Just lisäsin ku tämä perheellisen elämä on välillä ihanaa hullun myllyä ettei ehi kunnolla keskustelupalstoilla viihtymäänPikkupossu onko sulla kuvaa?
Toivotaan! huomis aamuksi digi..iikkss!!! ärsyttävää tässä vaan on se että työn takia mun täytyy mennä heti huomen aamulla pomon puheille..No mun silmääni toi on kyllä jo plussa! Toivottavasti vahvistuu!!
Näppyjä voi tulla raskaana Kim hormonejen takia.Terve taas!
Täällä dpo 11 tunnelmat seuraavanlaiset:
Plussa-toiveet:
- lämmöt korkealla 36,9
- tuikkeita vatsassa
- rinnat arat
Seuraavaan kiertoon joutumisen epäilykset:
- testi negaa
- näppyjä
- ei limoja
- suklaan tarve
tässä tän päivän pcJoo se minun on vaan pelekkä raapasujäläki. Ko oikein valossa kääntää niin näkkyy että siinä ei oo väriä kyllä yhtään, vaan semmonen miljoonan rypyläinen pinta Kaikkia ne keksii hullujen häiriöksi.
Wolt mie en nää nuista sinun kuvista mittään ko on niin hiivatin kirkkaita, Paneppa himmeämpiä kuvia tulemaan
Minun ovistesti eilen ja tännään:
Vielä vähän on väri syventyny tämänpäiväsessä.
Omassa navassa on pieruja ihan hulluna, mulla on nyt maanantaina alakanu ilimavaivat ja ihan hullua ko heti aamula ko herrää on vatta pallona ja täynnä ilimaa.. Ja eilen tuli tosi outoa valkkaria, housulla oli niin tummaa että luulin jo alakavaksi menkkatuhuruksi mutta pyyhkiessä tuli sitte semmonen venyvä keltanen jojo..? Iuh.
Mitkäs oli päivät?Jo on kumma jos ei näillä oloilla jotain ala tapahtumaan! yöt on mennyt hikoillen ja välillä palellen (clomit), alamaha on turvonneen oloinen ja nipraa muniksia välillä.. Testit on vielä negaa, mutta märkyys ja himot lisääntyneet.. mies tykkää..
Huutelen näin sivusta, että sekä kilppariongelmat että keliakia aiheuttavat hoitamattomana lapsettomuutta. Allekirjoittanut kärsi lapsettomuudesta ennenkuin keliakia todettiin, laitettiin ruokavalio kuntoon ja n. puolentoista vuoden päästä alkoi luomuraskaus.Ihan tossa normi ehkäsy/perheneuvolassa! Kyllä tutkimuksetkin teki ja sano kaiken olevan ok ja teki lähetten verikokeisiin (niitä saakin sitten jännittää! Hormoni,kilpirauhas ja keliakia (tiedä miksi?)?? Kokeita otettii). Määräs heti terot kun kiertojen kanssa ollut ongelmia ennen e-pilleireitä ja niitten pois jätön jälkeen!