Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran ku ei oo varmuutta ku meikän testit petti kriittisellä hetkellä :mad: mut luultavasti 7-10 välillä.. jos ny oikein muistan.. eipä oo tullu turhia mietittyä :) äsken ku nopee nousin ni tuntu repäsy oikeen kunnolla mut joo eihän tää ny mitää kerro.. menis ny aika nopee :D
 
IMN
bosch Mun kokemusten perusteella apteekin omien viivanpaikat on sellaisia kirkkaan valkoisia taustaan nähden. Eli ehkä tuo hailura voisi jotain merkatakin :) tuollaisia harmahtavia haamuja minäkin dpo7-9 sain ennen kunnon plussaa.
 
miss_piggy
Tosi outo tää uus kaksplus, musta se vanha oli parempi. Ei toimi mulla ollenkaan, koko aika tulee jotain virheilmoitusta.
Pco:sta vielä, että siinähän voi tilanne parantua jos esim. tiputtaa ihan vähänkin painoa, eli rakkulat saattaa vähentyä tai kadota kokonaan.

Eipä tänne muuta, kp 3 menossa.
 
Tää uus versio ei kyllä ainakaan mun puhelimella toimi kunnolla. Rasittavaa kun koko ajan jotain virhettä herjaa..

Dpo 1-2 oletettavasti. Oviskipuja ei ollut ollenkaan, eikä mitään jomotuksia sen jälkeenkään. Jos se vaikka olis hyvä merkki kun kaikissa nega kierroissa edes jotain kipuja ollut :)
 
Äh, nyt kun katson tuota kuvaa läppärin näytöltä niin eihän siinä mitään ole.. Livenä kylläkin jopa mies näki siinä jotain.. Nyt varmaan pitäisi pysyä coolina ja odotella pari päivää o_O
 
Pco:sta vielä, että siinähän voi tilanne parantua jos esim. tiputtaa ihan vähänkin painoa, eli rakkulat saattaa vähentyä tai kadota kokonaan.
Mulla paino on vain noussut, reilu viisi kiloa, siitä mitä se oli kun PCO:sta kerrottiin olevan kyse :p
Että sikäli olen itse kummissani tästä tilanteen parantumisesta... BMI on nyt joku 27,6. Mut noh pitäs kai vaan olla ilonen. Toisaalta en ole vielä kertaakaan edes haamujen haamua tai kemiallista saanut aikaan, se saa vähän epäilee että mikä sitten on vialla, jos kuitenkin välillä ovuloin...
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kääk. Tämä uusi versio on kyllä hankala puhelinkäytössä. Ei aina ilmesty tämä vastaa-kenttäkään.

Nyt on menossa dpo6. Miten ihmeessä maltan olla testaamatta. Yksi pc on kaapissa ja se hankaloittaa tilannetta entisestään :) Ei kyllä ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Eikä tosiaan ole sellaista tunnetta, että olisi tärpännyt. Punaviiniä olen taas pikkulasin joka ilta hörpännyt. En kyllä mitenkään malta odotella vielä viikkoa ennen testausta...
 
IMN
bosch Monesti tietokoneen näytöltä näkyy huonommin kuin muilta näytöiltä. Mutta paljas silmähän se kaikista luotettavin on (+parikymmentä muuta himotestaajaa omien näyttöjensä edessä :D) ;)




Tänään tein digin ja mun osalta testailut on nyt ainakin muutamaksi vuodeksi tässä :) Dpo 7-9 testeistä ei taida kuvassa saada mitään selvää, mutta sama kai tuo tässä vaiheessa jo on :D
 
Noniin. Mulla oli gynekäynti ja viime kuun omituiset paineen tunteet ja jomottelut vatsalla saattoi hyvin johtua kystasta. Nyt ultrassa näkyi joko 2cm kysta tai follikkeli. Ohjeistettiin hakeutumaan uudelleen gynelle, jos oireet vahvistuvat. Noh. En siis kuvitellut tuntemuksia.
 

Yhteistyössä