Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran todellakin meinaan minä myös testata varmasti alkuraskauden ultraan asti jos ikinä syytä on! se on pieni hinta mielenrauhasta tosiaan. Niin monella tämä on kuitenkin niin epätodellista jos vihdoin onnistuu, kuten mullakin, että ihan sama vaikka kaupan tyhjentäisi testeistä :D Päivä kerrallaan ajattelutyyli kuitenkin tuossa alussa tuntuu aivan liian hitaalta ja kiduttavalta, joten olkoon lääkkeenä siihen se kahden viivan katselu vaikka kuinka usein :love:

Mulla tulossa tämän tokan IVF:n eka PAS ensi viikon lopulla. Jännittää miten huurunenut jaksaa heräillä henkiin vaikka mun klinikalla sulatuksesta siirtoon onnistumisprosentti on huikeat yli 90%. Toivon toivon toivon niiiin kovasti, että pääsen testejä täällä taas paniikissa postailemaan, että olis siis syytä siihen :rolleyes::love:
Sitä ennen aion muuten juhlia aikas railakkaasti 36-vuotissynttäreitäni tässä viikonloppuna :ROFLMAO::whistle::D

Onnea plussanneille, aivan ihania viivan vahvistumisia täällä ihasteltavana! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: another ja Theran
Mandala nimenomaan kun on tässä tuota aikaa mennyt yrityksen aloittamisesta ja epäonnistumisia niin minusta pieni hinta mielenrauhasta se että se kaksi viivaa tulee vielä testiin. :)
Peukut maisakaarinan pikkuiselle ja mandalan huurunenuille! <3

Mandalalle etukäteen onnea synttäreiden johdosta!
 
  • Tykkää
Reactions: SPHE
Huomenta arvon tikkuraati :)

Taas olisi kuvasaastetta tyrkyllä. Lämmöt tänä aamuna nyt sitten nousseet 36,6. Oliko se niin että kun lämmöt on nousseet niin ovis on ohi? Kp nyt 24.
Niin ja tosiaan sitä kuvaa. PC:n pinkassa alin (irrallaan) tältä aamulta, muuten pinot ovat eilisestä taaksepäin, alin eilisillalta. 3 kertaa päivässä testit tehty.

http://aijaa.com/uWLlvH

Tämä ryhmää tekee himotestaajia :LOL:
 
Mie en näe SPHE:n kuvaa o_O Mutta toivotaan että siellä joku kyytiläinen on!! :love:

Vielä omaa napaa; Jos se ovis nyt oli eilen, niin mänikö mönkään kun peittoja ei kerta kaikkiaan jaksanu eilen heilutella, toissa iltana kylläkin...? Ei vanha jaksa ennee :LOL:

Muoks. Jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi, jos ovis kp23/31-34 ??
 
Mie en näe SPHE:n kuvaa o_O Mutta toivotaan että siellä joku kyytiläinen on!! :love:

Vielä omaa napaa; Jos se ovis nyt oli eilen, niin mänikö mönkään kun peittoja ei kerta kaikkiaan jaksanu eilen heilutella, toissa iltana kylläkin...? Ei vanha jaksa ennee :LOL:

Muoks. Jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi, jos ovis kp23/31-34 ??
Mulla itsellä ei ole kuin luteaali 10 päivän paikkeilla ja raskaana ollaan :) tosin mulla jos ovis tapahtu yli kp 20 ei raskaus onnistunut ja luteaali jäi vain 7päivään.. lueskelin, että liian myöhäinen ovis ja kohdunlimakalvo jo liian vanha kiinnittymiseen.. kaikki on kuitenkin mahdollista ja näin vain omalla kohdalla oli :)
 
Nonih, jännän äärellä.. Huomenna tai su pitäs menkat oikeestaan alakaa. Nyt kp23/22-26.... Viimeset kaksi kiertoa mennyt niin et, kesä-heinäkuu kp23 alkanu menkat ja nyt edellinen heinä-elokuu kp25 alkanu menkat...

Ovishan mulla oli kp19, eli nyt dpo2... Ei siis kovin hääviltä tilanne näytä.

Ainoat plussat on se, et oon ollu ihan sippi koko viikon. Maha ajoittain sekasiin. Ajoittain myös pahaa oloa ja nippailua mahasta. Kiinnittymistä(kö)?? MUTTA, negatiivista on se, että mua kyrsii tällä hetkellä todella pahasti, joten eiköhän ne menkat ala viimestään sunnuntaina.. Jos ei niin testaan ma aamusta heti sit.

Tsemiä kaikille! Luen kyllä kaikki tekstit ja hengesä mukana, vaikka en jokaiselle erikseen vastaakaan. :)
 

Yhteistyössä