Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Davidin testit on ihan pyllystä!! Unohtui mainita se kokonaan, että tein senkin samasta pisusta, kun nuo kolme ja kieroon täytyi katsoa, että näkyi jotain.
Ihan huuhaata kyllä niiden muka 10miu herkkyys!
Tekis mieli antaa palautetta niistä testeistä.
 
Viides villahousu,ei mulla kyllä ole oloja suuntaan eikä toiseen...ovis oli aika lailla hukassa,voipi olla että touhuttiin liian aikaisin :(...esikoista yritämme joten olen aika pihalla kaikessa tässä...tänään on kp23/24-33 eli kai mä vaan odottelen mitä tuleman pitää kun tuo kierto on tuommonen..
 
Viimeksi muokattu:
ralliruutu Miä en kyllä enää yhtään luota noiden testien viivojen vahvuuteen. Jos saa viivan jossa edes aavistus väriä on jatkossa (toivottavasti ei tartte enää testailla) mulle plussa. En enää odottele viivan vahvistumista. Mietippäs, minä tein viimeisen testin oliko nyt maanantai vai tiistai, arvon on pitänyt olla jo useampi sata. Niin siitä huolimatta se mun viiva ei ollut mikään tasavahva apteekin omalla. Eli kyllä toi sun on jo hyvä plussa, Onnea!!!!!!!
 
MiNalo,iso kiitos vastauksesta.Mä aloin testaamaan pakkauksen ohjeen mukaisena päivänä,kp7,joka päivä samaan aikaan mut vaan viitenä päivänä kun tikut loppu.Sitten seuraavalla viikolla kp15 mulle tuli ovisoireita.Kyllä on kurja kun kierto on vinksallaan :mad:,ihan kun tää muutenkaan helppoa olisi..
 
Viimeksi muokattu:
*Pinkku* Kun niitä testejä on niin kovin vähän niin vinkkinä sanon et kannattaa tosiaan kattoo niitä viivoja..Jos nimittäin on kovinkin haalee nii sillon tuskin on vielä ovulaatio lähellä. Voi siis jättää yhden päivän välissä testaamatta. Itse oon käyttänyt digitestin rinnalla tavan tikkutestejä, kun niistä näkee aikas hyvin viivan tummenemisen päivä päivältä ja ovat tietysti halvempia! Sitten usein "varmistan" ovisplussani digillä, kun liuskatkin näyttää plussaa! :)
 
Laitanpa tännehin saman, minkä omaan pinoon..
Hätäpöksyinen täällä (taas)dippailee..:D

..kuvattu n. 15min sisään ja tummensin kuvaa jonkin verran..


..ja kun nyt kerran testipakettien rapistelun aloittelin..jatketaan samalla linjalla;)
Uudesta pisusta(1.1/5h)taas n. 15min dippaamisesta..

..ja reeeeilusti tulkitsemisajan jälkeen(1h)




Tämmöistä taasen..ja max. dpo6..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ihunainen, siellähän näkyy taasen punertavaa testiviivan paikkeilla!! :kiss: Minä en ymmärrä, johtuneeko mun näytlöstä, mut mä nään herkästi aina nuissa liuskoissa sen valkoisena hohtavan viivanpaikan..:confused: Tossa tummennetussa kuvassa se siis näkyy ton ohkaisen punaviivan "kyljessä" oikeella puolen. Mut anyway! Punainen värihän se pääasia on! Ja sitä mä nään kaikissa tikuissa! :heart: Jännää ja ihanaa taas seurata sun hätäpöksyisen dippailuja. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
MiNalo - jep, minähin näen siinä ohkaisen punaviivan vasemmalla puolen sen viivanpaikan.
..oikiasti en usko mihinkään tärppiin vielä..kattelaan taas..vaik tiedänhän miten tässä käy..juu, pesssimisti olen:whistle:

Urakalla nyt dippaan nämä miusta huonot testit pois poikkeen, näyttävät omiaan..ja tuokin näkyvämpi viivanenhan tuli vasta n. 1h dippaamisesta - roskisjuttuja siis.

O-testinhin dippasin ja siinä hyyyyvin hailura viiva vain..
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo,ehkäpä minäkin siirryn niihin tavallisiin tikkutesteihin ja pidän varalla sit digitaalista millä varmistaa niinkuin sinäkin teet.Muuten uppoaa rahaa aikaa paljon,hyvään tarkoitukseen tosin :)

Voisin varmaan testata tänään,kp24/24-33,mut EN USKALLA...menee päivä pilalle jos tulee nega..pitkitän vielä...
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Määki haluan jo dippaamaan r-testeillä... mutta ei niin ei ku ei saa plussaa edes ovulaatiotesteihin :'( :headwall: nyt on menossa kp 16 ja viimeksi oviksen bongasin sillon ja nyt ei ainakaan vielä näy...

Onnea uusille plussanneille joita en oo kerenny onnitella :wave:
 
Paljonko yliopiston apteekissa se digitesti maksaa mikä näyttää viikot?
(miettii jaksaisko lähtee kaupunkiin ajamaan ja ostamaan sen)

Joku kirjoitti että HCG ollessa 2000 testi näyttää 3+?
Jos mun arvo oli torstaina se 1039 niin tänään/huomenna sen pitäis olla sit toi 2000, eikös vaikka?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä