Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Toivoliini Riippuu ihan sun oviksen ajankohdasta... Jos sun kierrot on keskimäärin olleet tuon 30 päivää, niin ovis on varmaankin joskus noin kp 16? Pitäisi tässä vaiheessa jo testissä näkyä, jos olisi näkyäkseen...

Toivotaan kuitenkin, että sulla on tässä kierrossa ollut ovis normaalia myöhemmin! :) Ja näköjään on ollutkin, kun menkat ovat jo myöhässä :) Testaile uudestaan, jos menkat eivät ala :)
 
Dpo7-9 (veikkaisin dpo9..) En taaskaan sanu aamupissasta ku oli niin hirvee hätä joten ei kuppeja kerinny kaivella :D eli testattu noin 3-4h rakossa olleesta. Omaan silmään tietenki taas näkyy punertavaa ja testi siis pregcheck.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Täällä testattu puhdas nega ja olo on niiiiiin helpottunut, kun ei sitä ku:ta pidä ainakaan nyt murehtia. Mulla oli varmaan varhainen km silloin menkkojen aikana ja jäänyt jotakin vielä, joka noita haamuja on antanut. Ovulaatio tais olla eilen, kiputuntemusten mukaan tai mahd edellispäivänä, kun yleensä mä olen seuraavana päivänä vatsasta tosi kipeä.
Ihania plussauutisia vissyliini! Onnea ja tarrasukkia! :)
 
Onnea kovasti Vissyliini!:wave::flower::heart:

Leo81
- tuollainen harmahtava viivanen miullehin tuli muinoin ennen kunnon plussaa Dadin liuskatestiin.
Plop Plop:heart:+:heart:+:heart:+täältä tovottelen!

Tsirbu
- hyvä, jotta asia selvisi.=)
Plussatuulia tulevaan kiertoon:heart:

piuu..mie en saa näkyviin omalla näytölläni, kuin yhden viivasen:|..
..toivotaan, jotta väriä alkaa selkeästi näkymään lähipäivinä:heart:
 
Vissyliini: Hieno plussa!!! Onnea =) :heart:

Nunna: näkyy näkyy ja väriä kans =) :flower:

Mur-Mur: toivotaan kyllä kovasti, että tuo tuosta muuttuis värilliseksi. se tunne kun näät, että siihen aika hyvässä vaiheessa alko näkymään tuo ja yrität saada sitä kuvaan :p...ei milläään meinannu saada. napsin vaikka kuinka paljon ja kyllä se sitten niissä vaan näkyi. Luonnossa se näkyi kyllä silmään mukavasti. On vaan aika negatiivinen tunne, kun kierto tosiaan on joko nyt kp24 tai sitten ei ole sitäkään. kuopuksen jälkeen oli ekan kerran vähäistä vuotoa viime kuussa 22 päivä alkaen ja sitten havahduin siitä laskettuna kp 15 alkaen noihin oviskipuihin. En sitten tiiä mitä oli, mutta dpo on korkeintaan 9, luultavasti 6-8. Jotta eipä tässä mitään hätiä viel ole. pelottaa vaan, että oli jotain muita särkyjä koko ovis kivut. Napukka oli kyllä ylhäällä ja auki. =)
 
Ja mikäs se sieltä yllätti, punakone hyökkäys...:vampire: no pääasia, että mulla on lähtenyt kierto käyntiin ja saa alkaa tosissaan jännäämään. katotaan onko huomenna kunnolla kp1 ja yk 1. =) Mä tuun tänne terrorisoimaan sitten kierron lopussa ja jännitän muiden viivojen vahvistumista. Eli se vähäinen vuoto viime kuulla (vain pyyhkiessä) oli menkat. Lyhyt kierto oli kyllä (24) mutta hyvä niin =)
 


oli ihan pakko testata vielä toisella testillä pikkulirusta ja tääkin kuva on otettu 5min kuluessa. Näkyy kyllä tosi selvästi tuo viivanpaikka. =/ kyllä kökkö testi...|O tämä testi menee kyllä mappi ööhön ostoslistalla... heitän samaan listaan rfsu:n ja sofi one step liuskojen kanssa. :LOL:

niin tää on edelleen se davidin testi. pissin kyllä vielä aamulla ja katotaan antaako vaan näistä päivä/ilta liruista tuon viivan näkyviin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja tiuhti_
Leo81..tiedätkö..kun miun näytöllä tuossa viivasessa näkyy aavistus haaleaa punertavaa!=)
..jospa tuo vuoto olikin jotain alkuraskauden pikku tuhruilua?
(toki voi olla kemiallinenkin raskaus kyseessä TAI loppukierron LH:n kohoaminen..)

Peukuttelen d=)b plussan puolesta vielä!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nunna! Ota kuva kameralla kohtisuoraan ylhäältä tarpeeksi kaukaa! Ja sitten suurennat vasta tietokoneella rajaten. Toimii ainakin mulla, kun kamerassa 8 pikseliä. Jos liian läheltä ottaa tulee sumea kuva, kun on niin huono objektiivi. Mutta pikselit riittää sitten tietokoneella suurentamiseen.
 
miss_piggy
Mulla on kamerassa sellanen makro-kuvaustoiminto, millä voi ottaa tosi läheltäkin kuvia, ihan normi digikamera, ja siinä on sellanen nappula missä on jotain kukkaa muistuttava kuva, siitä saa makron käyttöön ja ku pistää vielä salaman pois päältä niin saa läheltä ja tarkkoja.
Tosin tänne en oo kuvia vielä laittanu, mitäs noita selkeitä negoja alkaa kuvailemaan kun ei näy mitään haamun sukulaistakaan :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Nunna
miss_piggy
Pregcheck tehty aamulla ihan vaan ittensä kiusaks, ja kuvakin tuli otettua, tosin eihän sitä tänne kehtoa laittaa ku taas tuli niin tyylipuhdas nega että vaikka kuinka tiirasin ja koitin tsuumata ni ei näy mitään haamua :D Voi elämän käsi... :x
 

Yhteistyössä