Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tässä iltapissa testi kuivana. Näkyi kyllä aivan heti kastuttuaan haaleampana.
Tässä näette ovisplussan!!! En keksi muuta selitystä tälle. Tästä tikusta siis aikaa 10vrk.

TÄNÄÄN LABRASSA HCG 18 Ja tässä pc liuska testi.

Testiajalla:


Testauksesta noin 10min päästä:



Miten tää voi olla mahdollista!?? Luulin ton 30.09. tehdyn testin olevan plussa. Testi oli nega kahden päivän päästä ja luulin menneen kesken. Nyt kuitenkin raskaana!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista! Varmistui ainakin se että en harhoja nää.. Nyt sellainen pieni toivonkipinä vahvistumiseen.

eläinystävä: Sulla aika samoihin aikoihin tuo mensujen alkaminen, joten onhan plussa vielä täysin mahdollinen! :)

Huomenna aamusel taas testailua.. Tosin noita Taavetin testejä enää 3 jäljellä. Et jos alkaa vahvistuu niin viim. Kp28/28 haen kyllä digin! :popcorn:

Muoks; onnea Lara! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla pitäs alkaa kuukautiset ke-to, mulla on vissii aika myöhänen ovis. Että vaikka DPO7 niin kuitenkin lähellä loppua. No ehkä vielä ma voisin testata, mutta kyllä vähä toivo meni, kun tosiaan tommoseen superherkkään ei tullu edes viivanpaikkaa. Saan vissii ensviikon tukholman matkalla tyttöjen kaa juoda buffetissa viiniä :D
 
Täällä pc ihan puhdas nega kuten olettaa voikin näillä päivillä :) (viivanpaikka 15 min kohdalla)
Nyt meinaankin ottaa vähän enemmän kun juhlitaan miehen valmistumista vähän etuajassa (koulu loppui, mutta todistus vasta kuun lopussa) :D
 
mimmi92: Oli oireita! Kova pahoinvointi, nippailuja alakerrassa, huimausta, palelua ja arat nännit. Vuotoa tuli perjantaina ja sunnuntaina paperiin vähän, mutta ei suojaan asti.

Täällä oli hienoja haamuja! Ainakin Jenniliis, JeHil ja -Anemone-! Onnea ja viivan vahvistumisia :)
 
Lara outo juttu. Ja tuo raskaus ei tainnut olla ihan suunniteltu? Mietin vain että kävikö teille uudestaan ns. Vahinko vai olisko tuo sitten samaa plussaa kuitenkin, kun ei ihan ovisoireilta kuulosta. Onnea jokatapauksessa! :D
 
-Anemone_ Tässä kierrossa ensimmäisen kerran tikutan niin varmaa tietoa ei ole. Oon kyllä olettanu, että se ois kp14-15 aikoihin, mutta ei näköjään! Ja joo tosiaan kp9 alotettiin tallettelu ja nyt 11pv:n aikana talletteluja on ollu 10.. :D Tähän mennessä kyllä fiilikset on ihan riittänyt ettei vielä yrityksen makua, mutta nyt tuntuu halutjo vähän hiipuvan.
 
Terolut-kuuri aloitettu, katsotaan mitä seuraa. Nyt ajattelin syödä niitä ihan siihen asti kunnes plussa tulee, jos tulee. Lyhentyköön kierrot liikaa tai ei, mutta jos pidemmällä käytöllä sitten tasoittaisi kierrot itsestään.

Tänään kipuillut vasen munasarja, ovistesti ei vielä plussa mutta kovasti tummunut eilisestä. Limat eivät vielä kirkkaita ovislimoja ole, mutta eiköhän ne siitä muutu ;) eli siis tänään alkaa himotallettelu. Nyt on kaksi päivää mennyt edellisestä seksikerrasta nimittäin 0_o
 
Lara kyllä se innostus varmasti kasvaa kun saa sulatella asiaa. Harvemmin kukaan varmaan katuu lapsen saamista sitten kun se on syntynyt :)

Samhe aika kova suoritus! Meillä mies valittaa jo parin päivän jälkeen että paikat kipeenä :D
 
Huomenia!

Lara onnea! :heart: Miehelläsi on nyt hyvää (vajaa 9kk) aikaa sulatella asiaa, niin varmasti siinä ajassa tottuu ajatukseen ja alkaa innostuakin kuten mimmi92 sanoi :)

Tiha, ei vielä ole toivo suinkaan heitetty! Sulla vasta niin aikaiset dpo:t. Oottele päivä pari ja testaile uudestaan!

JeHililla tosiaan jännät paikat! Toivotaan, että vuoto olisi harmitonta.

Mimmi92 uusintatestausta odottelen!

ON, aamun testailut kp 11:
20141012 092923
Huomenna digi kehiin! :D
 
Empuska mullehan lääkäri sanoi, että en sais alottaa terolutteja ennen ku on varmistunu, että en oo raskaana. Eipä oo kyllä ennen kukaan sanonu ettei vois syödä ja toisen lapsen kohalla söin niitä.

Mulla on eilisestä asti ollu menkkamaista jomottelua munasarjoissa ja nyt jomottelee koko ajan oikealta puolen. Eilen kyllä talleteltiin heti kunnolla, kolme kertaa. Kp15 nyt
 
No raskaanahan en ole, se jos mikä on varmaa. :) Söin äsken juuri toisen Terolutin, katsotaan mihin johtaa tässä kierrossa. Parempia ne lyhyet kierrot on kun nuo megakierrot joita suurimmat osat kierroista näyttäisi olevan.

Taas vahva viiva ovistestiin, mutta ei niin vahva kuin kontrolli. Onneksi tallettelut jatkuu, josko mä onnistuisin sen oviksen nappaamaan.

Onko mahdollista että tissit kipeytyy ennen ovista? Vai vasta jäsken? Mulla nimittäin eilisen aikana kipeytyi tissit. :0
 

Yhteistyössä