Predictor earlyt näyttää olevan ihan sama testi (ainakin ihan samannäköisiä) kuin first response 6 days sooner, sain itse niillä torstaina tosi räikeän viivan, yli testiajan niinkuin säkin. Eikä tarkoittanut mitään.
Siitä on hetki ku viimeks oon testaillu koska varsinaista yritystä ei oo enään.. Ehkäsyä ei silti ole. Nyt kuitenkin tilanne se että taas toiveet heräilee; eilen ois pitäny menkkojen alkaa, mutta ei mitää merkkejä niistä. Eilen vähän alavatsaa nipisteli, joka sinäänsä on outoa koska mulla vatsakivut tulee vasta kun menkat on jo alkanut. Nyt tässä kamppailen itteni kanssa että teenkö huomenna testin vai odotanko vaan, niin pieni todennäkösyys kuitenki että raskaana olisin
dpo 12-13 täällä ja negaa, vahvasti olen sitä mieltä että tässä se oli taas tältä erää. Herkillä testeillä testattu, niin tuskimpa se tuosta plussaksi enää muuttuu, eipä ole kahteen vuoteen muuttunut.Täällä dpo 12 ja testit negaa. Olikohan se sitten taas tässä tältä erää.
Mites muilla menee?
Voi ei <3 Oletteko käyneet tutkimuksissa?dpo 12-13 täällä ja negaa, vahvasti olen sitä mieltä että tässä se oli taas tältä erää. Herkillä testeillä testattu, niin tuskimpa se tuosta plussaksi enää muuttuu, eipä ole kahteen vuoteen muuttunut.
Alkaa oma jaksaminen tän asian kanssa olla ihan tapissa, ehkä vaikuttaa sekin kun juuri oli meidän pienen enkelipojan syntymän vuosipäivä. Alkaa nyt jo 2 vuoden yrittämisen jälkeen tuntumaan siltä, että hän jää meidän ainoaksi yhteiseksi lapseksemme.
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa oikeesti ajattelemaan myös sitä vaihtoehtoa
Jotain yritystä varmaan on kun noita haamuja saan aina silloin tällöin, tässä kierrossa en ainuttakaan, ellei tuota predictor earlya lasketa (taitaa antaa aina tuollaisen testiajan jälkeen)
Onko kuivunut kunnolla?Hei kaikki, apua tarvitsisin nyt teiltä. Yli vuosi yritystä, hoidoissa julkisella ja rt näytti tänä aamuna tältä. Onko testi viallinen kun väri lähtenyt noin? Tänään ehkä dpo 10-13. (tai sitten ei, sillä ovulaation kanssa ollut häikkää) pientä menkkamaista juilintaa havaittavissa.
https://aijaa.com/83YOoA
Tuossa kohti oli kulunut 3-4 minuuttia testauksesta eli varmaan vielä kostea?Onko kuivunut kunnolla?
Näyttääkö testi vieläkin samalta?Tuossa kohti oli kulunut 3-4 minuuttia testauksesta eli varmaan vielä kostea?
Aamuisessa testissä viiva muuttui hailakammaksi, kun kuivui ja oli vähän toispuoleinen mutta silti jäi pienesti näkyviin. Pakko oli käydä ostamassa uusi testi äsken ja testata. Nyt olo on todella epäuskoinen, onko tämä oikeasti totta:Näyttääkö testi vieläkin samalta?
On se totta! Onnea <3Aamuisessa testissä viiva muuttui hailakammaksi, kun kuivui ja oli vähän toispuoleinen mutta silti jäi pienesti näkyviin. Pakko oli käydä ostamassa uusi testi äsken ja testata. Nyt olo on todella epäuskoinen, onko tämä oikeasti totta:
https://aijaa.com/r2OlBg
Kiitos paljon! Jotenkin pelottaa voiko pcos antaa väärän tuloksen, mutta ehkä se on uskottava. Ja soitettava lapsettomuuspolille huomenna. Siellä varmaan osaavat ottaa kantaa.On se totta! Onnea <3