^ vaihda testiä! Noi herkät näyttää tosi huonosti plussaa.
Tee vaikka pregcheck tai apteekin oma?
Onko oviksesta tietoa? Jos ei niin sehän voi olla et viikkoja on vähemmänkin.
Eilen päivällä tein sen, päivän toisesta pissasta. Täytyy katsoa, onko nyt muua asiaa naapuripaikkakunnalle, kun omalta ei saa kuin apteekin testejä ja rfsu:nJoo, mä tiiän et tuo on pregcheck, mut koska se on tehty? Veikkaan et reilusti tummempaa saattas tulla nyt?!
Jos testi näyttää haaleaa, niin ei kannata testata kun siitä ensimmäisestä aamupissasta Voiskohan siinä olla syy?Eilen päivällä tein sen, päivän toisesta pissasta.
Lämmin:hug:..niin suru juttu:'(Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.
Samoihin pääsin, marraskuun puolen välin aikoihin testasin plussaa, mutta HCG jäi roikkumaan matalaksi, kunnes sitten 6+0 meni kesken. Ensimmäinen keskenmeno omalla kohdallani, 1,5v ehti olla kolmosen yritystä.Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.