Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En minä @Naturamama montaa lasia joisi, jos epäilisin olevani raskaana. Kääntäisin sen ajatuksissa niin päin, että jos ne viivat nyt lähtee kehittymään ja raskaus etenee, kuinka paljon ne juhannusviinit saattaisi kaihertaa mieltä raskauden aikana? Huijauksia vaan kehiin jos et halua avoimesti olla juomatta, niihin löytyy täältä varmasti monta keskustelua :D jotkut juo esim. valkkarin väriseksi laimennettua omenamehua, kaataa holitonta viiniä holilliseen pulloon, tai pitää koko ajan viiniä lasissa ja siemaisee aina välillä, muttei todellisuudessa juo paljoa :whistle:
 
En minä @Naturamama montaa lasia joisi, jos epäilisin olevani raskaana. Kääntäisin sen ajatuksissa niin päin, että jos ne viivat nyt lähtee kehittymään ja raskaus etenee, kuinka paljon ne juhannusviinit saattaisi kaihertaa mieltä raskauden aikana? Huijauksia vaan kehiin jos et halua avoimesti olla juomatta, niihin löytyy täältä varmasti monta keskustelua :D jotkut juo esim. valkkarin väriseksi laimennettua omenamehua, kaataa holitonta viiniä holilliseen pulloon, tai pitää koko ajan viiniä lasissa ja siemaisee aina välillä, muttei todellisuudessa juo paljoa :whistle:
Olisin tehnyt sen pullokikan, mutta mulla ei oo yhtään pulloja! Ton ajattelin juuri tehdä, että pidän viiniä lasissa ja juon siitä vain vähän. Snapsit onkin sitten vaikeampi. Syljen huomaamatta lautasliinaan... todellisuus on että kun esittää juovansa niin muut keskittyy sen verran omaan juomiseen ettei kukaan mitään huomaa. Sen varmasti huomaisi, jos ihan vesilasi kädessä menee. Huijausoperaatio kehiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30
Ihanaa juhannusta naiset :love:
@babygreen juhannuspupuilut kannattaa nyt.(y)
@Naturamama itsekin juomisen kanssa pähkäilen. Vaikkakin menkat vasta 2 päivää myöhässä ja dpo 10 tänään mutta silti taidan hillitysti ottaa jos edes otan. Somersbyn pääsynä sidu maistuis kyllä mutta onneks sitä myös holittomana :LOL:

Tein aamulla testin mutten tajunnut kuvaa tänne ottaa mutta no tuskin kukaan negatikkua haluaakaan nähdä. Nyt viikonloppu mökillä relax ja jos ei menkkoja kuulu niin maanantai dpo 13 kp33/28 sais sit jo näkyä tikussa jotain. Mutta en halua liikaa elätellä toivoa.:)
 
Olisin tehnyt sen pullokikan, mutta mulla ei oo yhtään pulloja! Ton ajattelin juuri tehdä, että pidän viiniä lasissa ja juon siitä vain vähän. Snapsit onkin sitten vaikeampi. Syljen huomaamatta lautasliinaan... todellisuus on että kun esittää juovansa niin muut keskittyy sen verran omaan juomiseen ettei kukaan mitään huomaa. Sen varmasti huomaisi, jos ihan vesilasi kädessä menee. Huijausoperaatio kehiin.
Tuun täältä huutelee vaikka ite oonkin jo raskaana 27 viikolla :D ite sain sillon haamujen haamun tässä raskaudessa ja kyllä join kaksi lasia viiniä sillon ja söin jopa sushia :D koska mulle sanottiin jo esikoisesta että äidin syömiset ja juomiset alkaa vaikuttaa sikiöön vasta noin rv 6 koska silloin vasta alkio/sikiö miksi nyt kutsutaankaan yhdistyy napanuoran. Ja tämä sanottiin ihan neuvolassa :) Se on luonnon hieno keksintö koska todella harva edes tietää olevansa raskaana ennen kuin niitä menkkoja ei kuulu. Jos ennen menkkojen alkua voisi vauvansa pilata niin veikkaan että kauheesti ei lapsia syntyisi. Turha strrssaaminen asiasta saa vaan huonoa aikaan eli itse ainakin toimin niin että sit vasta kun varmasti ne kaksi viivaa tikussa niin elän kuin raskaana :)
 
