Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
An79 tohon en osaa sanoa mitään.

Uitin huvikseni ovistestin ja haalea viiva tuli. Vähän tummempi mitä viimekierrossa näihin aikoihin (dpo7). Vikan pc:n jätän aamuks :D ja mun ei pitäny tähän kiertoon ostaa enää lisää testejä:) 2 rfsu kaapissa mut niillä ihan turha testata ennen ku menkat myöhässä..
 
Onko nyt näin että ovis on mennyt ohi kun tissit on näin kipiät? Voiko ne kipeytyä ennen sitä ovista.

Limat, testit ja tää horny olo kertoo kyllä ihan jotain muuta, että ois edessä päin vasta ovis. Mut nää kipeet tissit on kyl outo juttu :0
 
Tuosta RFSun testistä on ainakin ruotsin puolella vielä sellanen puikkotesti; testa tidigt, 10 iu vai miten se meni =) Negaa se näytti mulle tänään dpo 12 joten vuotoa odotellessa ja yk 16.. =( ottaa hieman panuun mutta jos ne lääkärin ajat sinne uusille stydimille lääkkeille tulis niin avot, on jotain mitä odottaa. Toki ekasta Clomi(?)-kierrosta ei voi ihmeitä odottaa.. mutta luodaan semi-positiivista mieltä.. =)
 
Kiitti vastauksista :)
Mulla on kyselyikä niin kyselisin vielä: :D Voiko terkkariinv aan varata ajan pissa/verokokeisiin raskauden varmistamiseksi?
Ja miten te jotka olette hakeneet ja saaneet esim. Clomia, kauan yritystä takana ja onko sen aikana napannut? Mietin että pitäskö itse hakeutua jonnekkin, jos tää kroppa on sekasin vielä hormonaalisesta ehkäsystä niin sais "kuntoon" :)
 
Empuska enhän minäkään ole nyt raskaana, mutta jos sattuu, että tässä kierrossa sattus raskautuun, niin lääkäri kehotti oottaan kp37-39, että varmistetaan etten oo raskaana ja sitte vasta saisin alottaa terolutit. Munhan olis pitäny kans tänään alottaa terolutit, mutta nyt mietin sitä, ku se lekuri kielsi ottamasta niitä.. :| Seuraavalla kerralla tieten taas eri lääkäri ja eri ohjeet..

Kävin viime keskiviikkona folliultrassa ja kummallaki puolella oli ainaki yks hyvin kehittyny yksilö ja nyt on toiveet korkeella, että jospa nyt nappais, ku on tuo mahaki niin kivasti kipiänä.. :)

Niin ja onnea Laralle! :heart:

Ja toivottavasti haamut vahvistuu! Niitä olikin useampi..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Jomppe, niin joo. Mä nyt kuitenkin aloitin sen terokuurin, koska 100% varmuudella en raskaana ole ja en nää syytä miksi niitä ei voisi syödä :0 tai mulle ainakin terveystalon konkarigyne antoi ohjeen teroihin juurikin näin. Ja neuvoi nimenomaan kokeilemaan jos tahdon että jätän muutaman kuukauden jälkeen terot pois ja toivon että kierto asettuu :D no toiveeksihan se sitten jäikin.
 
Eläinystävä mä soittelin terveyskeskukseen ekasta raskaudesta että pääsiskö tekee raskaustestin kun kotitestit positiivisia? Työnantajalle pitää ilmottaa plussasta heti ja siirtyä toisiin työtehtäviin tai jäädä mun tapauksessa erityisäitiysvapaalle (liuotinaltistus). Vastaus oli että ne kotitestit on ihan luotettavia et ei ole tarvetta vaikka olisin halunnut työnantajalle jotain konkreettisempaa kuin kusitikun. Sehän meni sitten kesken rv 6..
Esikoisesta soitinkin sitten suoraan neuvolaan ja siellä tehtiin ekalla käynnillä (rv8) ihan vaan pissatesti. Terveyskeskuksesta sain aikaisemmin lähetteen sairaalaan ultraan ja verikokeeseen vatsakipujen ja tuhruttelun takia..
 
Mulla oli noita puikkoja tässä menneessä kierrossa ja ostin nyt tähän alkaneeseen kiertoon liuskoja, oviksen ja raskauden testaamiseen. Niitä viiruja on helpompi vertailla JA tihrustaa liuskoista kuin puikoista. Uitan kuitenkin aina ne testit astiassa niin sillä ole mulle mitään väliä onko ne testit puikkoja vai liuskoja. =)

Nyt on siis Sofit testauksessa kun meni hermo niihin deivideihin.
 
