Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nii ja tosiaan ton kolmannen aikaan mulla oli aivan selvä ovis ja tein testin dbo8 missä haamu,ultrassa kuitenkin LA siirty vajaalla viikolla eli haamusin jo dbo2. Yritin sillon keksii siihen selitystä mutta en kyllä keksiny.
 
Pregcheck uitettu tänä aamuna, negaahan se näytti hyvin vahvasti. En viitsi edes kuvaa ottaa/laittaa kun vituttaa suoraansanoen niin ankarasti. 95% varmuudella voin sanoa etten raskaana ole ja että tervetuloa megakierto. Voi saakeli tätä kehon toimimuutta!!"
 
almond, nelHM, Leonella ja enpuska näen teillä kaikilla kyllä jotain hailuraa nuissa tikuissa ;) samanlainen oli oma aamu dippaukseni ehkä jotain sain näkyviin kun oikein vääntelin ja kääntelin testiäni mutta en sen kummempaa : / täytynee vielä iltapäivistä uittaa uusi testi jos vaikka näyttäis sitten vahvempaa, kun oon huomannu että silloin mulla ainankin on jotenkin paremmin saanu tuloksia testiin :whistle: tiedä sitten vai kuvittelenko vaan...

Salliina85 hieno viivanen sinulla testissä, varovaiset onnittelut sinne :heart:
 
Omaa napaa kun en vielä ehtinyt lukaista uusia viestejä :)
Eli..kp 27/28 dpo 16..aamupissasta haalea haamu. Mielestäni kuitenkin erilainen ku aikasemmat. Tätä ei tarvinnut käännellä ja väännellä. Ja sekopää kun olen, ni mä läpivalaisen testit :D eli katon kuultaako viiva läpi. Tänään näkyi. Mutta alavatsassa tosipaljon menkkaolo. Ja sitten toisaalta raskausoire vois olla päänsärky. Mulla harvoin särkee pää päiväkausia. Nyt ollut oikeastaan joka päivä kipeä. Kahdesta aijemasta raskaudesta oli myös ja kesti ehkä kuukauden.
jossitteluahan tää kaikki on..oon henkisesti varautunu menkkoihin. Alkasivat vaan jo ettei tartteis elätellä turhia toivoja.
 
Jennyliini"" vielä ei ole peli menetetty ;)

Leonella , äiskä-73 ja almond Teillä nään jotain haaleeta, toivotaan että vahvistuu :)

nelHM toivotaan, että olis nyt kiinnittymistä ;) . Nään sulla vähän hailuraa :)

Salliina85 multakin varovaiset onnittelut :flower:

Kalla76 Jotain hailuraa olin kyllä näkevinäni ;)

ON Teen seuraavan testin vasta ma aamuna, että sitten näkyis jotain, jos on tullakseen :) . Viime yönä näin unta, että sain r-testeihin plussia ja odotin tyttövauvaa. Aiemmin näin unta, että sain r-testistä plussan ja odotin poikalasta, unessa se syntyikin :D . Mitäköhän nämäkin meinaa :D . (Ja yölläkin piti ravata vessassa...)
 
Kalla jotain näkyy :)
Ja neIHM pakko tulla kommentoimaan että sillon ku sulla oli ne mega viivat ovistikussa niin ihan varmaan sillon oli ovis ja nyt se Dpo 6 :) ja tosta juomisesta ite lähin juhliin kans sillon ku oli Dpo 6ja mitään ei näkynyt mut koko illan oli sellainen paineen tunne vatsassa ja sit seuraavana päivänä ihan JÄRKYTTÄVÄ krapula , millasta mulla yleensä ei oo vaikka tosi harvoin käyn viihteellä :) siitä ne viivat alko sit vahvistuun :)))
Oon viäkin ihan koukussa tähän ketjuun :D
Sori nyt etten muita kommentoi mut uusia oon niiiiin paljon et oon ihan pihalla :D
Vahvistumisia ja plussia ja viivoja ja tsemppiä kaikille :)

Tanya ja pikkunen 23+2 :heart:
 
Tanya85 sie noin pikällä jo. Kyllä aika rientää. Ihana ku kävit kommentoimassa <3. Joo siis kyllä miekii olen sen dpo6 kannalla. Ei kait ovistesti tollasta plussaa suotta anna ja raskauttakaan se ei sillo näyttänyt. Ja versus edellisen ovisplussaan sillo 2vkoa sit haikka kontrollia vahvempi viiva olikii ni ei pärjää tuolle. Ja tosiaan se irtoomiskipu sunnuntaina. En yleensä siitä erehdy. Hitsi. Miulla siis vois olla vielä toivoa =). Kupuksesta oli kans dpo7 liikenteessä, en todella tiennyt että oisin edes raskaana ja sillo ei oikein alko maistunut. Mieski sano että olin puhunut että jotain outoa tapahtuu kehossa. Piina jatkuuuuuuuuuuu... blaah!

Kalla On siinä sillai levahtaneesti väriä. Jospa seuraavassa selkeämmin jo =). Miulla ne 10mlU one stepit anto joka kerta tollasen ku alkukierrossa uitin (elekeekö kysykö miksi :D )
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille kommenteista:) Tänään on dpo 8. Tein silloin pari-kolme päivää sitten viimeset ovistestit ja ne näytti tältä image:. Itse en oikein jaksa uskoa et olisin raskaana, mutta en keksi mitään järkevää selitystä noille ovistesteille.
 

Yhteistyössä