpottua, tosin eri haju ällötykset on edelleen, kohteet vaihtelee :D viikkoja nyt 11+1

*muoks* saiskohan väsymykseen saikkua? iski nyt aivan älytön väsymys. silmiä kirvelee ja ne vois vaan laittaa kiinni ja nukkua. miten mä jaksan kävellä töistä kotiin :o ai ylipäätänsä olla töissä hereillä vielä kaks tuntia?!
väsy oli jo poissa hetken aikaa...

Mä olin vaan viikon, vaikka ois ollu hyvä olla enempi. Mulla pahoinvointi oli oksentamista 24 / 7, kymmenen minuuttia syömisestä/juomisesta oksensin kaiken. Tuota kesti... rv 5-24, väheni loppua kohti tosin. Pahimmillaan lääkäri puhui että kohta joudun letkuihin sairaalaan. Ei ollut mukavaa.

Viikon vain hain saikkua, sekin jo kyllä auttoi. Kakkosen kohdalla en kyllä aio olla ponnekkaasti töissä jos kerran oksettaa.

Mee ihan rohkeesti hakee. Se on sun oikeus jos on tarvis.

Yhteistyössä