Minäkin näen alemmassa haamunkatso liitettä 6164 Täällä ilmoittautuu uusi piinailija! Yritystä jo pidempään ollut ja yksi varhainen km. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oviksen tikutusta ja testiin tulikin ovisplussa 6.3 eli nyt olis dpo 10. Kuvassa ylempi eilisaamulta ja alempi äsken tehdystä "päivä pissasta" Mitä mieltä ootte? Alavatsa kipuja jonkun verran, säteilee inhottavasti nivusiin ja reisiin
Mun mielestä toi vahvistuminen näyttää ihan normaalilta. Hcg tuplaantuu aina kahden päivän välein. Eiköhän kivutkin jossain määrin kuulu asiaan. Toivotaan, että kaikki siis hyvin. Onnea, plussasta!katso liitettä 6179 Onnea plussanneille! Ja tsemppiä muille uuteen kiertoon
Tässä mun testit, ylimpänä dpo9 ja sieltä sitten järjestyksessä joka päivältä yksi tähän aamuun asti. Tätä ketjua selanneena huomasin että monella vahvistunut viiva nopeammin? Mulla on ollut lauantaista asti kipuja jossain kohdun seudulla ja säteilee jalkoihin, esikoisesta ei todellakaan mitään tälläistä ollut tässä vaiheessa. Vasta loppumetreillä. Kellään vastaavaa kokemusta? Voisko olla vaan toinen raskaus sitten tälläinen herkemmin oireileva vai pitääkö pelätä pahinta?