@Pamsku @nelHM Molemmilla näen haamut!! Mahtavaa!!
Mites tää mun, onks vielä toivoa..
katso liitettä 2570
Näkyy todellakin Aamutestiä odottelen..Tossa vielä salaman kanssa otettu kun se siihen ilmestyi, näkyskö paremmin?
http://aijaa.com/VZ7Q9Q
Oon jokaisessa sun testissä nähny haamua missä vaiheessa sun kierto on ja dpo on?@Pamsku @nelHM Molemmilla näen haamut!! Mahtavaa!!
Mites tää mun, onks vielä toivoa..
katso liitettä 2570
Mulla on jo kuusi päivää menkat myöhässä, senpä takia oon jo aika toivoton, vaikka tota viivaa heikosti piirtyykin. Mut senhän kuuluis vahvistua..toisaalta pitäis ehkä tulla se ihan kunnon KUNNON haamuviiva, että vois alkaa arvuutella vahvistumista.Oon jokaisessa sun testissä nähny haamua missä vaiheessa sun kierto on ja dpo on?
Oisko ovis voinu myöhästyä jostain syystä? Vai tikutitko?Mulla on jo kuusi päivää menkat myöhässä, senpä takia oon jo aika toivoton, vaikka tota viivaa heikosti piirtyykin. Mut senhän kuuluis vahvistua..toisaalta pitäis ehkä tulla se ihan kunnon KUNNON haamuviiva, että vois alkaa arvuutella vahvistumista.
En tikuttanut tässä kuussa. Arvelin päivän aiempien kuukausien tikutuksen perusteella, kun se on aikalailla asettunut säännöllisesti kp12-15 seudulle. Yleensä mun menkat on suht säännölliset, et tää on nyt ihan kidutusta, jos ne ei kohta ala. Toivo pysyy yllä ja testejä kuluu..Oisko ovis voinu myöhästyä jostain syystä? Vai tikutitko?
Ei oo todellista! Se oli niin selkee plussa jo ja nyt pläjäyttelee sulle negoja. Miten tää voi olla tällasta!!!! Koita jaksaa, kauheesti tsemppiä!!!!@stindepinde inhottava tilanne sulla . Toivon että ratkeaa pian, parhain päin tietty!
Juu, kyllä oli mikä lie paskatikku se eilinen. Aamulla cb nega, rfsu liuska nega. Vikan liuskan äsken uitin, jos illalla ois parempi dippi. V*tut. Nyt loppu testit, no yks ovistikku. Aamulla toisen sellasenkin uitin toka pissasta alle tunnin pidätyksellä, lähes tasavahva. Ihan hanurista. Iltalämmöt on koholla, väsyttää, kylmä ja kannuja jomottaa. Se ruskea vuoto oli niin poikkeuksellista, että ajattelin sen merkkaavan nyt jotain. Pöh!
Lähinnä vaa v*tuttaa, miten voi olla mahdollista tommoset selkeet viivat ja sit negat. Sen verran miljoona tikkua "urallani" uittanut, että tosta ehti jo pumppu hakata. Ei minusta ollut viivanpaikka todella se enää.Ei oo todellista! Se oli niin selkee plussa jo ja nyt pläjäyttelee sulle negoja. Miten tää voi olla tällasta!!!! Koita jaksaa, kauheesti tsemppiä!!!!
Haamulliset löytyy tästäkin keskustelusta ja sinne moni sanoi että väriä on. Ja luonnossa näkyy kyllä punertavat haamut. Ja vain kerran käytettyjä kaikki, mietin itsekkin että miksi osa kellertää.Mä en näe yhdessäkään haamua.. vain valkosia viivanpaikkoja, vahvoja tosin kuten sillä tuleekin yleensä.. väriä ei tosin ollenkaan
Jos väriä on ollut sen 30 min sisällä, niin sillon haamuja tietenkiHaamulliset löytyy tästäkin keskustelusta ja sinne moni sanoi että väriä on. Ja luonnossa näkyy kyllä punertavat haamut. Ja vain kerran käytettyjä kaikki, mietin itsekkin että miksi osa kellertää.
Mun näytölle tuo näyttää vaan valkoiselta ja värikertymä päällä joka liikkuu vielä. Kannattaa hetki oottaa ennen kuvan ottamista, jos malttaaMinä täällä taas tikkuineni. Olisko tää jo vahvempaan suuntaan vai kuvittelenko?
katso liitettä 2574
No voi..mä jo innostuin. Odotin kyllä minuutin ohjeen mukaan ennen kuin kuvan näppäsin. Mut onhan se tosiaan vielä aika punertava. Höh..Mun näytölle tuo näyttää vaan valkoiselta ja värikertymä päällä joka liikkuu vielä. Kannattaa hetki oottaa ennen kuvan ottamista, jos malttaa
Mulle kanssa näyttäs siltä että liian pian otettu kuva. En tiiä minkä merkkinen testi on, mutta yleensä testi on valmis luettavaksi vasta kun tuo testikentän päällä kulkeva väri on liukunut pois ja pinta on taas vaalea.Minä täällä taas tikkuineni. Olisko tää jo vahvempaan suuntaan vai kuvittelenko?
katso liitettä 2574
Nuo testitki on ihan susia :/ niistä innostuu aivan liian helposti itekki.. en enää halua langetaa ostamaan niitäNo voi..mä jo innostuin. Odotin kyllä minuutin ohjeen mukaan ennen kuin kuvan näppäsin. Mut onhan se tosiaan vielä aika punertava. Höh..
Joo monissa sanotaan positiivisen näkyvän jo minuutissa, mutta just noiden viivanpaikkojen vuoksi kannattaa oottaa se täysi aika. Yks paholaisen keksintö nuo hupiviivat.No voi..mä jo innostuin. Odotin kyllä minuutin ohjeen mukaan ennen kuin kuvan näppäsin. Mut onhan se tosiaan vielä aika punertava. Höh..
Pahoittelut menkoista, mutta uuteen nousuun rinta rottingilla!Sieltähän ne menkat sit tulivat - huh huh - loppui multa nyt onneksi epätietoisuus. Ei muuta kuin uuteen kiertoon!
Antaa ja kuivuessaan tulee enempi esille. Siniväristen ongelma ihan yleisesti. Ite sain jokaiseen cb testiin viivanpaikan.Pahoittelut Stindepinde menkoista
Antaako clearblue yleensä viivanpaikkoja? Oli vaikea vangita kuvaan mutta livenä näkyy selkeästi Tänään kp 28/27-31, oviksesta ei tietoa.
http://aijaa.com/5Qpxty