Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en sofiin luota, mutta tossahan on ihan väriä! Itse olen siis melkosen törkeitäkin viivanpaikkoja niillä napsinut :/ Voisiko sun kohdalla olla jotain ihan muuta :love:
Tässähän on tulossa oikein plussa-aalto!
 
http://aijaa.com/VH5FW4
http://aijaa.com/0GMfEc

Tässä samasta rtestistä kuvia koitin saada luonnonvaloa avuksi.
Minusta on selvä haamu noissa molemmissa kuvissa :love:


Tuntuu kyllä että täällä haamuilee nyt yksi sun toinen (y)

http://aijaa.com/a4HBXh hieman haaleempi oli ovistesti tänään kun eilen, että ei tässä vieläkään ovista saanu bongattua..onhan nyt vasta kp 35 menossa :( toivottavasti ovis ois jo ollu ja noi tummenevat viivat meinais raskautta. Ja aamunen joku juttu raskaustestissä merkkaiskin jotain! onneksi on vielä testejä jäljellä, taas aamulla pääsee uittamaan :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Luppana: en nää kuviasi :(

Haaveilija: onko nuo mamin ovistestejä? Mä en tykänny niistä, haaleeta viivaa kun muut o-testit oli plussalla.

Huomenna pääsen asioitten yhteydessä hakemaan pc liuskoja kaupalta ja apteekin oman kanssa käyn ostaa, ne kyllä tiputtaa maan kamaralle jos sofit huonoja testejä:mad:.
No kaikessa ihmeellistä tekisi kun vasta kp18 viime vuodosta laskettuna, mie kyllä vuodellu miten sattuuo_O, ihmeissään kierrostani:confused:(n)
 
HooKoo minähän tän kuopuksen sillo tikutin noilla sofeilla. Tuo on plussa, minusta. Siis se antaa kyllä turhaa viivaa myös (tässä tullu niitäkin uitettua nyt jokunen), mutta sillo se on kuitenkin sellanen läpikuultava. Mä sain sillo sofin 25mlU dpo10 ekan selkeän pinkin haamun, haalea oli, mutta oikea haamu, kun noin punertava, kun Sullakin tossa. Oman kokemuksieni kautta sanoisin kyllä että tuo ois iha ihtiään :love:
 
HooKoo, ihan selvä haamu :love:

Haaveilija, en ole varma sainko ajatuksestasi kiinni mutta käsittääkseni ovistesti näyttää raskautta ainoastaan kirkuvan punaisena. Haalea viiva muuttaa väriastettaan pitkin kiertoa muutenkin, tosin mikään tikkuexpertti en ole kun en ole niitä oikein käyttänyt itse.

Täällä dpo11 ja one step näyttää aiempien blancojen sijaan jotain. Onko se värillinen haamu, en osaa sanoa koska on niin haalea että välillä jo kadotin sen :rolleyes: Eilen tuli mukaan kamala väsymys koko päiväksi ja pieni kuvotus autossa sekä muutama tunti ruokailujen jälkeen. Fiilikset yhä aika levolliset, molemmat mies ja minä taidetaan uskoa kunnes toisin todistetaan. On vaan ollut semmoinen tunne jo viikon, mutta välillä saan aikaiseksi turhautua tähän plussattomuuteen. Taidan hakea huomiseksi pc:n kaupasta, tapaako ne näyttää plussaa jo dpo12?

Edit/ mieskin näki viivan
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo, ihan selvä haamu :love:

Haaveilija, en ole varma sainko ajatuksestasi kiinni mutta käsittääkseni ovistesti näyttää raskautta ainoastaan kirkuvan punaisena. Haalea viiva muuttaa väriastettaan pitkin kiertoa muutenkin, tosin mikään tikkuexpertti en ole kun en ole niitä oikein käyttänyt itse.

Täällä dpo11 ja one step näyttää aiempien blancojen sijaan jotain. Onko se värillinen haamu, en osaa sanoa koska on niin haalea että välillä jo kadotin sen :rolleyes: Eilen tuli mukaan kamala väsymys koko päiväksi ja pieni kuvotus autossa sekä muutama tunti ruokailujen jälkeen. Fiilikset yhä aika levolliset, molemmat mies ja minä taidetaan uskoa kunnes toisin todistetaan. On vaan ollut semmoinen tunne jo viikon, mutta välillä saan aikaiseksi turhautua tähän plussattomuuteen. Taidan hakea huomiseksi pc:n kaupasta, tapaako ne näyttää plussaa jo dpo12?

Edit/ mieskin näki viivan
Pc näytti mulle ainakin ihan selkeän haalean viivan dpo12 ja päiväpissasta. Ei tarvinnut yhtään arpoa :) tuu sit heti kertomaan miten kävi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dana
Mulla on yksityisellä se varhaisultra maanantaina, jännittää... Hyvin vähäisillä oireilla mennään edelleen, väsymys ja ajoittainen päänsärky löytyy ja kuvotus jos maha tyhjänä, mutta kun mahan en anna olla tyhjänä, ei sitäkään vaivaa ole.. Tosi helposti mennyt tähän asti, toivottavasti ei tarkota mitään huonoa.

Haaveilija tsemppiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Haavelijalle tsemppiä <3 Voihan se plussa sieltä vielä tulla tälle kierrolle. Pahoittelen jo etukäteen kun kysyn, en tiedä onko korrektia kun ei oikeen tunneta, mutta ymmärsin että ootte yrittäneet pitkään? Oletteko käyneet tutkimuksissa/hoidoissa?

Tänä aamuna ehkä aavistuksen vahvempi viiva :love: http://aijaa.com/iDgiD7 Repäisykipuja ja kevyttä huonoa oloa, väsyttää.
On toi aijaa kyllä kumma kun vetää ihan rakeiseksi ja hukkaa sen viivantyngän o_O
 
Onnea viivoista ja tsemppiä muillekin!

Tuo on kyllä välillä, varsinkin pidempään yrittäessä, kun elämä kulkee sitä samaa rataa menkkojen alusta oviksen bongaukseen ja siitä taas uuteen kiertoon ja sitä rataa.. turtuu välillä ja mekin pidettiin aika paljon hälläväliä kiertoja.

Maanantaina jälleen ultraan ja toivottavasti pieni on jaksanut pitää elämästään kiinni ja kasvanut.. Eikä tarviis palata tänne enää ikinä :D Vaikka ihanaa seuraa olettekin niin ois jo aika saada lapsiluku täyteen.

7+2
 
Heips! Täältä kans yks hätähousuilija liittyy keskusteluun :) Oon jo parin kierron ajan seurannut teidän juttuja, mutta nyt vasta sain aikaseksi osallistua itekkin keskusteluun. Yrityskertoja takana 5.
Nyt on luultavasti dpo 10 tai 11 menossa ja pc:t antaa järkyttäviä viivanpaikkoja vaan :/
http://aijaa.com/DwLgAi Eipä oo ilmeisesti tärpännyt vielä tästäkään kierrosta (n) Tällä kertaa mulla on jopa rinnat oireilleet, mitä ei aikasemmilla kerroilla oo ollut. Tuntuu välillä kun maito nousis, vaikka esikoisen imetys päättyi puoli vuotta sitten o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81

Yhteistyössä