Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt on kp 29/27-33 menkat ei ole alkanut ja tietenkin en pystynyt olemaan testaamatta. Tässä apteekin Utra testistä kuva. Siihen tuli haalea haamu joka jäi siihen testin kuivuttuakin.

https://aijaa.com/pwvH1R

https://aijaa.com/M6LH4e
Näyttää samalta kuin mulla :ninja: Mun pitää varmaan lähtä hakemaan uutta testiä, jos noi One step -liuskat kerta näyttää negaa pitempään kuin muut. Niitä mulla vielä ois paljon jäljellä mut niissä ei näy mitään, Predictor Early näytti viivanpaikkaa/haamua.
 
ja tulee vähän paremmin viel näkyviin kun kuivuu ja tuo lila lähtee.

Ei kyllä nosta toiveita juurikaan, niin monesti tällaisia saanut.

laitan uutta kuvaa kun kuivuu
Antaa tuollaista. Luottaisin Pc tikkuun, antaa aikaisin kyllä haamun matalallakin hcg arvolla. Tässä taitaa olla useampikin tollanen rfsu testi jotka on negaa, jos kelaat tätä ketjua taaksepäin :unsure:
Toki tässäkin on se mahis et joskus se väärä viiva on myös oikea (y) toivottavasti kuulut niihin :love:
 
Antaa tuollaista. Luottaisin Pc tikkuun, antaa aikaisin kyllä haamun matalallakin hcg arvolla. Tässä taitaa olla useampikin tollanen rfsu testi jotka on negaa, jos kelaat tätä ketjua taaksepäin :unsure:
Toki tässäkin on se mahis et joskus se väärä viiva on myös oikea (y) toivottavasti kuulut niihin :love:

Tuskin kuulun, 2.5v yritetty rv 23 enkelin jälkeen. Ei taida tärpätä ikinä
 
Tuskin kuulun, 2.5v yritetty rv 23 enkelin jälkeen. Ei taida tärpätä ikinä
Älähän nyt sano noin :unsure: :(. mä jouduin kans menettää 4 vauvaa rv 14-21 kunnes saimme koskaan eläväisiä kotiin. Ensimmäisen saamiseen meni vajaa 10v. Ei lohduta nyt, tiedän. Mutta paljon voimia sinne siihenkin hetkeen kun usko meinaa loppua :love: jos haluat joskus jutella tms. niin aina saa laittaa YV.
 
Nyt mulla on kp30/27-33 ei ole menkat vielä alkanut. On tullut vaan valkovuotoa. Testasin himotestaajana apteekin ultra raskaustestillä ja rfsu liuskaraskaustestillä kumpaankin tuli viivat. Apteekin ultraan tuli 8 minuutin kohdalla vahva toinen viiva ja se oli siinä jonkin aikaa ja kuivuttuaan testiin jäi vähän haaleampi viiva ja rfsu n testiinkin kuivuttuaan näköjään jää tuo viiva.

https://aijaa.com/Fijw84

https://aijaa.com/8O3Un8

https://aijaa.com/qp4pKy
 
Mulla eilen alko menkat ja tänään punainen vuoto. Eilen tuli eka valkovuotoo jossa oli veri viiruja ja sit vaalean ruskeaa ja ruskeaa vuotoa ja tänään on tullut punaista vuotoo. Luulin eilen eka että se on kiinnittymisvuotoa. Mut kun tänään alko punainen vuoto niin peli on pelattu. Onko teillä kellään ollut koskaan elohiirtä kyljissä tai mahassa? Mulla on alkanut olemaan kyljissä elohiiri ja mahassa. Sen tuntee kun menee kyljelleen makaan sängylle.
 
