Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Päivitetääs tännekin kun oli kyselty..

Eli tiistaina ultrasi yksityinen 14mm sekä 7+6. Seuraavana päivänä uusinnassa viikoiksi 8+0.

Heitin hanskat tiskiin. Tänään kuitenkin oma gyne ultrasi ite ja sai mitaksi 29mm ja 9+5..

Että sellainen pikku virhe.. ;)

PP ja hyvin eläväinen veikkoiivari 9+6
Ihana kuulla! Oon käynyt tänään varmaan sata kertaa täällä kattomassa onko susta kuulunut mitään. :love::love:
 
En sit edes malttanut aamuun, illalla tein jonkun clearbluen testin johon tuli toinenkin viiva. :)

Äsken kirjaimellisesti käsi täristen tein digin ja kyllä sielltä tuli teksti: raskaana 1-2. <3

Töppönen, mulla tänään kp 28/28 eli pdo 14 ja tuli tuo 1-2. :)

Niin onnellinen, kunhat lapset lähtee kouluun niin sitten kertomaan miehelle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
En sit edes malttanut aamuun, illalla tein jonkun clearbluen testin johon tuli toinenkin viiva. :)

Äsken kirjaimellisesti käsi täristen tein digin ja kyllä sielltä tuli teksti: raskaana 1-2. <3

Töppönen, mulla tänään kp 28/28 eli pdo 14 ja tuli tuo 1-2. :)

Niin onnellinen, kunhat lapset lähtee kouluun niin sitten kertomaan miehelle. :)
Meillä ihan samat päivät meneillään :) Mullakin kp 28/28 ja dpo 14! Ajattelin maanantaina tehdä digin :)
 
http://aijaa.com/cnHmWV
Dpo 10. Tämä tuli vasta kuivuessa :(

Töppönen, mä en kyllä yhtään muista. Oisko 4+ viikon jälkeen? :)
Näkyy siellä viiva :love: Minä oon joka aamu säikähtänyt tuota pctä kun jotenkin tummuu niin hitaasti. Heti tulee kyllä viiva näkyviin ja siitä tummuu ihan kunnon viiva, mutta ei se aivan hetkessä rävähdä. Mulla ei tosiaan dpo9 näkynyt mitään ja dpo10 tuommoinen niinku sulla!
 
Näkyy siellä viiva :love: Minä oon joka aamu säikähtänyt tuota pctä kun jotenkin tummuu niin hitaasti. Heti tulee kyllä viiva näkyviin ja siitä tummuu ihan kunnon viiva, mutta ei se aivan hetkessä rävähdä. Mulla ei tosiaan dpo9 näkynyt mitään ja dpo10 tuommoinen niinku sulla!
Näkyikö toi sun dpo 10 viiva märkänä? Kun tossa aamun testissä ei näkyny kun millin milli viivanpaikka ja si kunnolla kun kuivu niin toi viiva.. Outoa :(
 
http://aijaa.com/ZJX7ro
HEI! Tietääks joku, et muodostuuko tohon negatiiviin toista vaaleaa viivaa jos on viivanpaikka?? Vai vaatiiko se väriä??
Mulla ois semmonen aaninki että tästä kun on aiemmin ollu puhetta ni tultu siihen tulokseen et negatiiviks kun kääntää ni näkyis ehkä vain ne värilliset, eli jos on tosi haalee tms. Saa korjata se ken paremmin tietää (n)

Eilen tilasin lisää r-testejä vaikka olin vähän jo luvannu itelleni etten tekis niin. mutta kotona enää muutama testi valmiina ja tuska iski. eilen mietin koko päivän testaamisen alotusta. piru huutaa toisella olalla että hullu oot jos nyt jo alat niihin pissimään. varmalla ei mitään näy. toinen piru elättelee kuitenkin toivoa että jospa kuitenki jotain jo ois, ku olotki on mitä on. tosin niitä oloja vaan vahvistaa tää älytön haluaminen. eilen sorruin omaan kryptoniittiin ja kävin kattelemassa vaunuja netistä. :unsure: ei kyllä sais itteään niin kiusata, vaan kun en voi mitään..
tänään siis 'vasta' kp 19 dpo 6.
 
Hienosti vahvistuu <3 kuinka nopsaa sulla näky noi esim dpo 10-12? Näkyikö testiajalla jo punainen?
Melko hitaasti tuli ne viivat esiin niin kuin joku sanoi tuossa aiemmin, siksi olin tosi skeptinen ja ajattelin kuvittelevani liikoja, mutta sanotaanko ainakin sen 5min testiajan puitteissa juu, ne tuoteselosteet sanoo, et jo minuutin kuluttua voi positiivinen tulos olla luettavissa, mut mun tapauksessa se oli liian lyhyt aika, tosin voihan olla et toi on juurikin noin jos testaa vasta kun on aivan se kierron loppu tai uuden kierron olisi kuulunut jo alkaa, ja jos testailee aiemmin niin viivat on haaleampia ja vie hetken ennen kuin ne muodostuu. En osaa sanoa, koska en ole jatkanut testailujani - noi viivat ja digi riitti ja jatko korkeampien voimien hallinnassa:) Pikkuisen kyl kauhistuttaa kun nyt on DPO15 ja periaatteessa uuden kierron kuuluisi alkaa, mutta ei ole kuulunut (ja aiemmin vuoto on alkanut heti kunnolla aamusta)(y), esikoisesta tehtiin plussatesti juurikin 15DPO, mutta silloin mulla ei ollut hajua koko kierrosta, ei tietoa, milloin seuraavan kuuluisi alkaa, joten nyt on pikkuisen stressaavampaa kuin silloin!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Tulee siihen vaikka olis vaan viivanpaikka. Mulla ainakin. :(
No ai. Just kysyin kaverilta, joka valokuvaaja ja se sano ettei tuu jos ei oo väriä mistä muodostua. Mut siellähän voi sitä väriä vähän olla vaikka ei silmällä nää hyvin. Esim. kemialliset justiin. Tai näin kuvittelisin. No mut meen nyt tolla mun kaverin tiedolla, koska se on mulle parempi vaihtoehto. :D
 

Yhteistyössä