Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo4.. Miten voikaan päivät mennä näin hitaasti! Pitäisi koittaa olla miettimättä koko asiaa, ku ei vielä voi mitään tehdä kuitenkaan..viikko ainakin vielä pitäis odottaa ennen testausta, ellei sitten menkat ala ennen sitä..
 
Voih kun pääsiskin testaamaan! Mulla niin selvät pms-oireet että nyt jos tietää ettei tartte tuhlata testejä ja vielä viikko menkkoihin :(
Keskenmenneessä raskaudessa kaikki pms-oireet puuttu ja raskausoireena tuli vaan nännit araks just kun menkkojen olis pitäny alkaa. Siitä tiesin jo et nyt tulee plussa. Kahdesta onnistuneesta raskaudesta en muista muuta kun et menkkajomotukset tuli ajallaan ilman vuotoa. Ikää kun on tullu lisää, niin on tosi voimakkaat pms-oireet viikko ennen menkkoja. Vuodon alettua ne loppuu heti. Pöh, masentavaa taas vaan odotella.
Toivottavasti muut saatte plussat sit niihin testeihin!
 
Dpo6, alaselkää särkee aika ajoin, olkapääsärky on palannu pahempana ku mitä pitkään aikaan. Onko noilla sitte mitää yhteyksiä mihinkää.
Tissit on kyllä arat, varsinki jos makaa hetken kyljellään. :D
Noh, yritän malttaa ja testaan vasta perjantaina ennen mökkiviikonloppua.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Dpo6, eilisestä asti ollut tuntemuksia alavatsalla, sellaista juilimista.. Illalla myös alkoi rinnat tuntumaan aroilta Toki kyseessä saattaa olla myös suuri itsepetos ja liiallinen mielikuvitus :D voi kunpa aika menis nopeampaa!
 
Dpo 9 ja kp 1...just kun ajattelin tehdä tänään ekan varhaisen testin niin vuoto alkoi, höh. Eipä auta kun uutta yritystä. Nyt kierto oli 34pv viimeksi 40pv ja ovulaatio viime kierrossa kp 25 eli jos samoilla mennään niin on taas pitkä odotus seuraavaan yritykseen. Testit tilaukseen! Tsemppiä muille
 
Dpo 9 ja kp 1...just kun ajattelin tehdä tänään ekan varhaisen testin niin vuoto alkoi, höh. Eipä auta kun uutta yritystä. Nyt kierto oli 34pv viimeksi 40pv ja ovulaatio viime kierrossa kp 25 eli jos samoilla mennään niin on taas pitkä odotus seuraavaan yritykseen. Testit tilaukseen! Tsemppiä muille
Vähän aikaa se harmittelu kestää, kohtahan sä pääset tikuttelee taas ovista :) nyt vaan pää pystyssä kohti uusia haasteita, koko ajan ollaan lähempänä onnistumista ❤
 
Tervehdys kaikille Uutena/vanhana löydän jälleen itseni täältä Vaikka olin varma että en enää kuumeile koskaan ikinä
Eli mulla ennestään tyttö 10/06 ja poika 11/15 Niin se vauvakuume vain iski ja lupa kolmannelle on annettu tulla...
Nyt dpo 7, tosin yritys aloitettiin niin että taidettiin ovis just missata... Että tämä kierto ei ihan taida yrityksestä vielä mennä, mutta harjoitellaan
 
  • Tykkää
Reactions: _garnet_
Dpo 7, päänsärky kiusaa ja maha on ku ilmapallo, oli kivaa olla shoppailemassa, kun mahasta kuulu kauhee möyrästys. :D Onneks olin paikassa, jossa ei varmaankaan kukaan kuullu sitä meteliä, sen verran muuta mölyä ja porukkaa.
 

Yhteistyössä