Okei! Mulla ehkä dpo 9 ja pakko oli testata ja negaa näytti, noh vielä on yks jäljellä. Lämmöt kyllä koholla, 37.0 ja ihan normaali olo, ei siis kuumeinen.Aikaisin! Todistetusti tulee selkee viiva alle 20 hcgllä. Oon saanu dpo9
Okei! Mulla ehkä dpo 9 ja pakko oli testata ja negaa näytti, noh vielä on yks jäljellä. Lämmöt kyllä koholla, 37.0 ja ihan normaali olo, ei siis kuumeinen.Aikaisin! Todistetusti tulee selkee viiva alle 20 hcgllä. Oon saanu dpo9
Vastaampa itselleni. Tosiaan ovisplus teki itselle selkeän viivan toho ultraan. Kuivuttuaan jopa punertava. Tänään ovistikku nega ja ei muitakaan viivojaOnks kellään kokemusta herkkien testien reagoinnista Lh piikkin? Tai tuleeko Ulraan harmaa (?) viiva herkästi? Mulla ei oo kierto alkanu vielä synnytyksestä eikä omaa kokemusta tosta ultratestistä, mutta ovistestiin tuli yks kaks tumma viiva ja ultraan se semmonen haalea harmaa viiva Raskaana en usko olevani kun oliskait tässä pitäny olla oikea ”ovulaatioplussaki” tai vähintää ovis ennen tätä
Joo ehtii tulla vielä etenkin jos ei ihan tarkkaan tiedossa millon munasolu irronnuOkei! Mulla ehkä dpo 9 ja pakko oli testata ja negaa näytti, noh vielä on yks jäljellä. Lämmöt kyllä koholla, 37.0 ja ihan normaali olo, ei siis kuumeinen.
Ois kyl hyvä, mut mul ei oo ovistestejä -.- pientä toivoa on ku oon nyt kahtena yönä herännyt vessaan kesken unien (ei normaalia mulle) Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona ni pitää vielä vissiin malttaa..Joo ehtii tulla vielä etenkin jos ei ihan tarkkaan tiedossa millon munasolu irronnu
Kokeiles ovistikkua, mulla siihen on aina tullu suht tumma viiva kun r.testi haamuaa ja sit tummemmempi viiva kun r.testissä selkeempi viiva jne. Haalut ovistikut on tienny aina sitä et en oo myöskään raskaana. Tosin se tummuus on voinu tulla ihan päivässä, eli tyylii dpo8 viel ihan haalu ja dpo9 jo semiplus ja samalla siinä r.tikussa haalu jota ei oo tarvinnu käännellä missää lamppujen alla.
Joo tiedän, sitä olen täällä itsekin sanonut, mutta tää oli ainut mitä löytyi ja illalla ois tarkoitus lähteä viihteelle niin täytyi tehdä varmuuden vuoksi. Nyt on tosi epävarma fiilisNäkyy kyllä, mutten uskaltaisi luottaa kun on tuo testi kyseessä. Sillä tulee niin selviä vääriä viivoja. Kannattaa kokeilla jollain toisella, muulla kuin rfsu. Toivotaan niihinkin viivaa!
Itekki saanu samalla testillä tollasen mikä tuli melko heti, mutta sillä erolla, että kuivuttuaan katosi kyllä ihan kokonaanApuaaaaa, mitä mieltä olette tästä?
Plussa (jos nyt edes on) tuli ihan heti näkyviin väriaineen lähdettyä liikkeelle ja siihen se jäikin, mutta kuivuttuaan n. 30min tästä eteenpäin, on haalistunut todella paljon.
Kyllä siitä tihrustamalla näkyy vielä vaaleanpunainen haamulainen, mutta mutta...