Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hmm en oo varma..noi liuskat on kyl hankalia kun antaa viivanpaikkoja yms..ehkä jos tuijottaa kauan ni ylimmässä vähän nään jotain mut itekkin vuosia tikuttaneena luulen et se on nega tai liian varhain testattu..mikä kp? Itelläkin tuli selkee viivanpaikka/haamu mut 99,9% se on nega kun ovistestin viiva on alkanu himmentyyn ja itellä on menossa kp 37..:unsure:(n)..
Nyt on kp 26 menossa..enkä tiedä kuinka pitkä kierto tulossa..voi jopa olla etten ole edes ovuloinut..
noi liuskat on ne puikkotestien sisällä olevat, ei sellaiset liuska liuskatestit. Helpompi kuvata kun ei heijasta se puikkotestin ikkuna kuvassa..Ja negahan se onkin, mutta ajattelin voisko olla jotain viitettä että se muuttuis plussaks lähiaikoina :giggle:
 
Toivotaan parasta haaveilija :) Mua vähän masentaa kun toivon et menkat sit tulis tai olis raskaana ettei tarttis miettiä..raskaustesteja on jo kulunu noin 10 ja n. 12 ovistestiä ja 5 päivää sitten testiin tuli haamu sit taas negaa monta päivää, eilen haamu puolen tunnin jälkeen ja nyt ihan pieni viivanpaikka 40 minuuttia testaamisesta mikään ei tullu 5 minuutin ajalla eli testiajalla..hölmö kun oon et niitä kattelen vielä testiajan jälkeen mut usein se testi on vielä 5 min. jälkeen märkä ja punertaa..onx muille tullu pregcheckeillä haamua testiajan jälkeen?
 

Yhteistyössä