Näkyy niissä kaikissa. Ja tulee jo vaikutusajalla. Ja on väriä. Mutta pc:t antaa viivanpaikkaa vaan.Kyllä mä CIsu noissa alimmissa jotain näen, enemmän kuin omissani ainakin...
Laitas kuvaa omistas? Onko sulla niitä 10 vai 25 herkkyyksiä? Mulla 25.Kyllä mä CIsu noissa alimmissa jotain näen, enemmän kuin omissani ainakin...
Riippuu mitä testejä käytit. Jotkut on vaan niin huonoja antaa viivaa. Tai sitten jos on ihan pc tai apteekin oma niin suosittelen käymään uudestaan verikokeessa. Ei niitä kyllä sillain ole helppo tyriä jollet koko tikkua tiputa pissakippoon.Onko nuo näytteeseen upotettavat tikkutestit helppo tyriä hätäilemällä? Nyt pitäis olla kai viikot 5+0 ja menin vessaan aamulla sillä ajatuksella että nyt otetaan ensimmäistä kertaa se vahva testiviiva. Paskanlati. Ei tullut vahvaa viivaa, eikä viiteen muuhunkaan. Dippailin niitä ekaks vaan nopeasti ja sit pidin pitemmän aikaa. 4+1-päivänä otettiin verikoe ja siinä hcg oli vain 43,1. Voi pyhät tätä piinailua!!
Mites olis digitesti?!Onko nuo näytteeseen upotettavat tikkutestit helppo tyriä hätäilemällä? Nyt pitäis olla kai viikot 5+0 ja menin vessaan aamulla sillä ajatuksella että nyt otetaan ensimmäistä kertaa se vahva testiviiva. Paskanlati. Ei tullut vahvaa viivaa, eikä viiteen muuhunkaan. Dippailin niitä ekaks vaan nopeasti ja sit pidin pitemmän aikaa. 4+1-päivänä otettiin verikoe ja siinä hcg oli vain 43,1. Voi pyhät tätä piinailua!!
Aikamoinen viivanpaikka taas! HöhAi että mä tykkään näistä PC:n viivanpaikoista...
http://aijaa.com/ILvHVy
Cisu, onko sulla tunne raskaudesta? Millaista se PC antaa sulle?
Mikös sun dpo on?! Mä imetän kans eikä päivistä hajua.Aikamoinen viivanpaikka taas! Höh
Jep, äläpä muuta sano.. Voikohan imetys vaikuttaa jotenkin tulokseen? Et näkyis myöhemmin tms..
Kunhan yritän tarttua kaikkii mahdollisiin oljenkorsiin..
Onko tuo sofin testi?! Katso mun sofin testit ylempää tai edelliseltä sivulta. Muut testit kans negaa tai viivanpaikkaa. Noi on ihan arpatikkuja noi sofit. Kantsii testaa muulla.Moikka!
Ajattelin tulla vähän viisaammilta kyselemään, että mitä ootte mieltä... Mä siis sain jo dpo8 erittäin haalean haamun raskaustestiin (silmällä nähtävä, ei voinut kuvaa ottaa), dpo9 tais tulla aamusta samanlainen ja sitten oli taas iltapäivästä puhdas negatiivinen. Dpo11 nega ja dpo12 erittäin hailakat haamut Clearbluen testeihin. Eilen (dpo13) tuli tälläinen, joka on siis tähän mennessä vahvin. Tänään aamusta sit kuitenkin taas nega...
Onkohan nää mun kuvittelemat haamut sitten ihan vaan viivanpaikkoja vai vieläkö mun kannattas sen vahvemman plussan toivossa testailla?
Mulla samoja sofin testejä ja kaikkiin on tullu tollanen punertava viiva ja ihan vaikutusajalla. Muut testit negaa. Apteekin omaa tai digiä suosittelen. Pregcheckin on hyvä vaikkakin tekee kans viivanpaikkoja.Cisu, mulla ei jostain syystä näkynyt nuo sun kuvat..? Mutta joo, tuo on Sofin testi, 25 mlU. Melkein samanlaisen sain pari päivää sitten RFSU 25mlU ja tosiaan niihin Clearbluen testeihinkin on mulla jotain piirtynyt... Mitähän testiä sitä kannattas seuraavaks kokeilla? Apteekin omaa?
Kuvaa sitten tänne!Cisu: Höh, ei näy mulla vieläkään! Ois kyllä ollut kiva vertailla Kaipa sitä täytyy se apteekin testi käyä hakemassa ja muutama tunti pidätellä. Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon