Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussanneille! :)

Kp 26 ja en yhtään jaksais enää odottaa että pääsis testaamaan. En nyt vaan haluais turhaan negoja liian aikaisin testailla ainakaan :D tissit edelleen kipeät, tai oikeastaan arat eikä mitään tuntemuksia että menkat alkais joskus ehkä ens viikolla. Saas nähdä... Aiemmin olen tullut raskaaksi heti seuraavasta kierrosta ehkäisyn lopettamisen jälkeen mutta nyt on kuitenkin tullut about 5vuotta ikääkin lisää niin eihän sitä tiedä.:D
 
Onnea plussanneille! :)

Kp 26 ja en yhtään jaksais enää odottaa että pääsis testaamaan. En nyt vaan haluais turhaan negoja liian aikaisin testailla ainakaan :D tissit edelleen kipeät, tai oikeastaan arat eikä mitään tuntemuksia että menkat alkais joskus ehkä ens viikolla. Saas nähdä... Aiemmin olen tullut raskaaksi heti seuraavasta kierrosta ehkäisyn lopettamisen jälkeen mutta nyt on kuitenkin tullut about 5vuotta ikääkin lisää niin eihän sitä tiedä.:D
Minkä ikäinen olet? Mä 35 ja helposti yhestä ainoasta seksikerrasta kuukaudessa tulin raskaaksi ja sama oli noiden 5 muun mun lapsen kohdalla...eli ikä ei oo vaikuttanut. Samoin keskenmenoja ei oo yhtään...kerta se ois ensimmäinenkin jos nyt sellainen tulisi...
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n
Minkä ikäinen olet? Mä 35 ja helposti yhestä ainoasta seksikerrasta kuukaudessa tulin raskaaksi ja sama oli noiden 5 muun mun lapsen kohdalla...eli ikä ei oo vaikuttanut. Samoin keskenmenoja ei oo yhtään...kerta se ois ensimmäinenkin jos nyt sellainen tulisi...
No toivotaan että menee kaikki hyvin! Oon vasta 26, täytän pian 27. Ehkä mulla on vielä aikaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: eva-maria
Mut jos hätäisenä testaa kp 26/32 negan niin onko mahiksia vielä plussaan? En testannut tässä kierrossa ovista mutta kuvittelen tunteneeni sen kp 16/17. Oireita ainakin olis....

Ps.Mulla on edelliset alkaneet "kerta ilman ehkäisyä" ja ei ole ollut km mut nyt on 10 kierto yritystä takana ja yksi alkuraskaudesta km matkalla.tää nyt toinen kierto km jälkeen.

Alkaa surettaa että tässäkö se nyt on sitten , ikä tuli vastaan....
 
Mut jos hätäisenä testaa kp 26/32 negan niin onko mahiksia vielä plussaan? En testannut tässä kierrossa ovista mutta kuvittelen tunteneeni sen kp 16/17. Oireita ainakin olis....

Ps.Mulla on edelliset alkaneet "kerta ilman ehkäisyä" ja ei ole ollut km mut nyt on 10 kierto yritystä takana ja yksi alkuraskaudesta km matkalla.tää nyt toinen kierto km jälkeen.

Alkaa surettaa että tässäkö se nyt on sitten , ikä tuli vastaan....
Juu aivan hyvin voi tulla vielä plussa! Itse viidennestä lapsesta plussasin vasta rv 6 ku lähin etelään rv 4+1 eikä silloin tullut vielä viivan viivaa! Matkan jälkeen tulikin mustat viivat
 
Juu aivan hyvin voi tulla vielä plussa! Itse viidennestä lapsesta plussasin vasta rv 6 ku lähin etelään rv 4+1 eikä silloin tullut vielä viivan viivaa! Matkan jälkeen tulikin mustat viivat
No miten sun aiemmat plussat? Onko tulleet ajoissa tai siis oletko testannut ajoissa?
Itse olen kanssa suurperheellinen ja aiemmista oon saanut haamuja ajoissa jotka sitten tummentuneet. Viimeksi km ensin sain plussan ja viikon aikana se tummui ja sitten viikon lopulla alkoi haaleat ja sitten alkoi vuoto hyytyminen. Rv 5 alkoi vuoto. Nyt toi km on sotkenut kiertoa joka ennen aina suht täsmällinen 28 mutta viimeksi esm 32...
 