Ihanaa juhannusta kaikille! :love:

Taisin aloittaa digin liian myöhään kun näyttää toista päivää tyhjää ympyrää, vaikea miettiä oikeaa alotuspäivää kun luteaalivaihe niin lyhyt ja kierto mitä sattuu. Ovis taitaa kulman takana kuitenkin olla, kuvassa eilinen alotusdigi ja tämän aamuinen pc. Näköjään se greippimehu todella siirsi ovista kun 2 greippikiertoa ovis ollut kp17, greipittömässä kp13 ja nyt tulossa kans. Tänään kp9

https://aijaa.com/yu9tFY
 
Kattooko kukaan raskauslaskurilla millon kiinnittymisen "pitäis" tapahtuu ja sen mukaa alkaa testailee?

Täällä kiinnittyminen olis tänää, enpä jaksa uskoa.. Kokeilin ihan huviksee eilen aamulla ja niiiiiin puhdas nega ku voi olla :LOL: Miks ees kokeilin o_O toivo menetetty (n)
 
@Keltain3n Jos se kiinnittyminen oliskin tänään, niin ei testissä vielä mitään kuulukaan näkyä, vasta muutaman päivän päästä kinnittymisen jälkeen (y).

Tsemppiä kaikille! Mun testit loppui viimein edellispäivänä joten nyt on himotestailut testailtu tältä erää. Nyt vaan "ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan". Viime km:n ajankohta on ainakin jo ylitetty...
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
@Jasuuu mäkin ajattelen, että tuossa vaiheessa voi vielä ”hämäykseksi” hyvin juoda pari lasia viiniä, kuten @Naturamama sanoi, rauhakseen ja kun muut juo, eivät ehdi kiinnittää huomiota. Mutta itse en jois mitenkään reilummin, jos tietäisin että haamuja on testissä. Uusimmat tutkimukset kuitenkin osoittaneet, että alkoholi siirtyy myös solukalvojen läpi, ei vain napanuoraa pitkin. Mutta missään nimessä en yritä väittää, että pari annosta ekoilla viikoilla yhtään lasta ”pilaisi” :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
@Keltain3n Jos se kiinnittyminen oliskin tänään, niin ei testissä vielä mitään kuulukaan näkyä, vasta muutaman päivän päästä kinnittymisen jälkeen (y).

Tsemppiä kaikille! Mun testit loppui viimein edellispäivänä joten nyt on himotestailut testailtu tältä erää. Nyt vaan "ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan". Viime km:n ajankohta on ainakin jo ylitetty...
Joo niinhän se on, tänään vasta tajusin kokeilla sitä laskuria ja näin että tänään olis kiinnittyminen :D
 
@Jasuuu mäkin ajattelen, että tuossa vaiheessa voi vielä ”hämäykseksi” hyvin juoda pari lasia viiniä, kuten @Naturamama sanoi, rauhakseen ja kun muut juo, eivät ehdi kiinnittää huomiota. Mutta itse en jois mitenkään reilummin, jos tietäisin että haamuja on testissä. Uusimmat tutkimukset kuitenkin osoittaneet, että alkoholi siirtyy myös solukalvojen läpi, ei vain napanuoraa pitkin. Mutta missään nimessä en yritä väittää, että pari annosta ekoilla viikoilla yhtään lasta ”pilaisi” :)
Yksi kaveri sai tietää raskaudestaan vasta viikolla 7 ja oli huolella biletellyt siihen asti. Kauhuissaan oli, mutta terve ihminen sieltä tuli. Itsellä ei kyllä tee edes mieli. On jotenkin hyvin raskautunut olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30

Yhteistyössä