Saako vähän avautua kun menee hermo. Keho on jotenki ihan sekaisin :(

Heti oletetun oviksen jälkee oli vaikka ja mitä oireita, semmosia mitä ei oo ennen ollut. Suurimpana nyt ehkä paineen tunne kohdussa ja krapulaista oloa. Lauantaina kp 29/30-32 testasin negan ja heti sen jälkeen tuli vähän haaleaa veristä tuhrua, no ajattelin että menkat alkoi. Tunsin myös "menkkakipuja" joita oon tuntenut tässä jo reilun viikon, kun normaalisti menkkakipu tulee vasta toisena vuotopäivänä. Oletin siis että menkat alkoi. No sen enempää ei sitten verta olekaan näkynyt ja tänään piti menkat alkaa, eipä näy eikä kuulu verta. Testaan huomenna aamulla jossei ala kunnolla vuotaan. Mutta luulisi että jos sitä paksuna olis niin olis jo lauantaina aamusta tullut edes haamu testiin :/

Outoa tästä tekee juurikin noi menkkamaiset kivut kohdussa kun sellasia ei oo koskaan ennen ollut paitsi kun on kunnon menkat päällä jo. Ehkä meen gynelle tarkistuttaan että kaikki ok alakerrassa jahka menkat tulee ja menee.

Kiitos että sai valittaa :D
 
@SwanDeSol saa valittaa. Mul oli kans edellisessä kierrossa just kova paineen tunne ja menkkakipuja. Viime kierron ultrassa selvisi että oli kysta puhjennut. Se selittikin sitten melkein kaiken. Viime kierrossa ei ollut mitään niistä oireista sitten.
 
@SwanDeSol saa valittaa. Mul oli kans edellisessä kierrossa just kova paineen tunne ja menkkakipuja. Viime kierron ultrassa selvisi että oli kysta puhjennut. Se selittikin sitten melkein kaiken. Viime kierrossa ei ollut mitään niistä oireista sitten.


No jotain tällasta mäki oon epäilly. Tai jotain sukupuolitautia :D mutta ei se auta ku mennä tutkittavaksi. Oliko sulla muita oireita kun nuo? Mulla on siis ollu pahoinvointia ja väsymystä ja esim ekaa kertaa leffateatteriin mennessä tuntu ällön voimakkaalle se poppareiden tuoksu. Toki nää voi olla ihan mielen kehittämiä oireita. Mut ikävä kuulla että kysta on ilmestynyt, aiotaanko sille tehdä jotain ?

EDIT: lueskelin noista kystista eli luultavasti sille ei mitään sitte tehä vaikka oliskin :)
 
Heippa kaikki himotestaajat! Haluaisin kysyä onko kukaan saanut raskauskeijun one step liuskoihin viivan paikkaa? Itse en koskaan ennen, mutta alan epäillä että nämä testit antaa nykyään törkeitä viivan paikkoja. Ennen menkkoja testasin useita "haamuja", menkat alkoi mutta oli poikkeuksellisen niukat ja lyhyet, vain yksi normaali vuotopäivä ja kolme tiputtelupäivää kun normaalisti menkat kestää 6 päivää ja on aika runsaat.

IMG_20190715_181722__01.jpg
Tässä siis tänään tehty testi parin tunnin pidätyksellä.
 
No jotain tällasta mäki oon epäilly. Tai jotain sukupuolitautia :D mutta ei se auta ku mennä tutkittavaksi. Oliko sulla muita oireita kun nuo? Mulla on siis ollu pahoinvointia ja väsymystä ja esim ekaa kertaa leffateatteriin mennessä tuntu ällön voimakkaalle se poppareiden tuoksu. Toki nää voi olla ihan mielen kehittämiä oireita. Mut ikävä kuulla että kysta on ilmestynyt, aiotaanko sille tehdä jotain ?

EDIT: lueskelin noista kystista eli luultavasti sille ei mitään sitte tehä vaikka oliskin :)

Juu. Ei mitään tehdä. Tuo gyne sanoi että ihan positiivinen asia. En sit kysellyt et miten niin..
 
025E2EB6-3087-4931-9793-937A898FB4F3.jpeg Heippa taas kaikille :)
Täällä uus kierto lähenee puoltaväliä ja alotin oviksen tikuttamisen eilen. Eilen siis kp 13 ja hämmennyin ovistestin viivasta :eek: (kuva) Tänään viiva oli ihan olematon verraten tuohon eiliseen. Kierto mulla vähintään 30pvä joten voiko olla että mulla meni mukamas ovis ohi vaikka mukamas ajoissa alotin testaamaan.
 

Yhteistyössä