Mulla on menossa kp 29/27-32 ei ole menkat alkanut. Tänään ja eilen on tullut paljon valkovuotoa pyyhkiessä ja sitä on tullut myös pikkuhousun suojaan. Viime kierrot on on ollut 29 päivää eli huomenna menkat varmaan sit alkaa. Clearbluen plussa testiin tuli taas toista viivaa. Pc liuskaraskaustestiin tuli jotain mut testiajan jälkeen näky paremmin. Outoa että vaikka dippasin tikkua 3 sekunttia pissaan niin kun pitää niin testiajan jälkeen värit levis. Mulla on jo kaksi tikkua käyttäytynyt noin. Onko huono erä menossa. Vai miks se tollain leviää. Ei kait sillä niin väliä testiajan jälkeen käyttäyyy noin.



 
No miten sun aiemmat plussat? Onko tulleet ajoissa tai siis oletko testannut ajoissa?
Itse olen kanssa suurperheellinen ja aiemmista oon saanut haamuja ajoissa jotka sitten tummentuneet. Viimeksi km ensin sain plussan ja viikon aikana se tummui ja sitten viikon lopulla alkoi haaleat ja sitten alkoi vuoto hyytyminen. Rv 5 alkoi vuoto. Nyt toi km on sotkenut kiertoa joka ennen aina suht täsmällinen 28 mutta viimeksi esm 32...
No esikoisesta plussasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä..ja tokasta plussasin 3 päivää ennen menkkoja pelkällä digillä...kolmannesta testasin rv 4+0 mutta negaa näytti,vaikka olin tikuttanut oviksen 2vk aijemmin.plussa tuli vasta rv 4+3 tai siis digi sanoi silloin raskaana 1-2 ja verikoe 64 hcg! Eli silloin oli kiinnittyminen myöhään! Nelosesta plussasin haalean plussan 4 päivää ennen menkkoja ja viivat vahvistui päivä päivältä ja rv 4 oli jo tasavahvat! Ja vitosesta tosiaan en tiedä milloin olis eka haamu tullut testiin kun ei plussaa näkynyt vuelä rv 4+...tästä kutosesta taas tuli selkeä plussa jo dpo 10! Ja dpot on tarkat kun testasin oviksen ...plussa siitä tuli kp 14 ja seksiä oli vain kp 14
 
Näkeekö kukaan tuossa mun edellisessä pc liuskaraskaustestissä mitään? Voisiko olla mahdollista saada vielä vahvemmat viivat vai onko peli jo menetetty?
Kyllähän siellä viiva näkyy! Eli raskaushormonia on oltava kehossa. Mä oon testannut elämän aikana varmaan 1000 kertaa ja jos en ole ollut raskaana, ei tule toista viivaa vaikka miten kääntelis! Ja jos oon ollut raskaana on viiva tullut. Ei ikinä vääriä plussia/haamuja!
 
Kp 28. Eilen iltapissasta cb:n testiin (ei digi) niin vaalea viivanpaikka/haamu että juuri ja juuri erottui... pc:hen nyt aamulla viivanpaikka... :cautious: testaan vielä viikonloppuna tolla cb:llä josko ois viiva vahvistunut vai onko ollenkaan mitään viivaa :D
 
Sieltähä ne viime viikolla tuli, ja luultavasti ihan ajallaan , mutta olin ajatellut kierron väärin , kun oli tokat menkat pillereiden jättämisen jälkeen, nii jotenkin muistelin kierron olleen 28, mut pieni tsekkaus elämään ennen pillereitä niin 31 se on sillonki ollu, eli sen mukaan ihan ajallaan tuli Mutta positiivista toki, että kierto palautui niin nopeasti "normaaliin".

Mutta kyllä oli aika pettymys silti, hitto ku pitää olla malttamaton sielu. Noh uutta yritystä kehiin.
 
Onko täällä kokemuksia teroluteista? Sain kemiallisen jälkeen käynnistämään vuodon. Aloitin syömään kp 33. Kolmen päivän jälkeen tuli olematonta tuhrua ja vielä kuuri kesken. Mitäköhän tässä pitäis tehä...? Syödä kuuri loppuun?
 
Kp 29. Yöllä cb:n testiin taas vaalea haamu. Ei juurikaan eroa edelliseen haamulaiseen. Nyt onneks alkaa työputki taas niin ei päivisin juuri ehdi miettiä näitä asioita. :D odotan nyt suosiolla pari päivää ja testaan vasta sitten uudelleen. Mulla ei siis oo mitään hajua mistään ovulaatioista, en oo niitä koskaan tikuttanut enkä tiedä milloin se on:D jospa ne menkat sieltä tulis sitten pian jos ei muuta.​
 

Yhteistyössä