Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

On siinä kuitenkin! Vai antaako sinulle muuten vaan haamuja? Toivottavasti ei tule menkat!
Tässä nyt päivällä klo 11 tehty testi. Onko jo plussa vai vahvistuuko? 10min odotusajalla tämä tulos. 20min tulos on vieläkin vahvempi viiva (ei tässä kuvassa) Onko se niin, että yli 30min ei saa mennä?
Mulla toi ei olis vielä plussa. Aina kun ovisplussan aika, testiviiva tummempi ja piirtyykin ennen kontrollia jo siihen. Mut yksilöllistä. Olothan ne kertoo ja varmaan vahvemmaksi vielä tuosta tänään jo menee. Ja testeissäkin eroja. :)
 
@babygreen, ei tarkoita, viiva voi hyvinkin haalistua ennen ovista. Joillakin (kuten mulla) testit voi näyttää plussaa parikin päivää, toisilla taas menee huippu ohi niin nopeasti, että voi jäädä kokonaan huomaamatta ellei testaa ainakin kahdesti päivässä. Ovis voi olla milloin vaan n. 12-48 tunnin kuluessa ekasta plussasta, eikä plussan "kestosta" voi oikein päätellä sen enempää.
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
Mulle tuli nega kaksi päivää haamujen jälkeen. Tosin oli pissa laimean oloista ja yöllä ravasin monta kertaa vessassa niin ehkä 3h pidätyksellä. 12 dpo, kaikki toivo meni taas. Menkkoja odottelemaan siis. Jos nyt sen muutaman kuukauden sitten vielä jaksaisi odotella sitä miehen kypsymistä... hirveetä odotusta koko elämä.
 
Nyt jo kolmas päivä kun alamahaa juilii niinkuin ois menkat alkamassa, pitäis alkaa vasta tänään tai huomenna tjn. Yleensä mulla alkaa vasta samana päivänä juilimaan jos silloinkaan, yleensä ei tunnu mitään. Mitähän tuolla tapahtuu :(

negaa testit tuon yhden ehkäplussan jälkeen. Jos ois ollut plussa ja mennyt kesken niin eikös vuodon pitäis alkaa ihan hetikohta tai ainakin normaaliin aikaan. Ihmeellistä tää juilinta, alkais nyt jos meinaa alkaa
 
Kysymys.
Ootteko käyneet, tai muuten vain tiedätte asiasta, kuinka nopsaa pääsee verikokeisiin? Jos esim soitan maanantaina että haluan verikokeista testata raskauden, niin pääsenkö sinne heti esim päivystyksestä vai miten se toimii? Ja kuinka nopeasti tulos tulee? Ihan vain mietin jos tulee tarve käydä. Nyt kp33/28. Huomenna testaan taas...
 
Kysymys.
Ootteko käyneet, tai muuten vain tiedätte asiasta, kuinka nopsaa pääsee verikokeisiin? Jos esim soitan maanantaina että haluan verikokeista testata raskauden, niin pääsenkö sinne heti esim päivystyksestä vai miten se toimii? Ja kuinka nopeasti tulos tulee? Ihan vain mietin jos tulee tarve käydä. Nyt kp33/28. Huomenna testaan taas...

Mä soitin ihan vaan tervrysasemalle ja laittoi sieltä lähetteen, muistaakseni ihan samana päivänä kövin, tai seuraavana. Tuloksen sai muistaakseni iltapäivällä jo
 
  • Tykkää
Reactions: Kaksiviivaakiitos
12 dpo aamulla nega ja ipllä taas haamu, joka samanlainen kuin 9 dpo haamu. Äärsyttää!
https://aijaa.com/vJ26mP

Edit: Iltaa kohden tullut lihassärkyjä jokapuolelle kroppaa, rinnat pamahti kipeiksi, olen ollut todella, todella väsynyt ja kuumeiseltakin tuntuu. Ja 9 dpolta lähtien ollut alavatsan paine jatkuu edelleen. En tee oikeastaan tietoista oirebongailua, koska olen joskus kokenut miltei kaikki mahdolliset oireet negakierrossa, mutta nämä on nyt sellaisia, mitä ei pysty ohittaa. Olenkohan vain tulossa kipeäksi vai mitähän...

@Kaksiviivaakiitos Sullahan oli se ovis ilmeisesti vielä myöhässä. Sinuna unohtaisin sen oletetun kierron pituuden nyt ja lisäisin vaan siihen ovikseen 14 päivää ja siitä odottelisin niitä menkkoja. Jos ei sitten ala kuulua plussaa tai menkkoja, niin soittoa ta:lle.:geek:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on menossa kp15. Musta tuntuu, että vaikka lauantaina kp13 tikutin tasavahvoilla viivoilla oviksen, niin ovulaatio ei ollut limoista päätellen tapahtunut vielä eilen iltapäivällä. Tämän jälkeen viivat alkoivat haalenemaan. Pupuiltiin sitten vielä eilen illalla. Ollaan nyt pupuiltu joka toinen päivä oletetun oviksen ympärillä, eli kp10, kp 12 ja kp14. Kp13 pupuilu jäi välistä, koska meni säätämiseksi, kun miehellä jalka kramppasi kesken touhun ja oli liian kuuma kämpässä. Nyt alkoi sitten jännäily ja piinailu.
 
Viimeksi muokattu:
Heiiii, kertokaas joku ulkomaalainen nettisivu mistä sais hyviä testejä. Olen käyttänyt homehealthuk sivua mut siellä halvat testit on noita one steppejä jotka ilmeisesti tosi huonoja.

Oisko joku muu vastaava paikka? Pc testejä ei taida saada halvemmalla kun se euron kappale?
 
  • Tykkää
Reactions: Mutsi72
Moi,

onko kellään RFSU testin kuvaa ns. viivanpaikasta? Tai jääkö viivanpaikka näkyviin kuivana?
Sain sillä tänään aamupissasta oudon tuloksen. "viiva" vahvistui ajan myötä ja jäi se kuivanakin näkyviin. Toki tein sitten laimeammasta pissasta PC:n eikä siinä ollut mitään. Tuo RFSU vissiin antaa herkästi selviäkin viivoja?

Kiitos jos joku vastailee :) Ja onnea kaikille plussanneille =)
 
Miina onpas kyllä selvät viivat...
Valitettavasti se rfsu antaa tosi vahvoja viivoja vaikkei olisi raskaana. Mun mielestä se ei ennen niitä niin herkästi antanut mutta nyt oman kokemuksen mukaan ja muiden kommenttien perusteella taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Niissä on laatu jotenkin mennyt ihan :poop: :ksi

Alla linkki mun erääseen "haamuun" jonka postasin täällä joskus pari kuukautta sitten.
https://kaksplus.fi/attachments/20180509_084008-jpg.3437/
 
Joko himotestaajat testais tässä tilanteessa? Menossa kp25/31, Luna-sovellus sanoo että ovis olis ollut kp19. Kuitenkin musta jo kp14 selkeet ovislimat ja kp19 vihlaseva äkillinen kipu. Kipuun en sinänsä luottaisi, kun laktoosi-intoleranssin takia niitä on vatsan alueella välillä muutenkin. Nyt elettäis siis joko dpo11 tai dpo6...

Viikonlopun yli aattelin odotella, ei jotenkin kiinnostais negatestejä tehdä :rolleyes:
 

Yhteistyössä