Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Jomppe :)

Leonella minä näen haamua. Onko noi sofin tai onestepin testejä? Mulla on todella huonot kokemukset niistä. Tuollaisen saan lähes aina :( Mutta sehän ei tarkoita etteikö sinulla enteilisi raskautta.

Oot oikeassa mimmi.

Viimeksi muokattu:
Yrittäjä J sofin testejä ja olen kans huomannut että viivanpaikka on enemmän sääntö kun poikkeus :D Viimeksi mulla oli samat testit ja kun plussasin niin siinä oli ihan selvästi väriä vaikka todella haalea olikin. Et näitä viivanpaikkoja ei pitäiswi tulkita kyllä mitenkään.

Kyllä niitä plussiaki tänne tulee tasasin väliajoin <3 Jokainen vuorollaan
OMA: Tänään DPO 10, KP:26/27-28. Ei niin minkäänlaisia menkkatuntemuksia vieläkään, todella outoa! :O Normaalisti mulla alkaa viim. muutama päivä ennen olee kipuja ja vatsa löysällä, että tietää kyllä odotella menkkoja. Pelkään että mulla ei ookkkaan ton ehkäsyn jälkeen normalisoitunu kierto vaan onkin nyt pidempi... Sithän mulla on voinu olla se myöhänen ovis mitä pelkäsinkin.

Ei ole muutenkaan mitään oireita jotka viittaisi raskauteenkaan. Eilen sain jotenkin pidettyä itseni kurissa enkä testaillut, yritän vielä sinnitellä huomiseen jos sit näkyis jos on näkyäkseen.

Täällä menossa kp16 ja ovis testei oon tehny aina aamusin jo viikon ajan. Eilen ja tänä aamuna alkoi viiva jo tummentumaan, että sitä ovista oottelen:) Illallaki meinasin ovista yrittää testailla. Kipuja tai muita tuntemuksia ei ole ollu. Vain limaa:D Eilen talletuksia tehty parisen kertaa.

Onko muita ovista odottelevia? Viime kuussa taisi ovis olla vasta kp18 itsellä.

Monilla hienoja plussia tullut ja haamu vahventumisia:) Onnittelut niistä!

ovistestit
ovistestit

Siinä kuvaa nyt tähän mennessä tehdyistä ovistesteistä. Mulla on nyt jotenkin ihan sellainen tunne että mulla olisi ovis ollut lauantaina, mutten vain saanut tikkuun sitä plussaa. Koska aika vietävästi repi vasemman munasarjan ja nivusen kohdille, epätavallista kyllä tässä vaiheessa kiertoa. Tai sitten ne oli jotain kasvukipuja, mutta enpähän tuota tiedä. Viiva ainakin vahvimmillaan silloin ja nyt taas haaleampi, mutta jatkan testaamista jos silt tuntuu(tuntuu tietenkin.)

Tissit on edelleen vietävän kipeät, en usko että ne näin kipeytyisi ennen ovista?! :O

muoks. kuvat on sitten vika päin, tai siis viimeisemmät ovistestit ekana. Mutta onneksi on päivämäärät :)

Viimeksi muokattu:
Eläinystävä en muista monesko yk teillä menossa? Mulla ainakin e pillereiden jälkeen kierto jatkui yhtä säännöllisenä mutta raskautumisessa kesti.
Mulle ainakin väitettiin että pillerit ei sekoittais myöhempää hormonitoimintaa (en olis halunnut niitä syödä, mutta oli pakko, jotta lääkäri pystyi määräämään toiset lääkkeet joiden aikana ei missään tapauksessa saisi tulla raskaaksi (90% todennäköisyydellä kehitysvamma).)
Myöhemmin kyselin myös noiden lääkkeiden vaikutuksesta lapsettomuuteen, mutta niissäkään ei pitänyt olla kuin kuukauden vaikutus eteenpäin.

Onnea plussanneille <3

riikkunen, täällä kans tänään Kp16. Yleensä ovis on ollut Kp18-Kp19. Mutta tässä kierrossa rupesin testaamaan ovista jo Kp12, jolloin sain melkolailla ovisplussan, samoin Kp13. Että en tiedä oliko ovis silloin, vai onko se vasta tulossa.. (odottelen ovistestejä)
Toivoisin niin kovasti, että ovis olisi tullut tässä kierrossa hieman aikaisemmin, sillä mieheni lähtee huomenna reissuun ja kotiutuu sunnuntaina..

Tsemppiä!

Empuska näyttäs olevan vielä tuloillaan. Mulla kipeytyy tissit ennen ovista.
Hannuliini jotain näkyy joo :)

Mulla on nyt sitten naikkarille aika. Harmi vaan että se on vasta kp 23, jolloin tiputtelu on taas alkanut. Jospa nyt saatais apua tähän touhuun.

Yrittäjä J, no niin minustakin testien perusteella! Mutta kroppa sanoo ihan jotain muuta:0 mutta jatkan kyllä nyt sitä tikutusta, koska ei tästä kropasta voi mennä takuuseen kyllä! :D

Tissit on joo ihan hervottoman kipeet, eilen oli kestokiima päällä ja nyt tuntuu aika kuivalle :/ noh, rennosti mentävä ja katsova mitä tuleman pitää:)

Kiitos tsempeistä :) joku kyseli vuodon määrästä. Joka veskireissulla tulee pyyhittäessä ja siteeseenkin, mutta vuodon määrä ei ole lisääntynyt tässä kahden päivän aikana. Vaikea uskoa että siellä mitään olisi, mut kahtellaan :)

Yhteistyössä