Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heips! Auttakaa uutta tällä palstalla mäessä :D
Elikkä mulla oli kkm elokuun alussa rv 7+0. (Sitä ennen kkm rv 6+1 kesäkuussa). Hcg kävin tarkistuttamassa elokuun lopussa ja se oli noin 200. Syyskuun 9 päivä alkoivatkin menkat. Nyt 3.10 tein päivällä rfsun liuskatestillä haikalan plussan, ja kahtena peräkkäisenä aamuna hieman vahvemman. Sitten nyt keskiviikko iltana tein iltapisusta aika vahvankin plussan pregcheck testistä.! Nyt eilen kävin ostamassa ihan apteekin oman testin ja tuli haamu. Paljonkin hailakampi kuin mitä pregcheckistä sain...
Mitäs tää nyt sit meinais??
En kyllä tajua miks on pitäny testata noin monta kertaa ku aiheutuu vaan pään vaivaa,ku yleensä on testannu vaan tasan kerran ja siinä se :D
Toivottavasti joku sai selkoa mitä yritin tällä puhelimella kirjoittaa!
 
Haaveilija14 suosittelen käyttämään vain samaa testiä jos haluat seurata viivan tummumusta/haalistumista. Myös uusi verikoe vois olla paikallaan.
Noista testeistä toi pregcheck taitaa antaa vahvinta viivaa tän palstan perusteella..
 
jeHil, hyvältä vaikuttaa, jospa tämä olis sun kierto :)

mulla on nyt tiputellut maanantaista lähtien, enpä usko että mikään voi pysyä kyydissä mukana :( *ittu Sama juttu joka kierto, viikko oviksesta ja alkaa tiputtelemaan. Onkohan kukaan raskautunut loppukierron tiputtelusta huolimatta... tuskinpa. Tuntuu että joka kuukausi vedetään matto jalkojen alta, aivan liian aikaisin.
 
Anemo, jotain haaleaa näen, mutta en sitä väriä..
sarasofia, selkeää haamua näen ! :)

Testasin tänään aamupisusta ovista, (Kp13) ja tulos tällainen;

IMG 1890-001

IMG 1895-001

Ei tuo testiviiva taida olla vieläkään kontrolliviivaa vahvempi, vai?
Taas jäi hassusti tuo testiviivan oikea reuna tummaksi.
Testit tilattu Raskauskeijulta.

..tuntuu kummalliselle, että nyt jo olis ovis! :eek: ..limat ainaki lisääntyny, ja seksihalut taivaissa. Joten siemeniä on talletettu jo ;)
 
Tervetuloahaikara: veikkaan että illalla on huippu :) Ei muuta ku lykkyä pyttyyn ;)

Voi harmitus yrittäjäJ.. Lähetän sinulle ison :hug: En voi sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu kun en tiedä. Toivon vain että tämä kierto toisi sinulle kaikesta huolimatta plussan ja saisit kesällä vauvelin syliisi :heart:
 
Boom: hieno haamu!!!

Omanapa... Ovis joskus ensi viikolla... Mies tämän ja ensi viikonlopun hirvijahdissa eli ei ole ollenkaan edes viikonloppuina kotona... Ketuttaa!!! Toki harmittaa miestäkin, mutta jahti vaan noina viikonloppuina ko. Seurassa ja kerranvuodessa joten suodaan se hänelle! Rakas harrastus kuitenkin...
 
boomm, minust on ihan käsittämätöntä että joku voi saada dpo 9 mitään mihinkään testiin :D Toihan on samanlainen kuin mun dpo12 viiru vaikkei saiskaa verrata. Hyvältä näyttää ja peukut pystyssä vahvistumiselle :)

Olikohan mun David-raskaustesti reklamaatio menny roskakoriin kun kukaan ei siihen vastaa? :LOL:

Vivi: Mäkin nään siinä jotain viirua. Päivien puolesta ehtii hyvin vahvistuu.... :)

Psssst, kehtaanko ees myöntää mutta aikani tänään kylällämme pyörittyä tulin siihen päätökseen että käyn ostamassa apteekista samanlaisen testin minkä tein eilen jotta voin seurata varmemmin vahvistuuko se viiru vaiko ei. Olenko ihan hömelö? Ja kannattaisko se säästää sunnuntaille vai tehä jo huomenna? =)
 
