Teillä aika samankaltainen mieltymä nimiin... Meillä kakoset ja Lotta Elsa Ilona ja Eemil onni Oskari.Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 11:05 mutsimamma kirjoitti:Eskoiset(kaksoset): Ilona Lotta Olivia ja Antti Samuel ---> Netta Amanda ja Antti Eemil
Kolmas: Aada Emilia ja Otto Oskari ---> Aada Emilia
Mä en oo kans koskaan täyttäny mitään papereita joissa ois kysytty hätäkastenimiä.. Ehkä se ei sit oo tapana kaikissa sairaaloissa?Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 21:34 honiska kirjoitti:mulle ei tullu koskaan mieleenikään miettiä hätäkastenimiä! eikä me tosin koskaan saatu eteemme mitään lomakettakaan, itseasiassa mä en koskaan oo täyttäny mitään lomakkeita synnytystoivomuksista tai mistään.
eix teidän oo tarvinnu sairaalaan täytellä esitietolomaketta?! meillä taas ne paperit tossa ja ollaan nyt ihan eri paikkakunnalla ku ekalla kertaa ja sielläkin oli..Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 10:45 Mrs Bucket kirjoitti:\Mä en oo kans koskaan täyttäny mitään papereita joissa ois kysytty hätäkastenimiä.. Ehkä se ei sit oo tapana kaikissa sairaaloissa?Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 21:34 honiska kirjoitti:mulle ei tullu koskaan mieleenikään miettiä hätäkastenimiä! eikä me tosin koskaan saatu eteemme mitään lomakettakaan, itseasiassa mä en koskaan oo täyttäny mitään lomakkeita synnytystoivomuksista tai mistään.
MEILLÄ (heidi maria pauliina) tuli heli maria pauliina, kati liisa maarit, mari heidi kristiina ja poika (henri tuomas) tuli juho fredrik eli ei tullut ihan mitä pitija taas sama juttu mikähän tulee 11/10/06 lask.aika :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 19:17 vieras kirjoitti:Laitetaan tänne tälläinenkin ketju. Eli mitkä olivatt lastenne hätäkaste nimet ja mikä heistä loppujen lopuksi tuli? =)
Esikoinen: Patrik Verneri ja Petra Julia (tuli Anni Petra Linnea)
Keskimmäinen: Aleksis Jonatan ja Aada Mimosa (tuli Venla Aada Tuulia)
Kuopus: Leo Kasper ja Pinja Helmiina (tuli Lotta Pinja Katriina)
Eli meillä ei kovin hyvin pitänyt paikkaansa. =)