Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö: mä aloin odottaa kaksosia imetysajalla ja imetinkin rv 20 korville asti kunnes tuo pikkukolmonen ite hylkäs tissin (10kuisena)
Mulla oli toki kierto palautunut 24pvää synnytyksestä jo vaikka siis täysimetin 6kk tuota pikkukolmosta. Menkat tuli silti kellontarkasti .
Et niinkin voi käydä :D
 
Tammityttö: mun kolmas :) mulla synnytys lyhentänyt luteaali vaihetta kakkosen jälkeen.. 10 päivään lyheni, josta raskauduin kolmosen kohtaan heti. Nyt se jäi 7 päivään kolmosen jälkeen.. eikä ole ollut yritystä kuin pari kiertoa, mutta tuntuu pitkältä kun yhdessä kierrossa ovis skippas kuumeen ja flunssan takia kp34.. siitä 7pvä alkoi menkat..
 
Neiti, jep, ihmeitä voi aina käydä :) Mullakin tuttu lapsettomuushoitoja läpikäynyt imetti kaksosia ja tuli raskaaksi luomuna :). Pitäs varmaN vähä osata unohtaa tää touhu eikä miettiä päivästä toiseen omaa oloa..

Cristal :D ah okei! No joo, saa nähdä. Olikos sulla ny luget tukena?
 
Tammityttö: no niinhän se on mut eipä se ajatusten siirtäminen muualle ole kovin helppoa... itellä siis km tausta: 11raskaudesta 4 onnistui ja 5 tytärtä sain.
mut joo sillon just moni sano et ajattele jotain muuta.. ei ollu helppoo ei.

Edelleen käyn täällä kyttäämäs näitä testijuttuja vaikka mulle tehtiin steri 1.5v sitten. Näitä on aina silti kiva seurailla :D

Plussatuulia kaikille :)
 
Cristal3 kyllä ihan viiva näkyy clearbluessa. Muuten, muistelen että se cb-plussatesti on herkkyydeltään 12,5 ja digi 25 (tai jopa 50). Joten ei ihme jos digi nega mutta plusstatesti näyttää haamua. Ootko tänään testannut? ;)
 
Siis voihan möhnä..
Viime kuussa kierto venähtikin 27 sijaan 28 päivään. Vieläkään ei menkkoja kuulu vaikka semmonen olo että kohta alkaa. Tää päivä onki menny sitte vessassa ramppaamiseen että jokohan alkais. Eilen jo tein 2 raskaustestii ja molemmat negoja :(
Ennen on aina alkanu yöllä menkat mut nyt on viime aikoina jostain syystä alkanu vasta aamupäivällä.
Pitänee ootella viikonloppuun ennenku uskaltaa taas testailla.
Ei jostain syystä uskalla ees toivoo että ois tärppi käyny.

nii ja siis kp 28 ja dpo 12
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaahan tekin nyt mielipiteitä, ovistesti ollut plussalla nyt koko loppukierron ajan. Raskaustestissä (10) erottuu haamujen haamu tai ehkä viivanpaikka luonnossa. Oon tehny toisen ovis+ myötä kaikki testit aamun ekasta virstasta. Muka-raskausoireita olisi vaikka muille jakaa ja onhan dpo11 vielä aikaista, mutta.. että jo 6 päivää plussaa??
 
MUUTEN mitäs mieltä teidän puolisot on tästä himotestailusta :D? edellisessä (tuulimuna olikin) ja ensimmäisessä raskaudessa tein yhteensä 5 (VIISI VAIN, mut okei kaikki positiivisia) testiä kolmen viikon ajan ja mies pilkkas silti!! nyt on menossa kp37-38, mutta siis tyhjennyksestä niin ei voi vielä tietää oisko menkat jääneet heti pois vai vielä tulossa.... niiiin paljon tekis mieli testata ::D ehkä jäbältä salaa.... ollaan siis oltu ehkäisemättä kaavinnasta alkaen vaikka lekurit suosittelikin ehkäisyä ekoihin menkkoihin. EN MALTTANUT HUPS.

edit. siis nyt mikäli ovis tuli (eihän se välttämättä tullut) niin olisi menossa dpo22 tai jotain? äh en mä tiedä. huomenna k-kauppaan!

blue-bell
 
Viimeksi muokattu:
Blue-bell .. Haha :D! Siis myöntääkö täälllä kaikki miehilleen nää testailut :D? En mä ainakaa voi! Ei todellaakaan ymmärtäis vaik tuskin nyt mitään katastrofia nousisi mut en mä viitti myöntää! Ensinnäkään en viiti myöntää et laitan muutenki vähiä rahojani kaikenmaailman testeihin..nyttemmin lähinnä ovistesteihin. Sitten ku oikeesti on ollu raskausepäily /hoidot niin olen mä sille testejä esitellyt. Eikä se todellakaan tiedä että esim viime raskaudessa tein varmaan 20 kpl! Ehkä pari vahvistunutta viivaa ja digin esittelin. Eikä se niistä silti erityisesti piittaa/innostu, sanoo vaa että no ultrassa nähdään mitä oikeesti on. :)
 
Hmmh, täällä taas hassuja... kp20 huomenna (tai no ollaanhan sitä jo huomisen puolella :D). Maannataina tuli yhden kerran veristä vuotoa kunnolla, sen jälkeen ei ole tullut juur mitään. Tavallaan sitä toivoo että olis kiinnittimisvuoto tjtn... mut en usko. Ainakaan mitään oireita ei ole onnistumiseen viitaten, ovistestitkin negaa paukuttaa ja menkkakipumaisia tuntemuksia on, eli kai ne sieltä taas tulee.

Testailuun liittyen, aloin tänään miettimään hassuja. Mitä jos tekee vain ovistestejä, siis läpikierron? Eikös nekin periaatteessa suurimmalla osalla näytä, jos raskausalkaa, siis siten että testiviivasta tulee reilusti tummempi kuin kontrolliviivasta?
Eli onko jotenkin "väärin", jos ei turhaan jokakierrossa noita r-testejä tee? :D
Nimimerkillä kyllästynyt kun niihin nyt ei tule mulla ikinä edes toivoatuovia haamujenhaamuja, heh... Ite olen jo alkanu inhoon r-testien tekoa, kun ne on niin masentavia aina. :p

TOki tiedän että ei nuo ovistestit ole silti raskaustesti, ite varmaan vaan alan tekee niitä enää vain jos menkat selvästi on myöhässä... ja aika myöhässä saakin olla kun kierrot on täällä pituudeltaan mitä sattuu, heh. Himotestaajien parista tosin ei varmaan muita löydy jotka ei jaksaisi r-testejä enää tehdä ns. turhaan? :D
 
Zuhina mä oon yleensä tehny joka toinen päivä r-testin ja joka toinen ovistestin. Siis oviksen jälkeen kuitenkin :D

Ja mieshän ei voinu alkuun ymmärtää että miks pitää testata ennen ku menkat on viikon myöhässä, mut nyt sen asenne on muuttunu. Onhan se kiva jos tietää heti et on plussa tullu (ja mun työtä ei saa tehä raskaana ollessa..)

Mä taisin esikoisesta tehä n. 10 testiä 2 viikon ajan. Oli niin haaleita viivoja et en alkuun uskonu plussaa (seksiä oli ollu vaan kp 8 ja 22 mun säännöllisellä 28 kierrolla), ei se viiva paljoa vahvistunu mutta nähtävissä oli kuitenkin. Testinä rfsu liuska..
 

Yhteistyössä