Ihan hirrrveen paljon täällä hailuroita ja haamuja! Vahvoja haamuja<3

Mulla edelleen jatkuu oviksen tikutus. Olen nyt joka päivä tikuttanut kerran + teipannut tikut talteen vertailun vuoksi ;) Viivat on vahvistuneet kyllä, tai tänään varsinkin. Tänään töissä lorahti housuun ihan järkyttävä valkkarilima, sellaista ihan kirkkaanvalkoista kosteusvoidetta ;D hyhhyh, no joskos se sieltä tulloo vkon sisällä, limoista päätellen ainakin voisi olla tulossa. Mieskin oli enemmän kuin innoissaan kun ilmoitin että panoviikkohan se sieltä tulla jolkottaa :D
 
Täällä testailin eilen ihan huvin vuoksi (dpo oletettavasti 6-7 :LOL: ) Jännä juttu ettei mitään näkyny :D Nyt on ilmeisesti joku mahatauti päällä, maha ihan sekasin ja lämpöä alkoi just nostamaan 36,8 (Normaalisti alle 36). En oo ollu pariin vuoteen kipeä, ni miks just nyt kun loma alkoi?! Koska en usko yhtään, että raskaana oisin :confused:

Mut onpa kiva nähä muilla haaleitakin viivoja :) Nostattaa omaakin mielialaa!
 
ON vielä nopeasti, palaan myöhemmin ajan kanssa kommentoimaan juttuja! Piti sitten äsken tehdä vielä yksi pc noin neljän tunnin pidättelyllä jälkeen. Viiva on siinä edelleen ja hiukkasen vahvempikin, livenä olisin näkevinäni aavistuksen väriä. Kuvassa nyt tikut dpo 7-9, alin äsken tehty.
20141010 180613
Toivo on noussut mutten haluaisi tippua korkealta!
 
Voi vitsi miten paljo haamuja ja selkeitäki viivoja <3 Anemone Sulla on jo upeita haamuka tullu dpo7 ja lähteny tummenee. Miten joillaki voi jo noi aikasin näkyä? :D Mut luulis että mullaki alkais ees haamuilee jos alkaa, dpo7 mutta KP 21/27-28 Eli ensviikon alussa pitäs jo täti kurvailla paikalle. Jännittää ihan järkysti alkaako menkkaoireet, oikein mitään ihmeellisiä oireita ei ole muutakun: välillä mahaan pistelee (oikealle enemmäkseen) joskus vasemmalle, oon kuullu et raskausoire nimenomaa vasemmalle? Sitten tissejä kun painelee ihan alhaalta ja ulkosivulta tekee tosi kipeetä. Nännit arat ja kovat. Voi kai olla oireilevaa menkkojen alkamisoirettaki kaikki?
 
Anemone toivotaan viivalle vahvistumista<3

Eläinystävä nuo oireet kyllä kuulostaa hyvälle. Mulle tuli esikoisesta tissit ihan sika kipeeks. Normaalisti ei oo koskaan. Tuleeki aina loppukierrosta ahkerasti puristeltua :D noista vatsakivuista en osaa muuta sanoa että mä en ainakaan erottanu normi menkkakivuista ihan alussa.
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Mites, Lääkäri lupaili seuraavaa askelta Lugesteroneista. Jäin sitten miettimään että mikäs se on, Clomifem:it? Koska vilautti kysymyksenä mahdollisuutta käydä klinikalla useammin. Puhelussa nää siis kaikki ja kovin arvoitukselliseksi jäi :ashamed:

Mulla taitaa olla jo kirves kaivossa dpo(9)10 ja nega aamulla. =/
 
Kengumamma clomeja veikkaisin. Mullekkin jäi jatko vähän auki. Se lapsettomuus tutkimus lähete peruuntui, mutta sen kirjoittanut lääkäri puhui et jos peruuntuu niin uudestaan yhteyksissä ja jotain hormoneja vois kokeilla. Terveyskeskukseen vaan niin hankala ajanvaraukseen selittää kun tod. näk. eri lääkäri seuraavalla kerralla. Meni vähän fiilis koko hommaan, joten pari kiertoa nyt ainakin vois taas katella..

Muok. Clomeja käyttäessähän ainakin pitäisi ultralla seurata follikkeleiden määrää yms..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Hitsiläinen, tänään on iltapäivästä tullut aina vessareissulla ruskeaa pyyhittäessä, ei kutienkaan pönttöön asti. Kai se tää vanaha roppa ei enää toimi samalla tavalla kuin 6-vuotta sitten....
Huoh, nukkuumaan joutaa ku väsyttää vietävästi.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu

Yhteistyössä