Hirmuisesti tullut taas haamuplussakuvia! <3 oii!

Omanapa;
Mä en millään malta odottaa, että pääsen testailemaan R-testeillä! Nyt menossa vasta Kp15 / Kp32. Jotenki niin toiveikas olo, kun näkee täällä niin monen saaneen haamuja/plussia! :) ..jospa mekin :saint:
 
Oi, paljon onnea Jenniliis! :heart: Niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa sinnekin =)

Jomppe75 toivottavasti tällä kertaa tärppää kun on hienot yksilötkin odottamassa! :D

Kengumamma, jos tosiaan tässä kierrossa on toivo menetetty, niin toivotaan että lääkärinaika tulisi nopeasti!

Eläinystävä, varhaisimman näkyvän haaleanhaalean viivan sain dpo 9 ja merkkinä pc. Ne on kyllä mielestäni parhaita testejä hintalaatu-suhteeltaan. Viiva on vahvistunut sen verran, että voin sanoa haamun olleen oikea, huomenna vielä varmistus digillä. Digeissä tietty se hyvä puoli, ettei ole tulkinnan varaa kuten mimmi92 sanoi. Mutta toisaalta kallis hinta on tosi iso miinuspuoli...juuri ostin lähiapteekista CB digin ja maksoi 15e ja rapiat :x Netistä tosin saa halvemmalla.

Illalla piti vielä tehdä vika pc pois kaapista ja tällaista tuli:
20141012 204402
Livenä viiva sen verran vahva, että kyllä se tosi taitaa olla kyseessä :D
 
Huomenta!

JeHil kyllähän noissa viivaa näkyy :heart: Kuinka runsasta se vuoto on? Viivalle vahvistumista ja hus pois vuoto!

Digi tehty ja vaikkei tulos nyt enää yllättänytkään niin olihan se ihana lukea teksti "Gravid Raskaana 1-2" :heart: Kaikille paljon plussaonnea, toivottavasti mahdollisimman moni siirtyisi pian odotuspuolelle!
 
Kiitos kaikille! :heart: kyllähän tämä jännää on! Testaan kyllä vielä yhden digin viikon päästä kun sellainen tuonne kaappiin jäi.. :D

-Anemone- onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia!! :heart:

JeHil Kyllä siellä selkeesti jottain on! Voikun loppuis tuo vuoto!

Reipasta maanantaita!
 
Onnea kaikille plussanneille!

Pahoittelut negoista ja onnea uuteen kiertoon.

JeHil näyttäs vahvistuvan, ihanaa :) peukut pystyssä että vuoto on harmitonta. Mulla se vuoto liittyy varmaan keltarauhashormoonin puutteeseen tai laskuun. Alkaa valumaan liian aikaisin, jo viikkoa ennen menkkoja. Eli mä vuodan kaksi viikkoa neljästä. Vuoto on viikon niukkaa sit hanat aukeaa.

Ihana oli huomata, että täälläkin oli jännätty :heart: Tänään kuitenkin kp 1 tai 2. Ei olis jaksanut.

Mua niin harmittaa etten saanut niit teroja siltä tympeältä gyneltä. Menin vahingossa sanomaan että olemme menossa myöhemmin lapsettomuustutkimuksiin... hitto ja maksoin itseni kipeäksi sillä kerralla :(
 
JeHiL kyllä siellä jotain näkyy :)

Onnea anemone! :)

On: Pc nega en viitsinyt kuvata kun ei siinä mitään näkyny vaikka kuinka käänteli :) ovistesti vähän tummunut eilisestä.. Ajattelin tehdä 4 päivää niitä ja kattoa miltä viiva näyttää..

Haamuilijat ja plussannet! Voisiko joku jos ylimääräisiä ovistestejä löytyy niin tehdä vertailun vuoksi sellaisen? :D
 
Anemonelle Onnea!! :heart: Jospa minä tulisin tosiaan perässä kohta.. ;)

Ja JeHil, kyllä minäki nään ainaki noissa kuivissa selvää viivaa. Toivotaan parasta!! =)

Toivotaan YrittäjäJ, että tässä kierrossa olis onni matkassa! :hug:
 
Mä taas luulen näkeväni leonellan testissä viivaa:) voi kyllä olla että alkaa pikkuhiljaa viivoja vilistä silmissä ihan missä tahansa :D

Yrittäjä J kyllä mun mielestä tossa tilanteessa olis kyllä jotain nappeja pitäny määrätä :( noista teroista ei kai kuitenkaan kovin paljon edes ole haittaa kun tuntuu että niitä määrätään vähän joka vaivaan sen kummempia tutkimatta.
 

Yhteistyössä