Veikkaan et viimestään iltapissa on vie vahvempi plussa! Tosi äkkiä ne siitä sit vahvistuu mut kyllä mä melkein näkisin ton jo plussannu mutta varmista vielä yhellä testillä!
osaattaa olla et on jo jos nyt testaisit uusiks.
Kiitos vastauksesta! Mä oon niin pihalla näiden kanssa Mitä varten toisilla sitä kontrolliviivasta tulee ihan hailakka plussa testissä? Helppohan siihen on saada tummempi (plussa)Mulla tolla testillä tommonen vielä nega. Ei ole ihan tasavahva minusta mikään noista. Huomenna ehkä jo plussa?
Kyl toi alin on jo plussa mun mielestä
Jeeeeeee!!!!Kyl toi alin on jo plussa mun mielestä
Katoin vie kuvan isompana niin selvä plussa!Jeeeeeee!!!!
Joo, toi ylempi on selkee plussa
Mulla oli tässä raskaudessa juurikin oireina närästys ja repäisy kivutKp 25/33, voisiko olla jo oireita.. närästää ja pissattaa, yölläkin pitänyt käydä vessassa. Ja viime yönä repäisykipu kylkeä kääntäessä. Pelkään että kuvittelen oireita kun plussaa toivoo niin paljon.
Alkaa kunnon piinapäivätJoo, toi ylempi on selkee plussa
Ootko raskaustestiä tehny? Juttu kertoo, että ovistesti saattaa näyttää plussaa ennen rtestiä. Saitko oviksen kiinni tässä kierrossa?Dpo 13 ja ovistesti näyttää tältä, tummempi kuin kontrolliviiva.
http://aijaa.com/4Xjnik
Mistä voi johtua että loppukierrosta saa tällaisia, vaikka ei ole raskaana? Pcos ei ole.
Ootko raskaustestiä tehny? Juttu kertoo, että ovistesti saattaa näyttää plussaa ennen rtestiä. Saitko oviksen kiinni tässä kierrossa?
Kyllä tuo plussalle näyttää, ootko koittanu pidättää pidempään kuin tuntia? Jos virtsa ei ole tarpeeksi vahvaa tunnin pidätyksellä? Jos ei siltikään tuu mitään niin uskon että on ainaki yrittäny kiinnittyä ja se on hyvä merkkiOvisplussa saatu ajallaan ja muuttui negaksikin tässä välissä. Herkkyydeltään 10 one step negaa, PC negaa. En usko että raskaana olisin, viimeksi sain 25 herkkyyden testillä dpo 10 plussan.
Ei ole eka kerta kun tummuu loppukierrosta, vuosi yritystä takana. Nyt kyllä todella selvästi tummempi. Dpo 11 sain sofin raskaustestillä tällaisen http://aijaa.com/sHJYF5
ihan selvä plussa mielestäni, herkemmissä ei mitään. Eikä tunnin pidätyksellä tuon testin jälkeen samanmerkkisessäkään mitään.
Ite oon huomannu et herkemmät on paljon huononpia kun ei herkät ite sain plussan dpo 11 ja herkässä se näkyi vasta haamuna dpo 13 vaikka sillon jo normissa vahvat viivatOvisplussa saatu ajallaan ja muuttui negaksikin tässä välissä. Herkkyydeltään 10 one step negaa, PC negaa. En usko että raskaana olisin, viimeksi sain 25 herkkyyden testillä dpo 10 plussan.
Ei ole eka kerta kun tummuu loppukierrosta, vuosi yritystä takana. Nyt kyllä todella selvästi tummempi. Dpo 11 sain sofin raskaustestillä tällaisen http://aijaa.com/sHJYF5
ihan selvä plussa mielestäni, herkemmissä ei mitään. Eikä tunnin pidätyksellä tuon testin jälkeen samanmerkkisessäkään mitään.
Mulla oli tää sama ekassa raskaudessa!Ite oon huomannu et herkemmät on paljon huononpia kun ei herkät ite sain plussan dpo 11 ja herkässä se näkyi vasta haamuna dpo 13 vaikka sillon jo normissa vahvat viivat
Mullakin viimeksi pc antoi kunnon viivan kun taas herkässä haamu, tein molemmat samaan aikaan.Ite oon huomannu et herkemmät on paljon huononpia kun ei herkät ite sain plussan dpo 11 ja herkässä se näkyi vasta haamuna dpo 13 vaikka sillon jo normissa vahvat viivat