Hyvältä se mun mielestä näyttää jotkut saattavat saada haamun vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Eli vahvistumisiahttp://aijaa.com/P7Yd3C
Mielipiteitä? Nyt jo kp 12
Hyvältä se mun mielestä näyttää jotkut saattavat saada haamun vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Eli vahvistumisiahttp://aijaa.com/P7Yd3C
Mielipiteitä? Nyt jo kp 12
Sitä just miettisin et voiko olla jopa pieni haamu? Ihan ehkä hiukan vahvempi ku eilen, ni siks aattelin ettei välttämättä ole pelkkä viivanpaikka.. Höh, jotenki asennoitusin jo et tänään oisin ollu viisaampi..Hyvältä se mun mielestä näyttää jotkut saattavat saada haamun vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Eli vahvistumisia
Kyllä toi mun mielestä on ihan selvä haamu ite sain aikasamanlaisen dpo 11 voin ettiä sen tähän jos antaa vähän toivoo nyt siis 7+1Sitä just miettisin et voiko olla jopa pieni haamu? Ihan ehkä hiukan vahvempi ku eilen, ni siks aattelin ettei välttämättä ole pelkkä viivanpaikka.. Höh, jotenki asennoitusin jo et tänään oisin ollu viisaampi..
Joo oon menossa ! Ois 12.1 aika sillon ois 8+2. Jännittää tosi paljon et onhan kaikki niinkun pitääOotko muuten @Jasuuu ollu varhaisultrassa/ootko menossa?
Eiku 12.2 DJoo oon menossa ! Ois 12.1 aika sillon ois 8+2. Jännittää tosi paljon et onhan kaikki niinkun pitää
No uskon! Mietin tuollasia kans jo etukäteen et kuinka paljon sitä sit jännittääkään et pikkunen pysyy matkassa ja että kaikki on vielä hyvin. Tsemppiä, varmasti ihanaa nähdä hänet ensimmäistä kertaaJoo oon menossa ! Ois 12.1 aika sillon ois 8+2. Jännittää tosi paljon et onhan kaikki niinkun pitää
Joo siis mä en ikinä pystyis odottaa sinne rv 12 asti et haluan heti just tietää että ollaanhan siellä oikeessa paikassa. Eihän sekään hyvää loppua takaa mutta olis kamalaa mennä sinne rv 12 ultraan totee että oli esim tuulimuna.. Mä oon kauhee panikoimaan ja tein raskaustestejäkin varmaan 20 Toivotaan et mä nään viikon päästä pikkusen ja että sulla vahvistuu viivat Pidä ajantasallaNo uskon! Mietin tuollasia kans jo etukäteen et kuinka paljon sitä sit jännittääkään et pikkunen pysyy matkassa ja että kaikki on vielä hyvin. Tsemppiä, varmasti ihanaa nähdä hänet ensimmäistä kertaa
Hyvin on tiedossa tämäkin sivusto mutta se testaaminen on vaan niin kivaa!Hätähousuille tiedoksi että on tällainen sivu josta näkee hieman mitä tulosta odottaa kenties missä vaiheessa dpo:ta. Itse ajattelin jättää testaamatta tässä välissä ja testata ensi perjantaina. Kun kuitenkin positiivisen tulos saaminen on jo yli 50% todennäköisyydellä
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Näinhän se kyllä vähän on@Sikke14 Mulla on vaihtelevia oireita joka kierrossa ja pari kertaa kovastikin "raskausoireita", joten niihin en luota enää pätkän vertaa. Mä uskon että näin aikasessa vaiheessa ainoo mitä voi tulla on pian haamu testiin. Näin mun kohdalla ainakin.
@Mutsijaparimuuta Joo mulla tänään 7-8 dpo! Liuskatestejä saa tosi halvalla netistä.
Onnittelut!Tikutin tässä kierrossa ovista, ja kahtena päivänä jäi kiireiden takia tikuttamatta, ovista en pongannut missään vaiheessa ja harrasteltukki ollaan tosi vähän, luovutin siis jo kierron puolivälin paikkeilla.. tänään aattelin huvikseen tehä testin 29/30, kun kierukan poiston jälkeen ei oo kiertokaan ollu säännöllinen. Mutta Mitä raati sanoo kuvasta??
Mä oon saanu tollasia viivanpaikkoja dpo 4stä lähtien... Toivottavasti ne sulla alkaa punastumaan
Mä en oo pc:hen viivanpaikkoja koskaan saanut! Mutta toivotaan! Sulla ilmeisesti alkoi punastumaan sitten?Mä oon saanu tollasia viivanpaikkoja dpo 4stä lähtien... Toivottavasti ne sulla alkaa punastumaan