Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Riikkunen Wau. .Mut onpa outoa! Tikkuihin en luottas ite enää yhtään mut jos siellä ultrassa kävit.. voisko olla että oot ovuloinut jo aiemmin? Vai sanoko se gyne että ovis tuloillaan että sen näköstä alakerrassa? Mutta toooosi jännää!

Miekii tein sen pc:n.. jotain tuli mut väristä en tiiä. Ja dpo13 nyt. Huomenna viimestään alkaa menkat ellei jo tänään. Ikinä menny luteelivaihe yli 14 päivää. Ja jos ei ala. Miulla on nyt dpo5 sit. Laitan kuvaa myöhemmin =)

Dpo 14 kp 31/28-30

Tätiä ei näy. Enpä testannu aamulla ku yöllä tuli pari kertaa käytyä vessassa.
Tosta kohdunnapukasta :) joo semmonen tuolta löytyy, mutta ku en oo koskaan tarkkaillu miltä se normaalisti tuntuu tai missä se on. Nyt kai melko takana mut siitä en tiiä onko auki vai ei.. Valkkaria ainaki löytyy.. :) menkkoja tai niiden alkamisen merkkejä ei näy. Huomenna testi jos ei sitä ennen ala.

Muok. Paino noussut 0,5kg eilisestä mikä yleensä enteilee menkkoja(+1kg)

Viimeksi muokattu:
neIHM näen taas hailua sun testikuvissa, mut luulis et jos se reagois ovikseen niin ei kai se noin pitkään voi näkyä r-testissä :eek:

Mimmi92 hirmuisesti plussa viivoja sulle yritän täältä puhallella :D

Riikunen aika jännä juttu sullakin :eek:

Mulla ihan hillittömät menkkakivut iskenyt ja pyörryttää aivan jatkuvasti, ovis testi eilen ihan selvä plussa ja tänään haalentunut,kaiken järjen mukaan mulla pitäs ton toisten menkkojen mukaan olla ovis vasta tänään tai viikonloppuna mutta en mä tiiä voiko sitä ovistakaan olla kaks kertaa öö samassa tai no en mä tiiä missä hiton kierrossa :/ mut en käsitä näitä menkkakipujakaan jos nyt eilen oisin ovuloinut niin miten helkkaria nää oireet siihen liittyy?

Hei taas, tännehän on tullut paljon uusia, ihanaa! nelHM näen kuivassa haamulaista :).

ON, mitä ihmettä. Sain tänään aamulla haamun. Siis oikean, pinkin. Tässä kuva, mutta se on tosi huono ja testissä on myös kolhu. kp 3

Testasin koska menkat jotka alkoi jo pari pähivää sitten ei ole kunnolla käynnistyneet. Kp kakkosena vuodan normisti kuin seula. No tänään on supistellut hulluna ja verta jo enemmän :(

muoks. oli mitä oli, mutta kivut on sen verran kovat ettei mikään voi pysyä matkassa.

Viimeksi muokattu:
riikkunen: onpa todella jännä juttu. Kaikella järjellä ei dpo 5 pitäis vielä mitään näkyä, mutta toisaalta näissä vauvantekohommissa on välillä järki kaukana. Mistäpä sitä koskaan tietää. :D

SHM: mulla on nyt alkanut tuleen kunnon repäisyjä vähän väliä. Aivastaessa, nauraessa, niistäessä, noustessa. You name it. :)

nelHM: kyllä mäkin sun testeissä viivaa näen! :)

Tuosta kohdunnapukasta. Ensinnäkin kiitos aamun nauruista. :D Mä joskus ronkin itteeni oikeen urakalla (kuulostipa hyvältä) ja totesin, että multa ei varmaan koko napukkaa edes löydy! :stick: No ei, ei vaan mun gynekologintaitoni taida olla huipussaan.

Niin ja kiitokset kaikille onnitteluista! <3 Valkovuotoa on melko runsaasti ja koko ajan pelkään että menkat alkaa. Sunnuntaina dpo 15 ja testaamispäivä miehen kanssa. :heart:

NelHM kyllä siinä viivaa näkyy.

Yrittäjä J siinähän on ihan väriäkin. Toivotaan ettei vuoto lisäänny, jos onkin tärpännyt :)

Riikkusella outo tilanne. Olisko ollu ovis sit aikasemmin ja toinen heti perään? Sori en enää muista tikutitko ja jos niin millon alotit?

Almond jos sulla oli eilen selkee plussa niin jos nyt sit on oviskivut menossa. Itelle ainaki tuli ovisplussan jälkeen illalla tosi kova pari tuntia kestävä "menkkakipu" ja ainaki oletan sen olleen irtoominen ky seuraavana aamuna oli vaan ihan haalee viiva enää. Se ovishan ei välttämättä oo joka kierrossa samaa aikaa niin sitä ei pysty etukäteen tietää millon pitäis olla. (paitsi pari päivää ennen)

Muok. Ja nää oviskivut alko vasta viime kierrossa siks aloin tikuttaa nyt et tietäsin onks se oviskipua vai mitä ku aikasemmin ei oo ollu mitään selkeitä ovisoireita.

Viimeksi muokattu:
Ihanaa että täällä on muitakin gynekologeja :) <3

http://aijaa.com/AOyDPw
Tässä nyt tämän aamuinen testi, herkkä(10) Testi on ainakin ollut jossain onnettomuudessa kun on kovin runnellun oloinen :0

Viimeksi muokattu:
Eipä ole tullut sit haamun jälkeen muuta kun negaa. Nyt kiertopäivä 23 tyhjennysvuodosta laskettuna. Voishan se vielä muuttua tietysti. Mut liekö ollut jokin virheellinen testi sit tuo haamu. Ovistestikin näyttää negaa, tai siis viivaa ei tuu ollenkaan. No seuraava ovisaika osuukin ehkä sit Turkin reissuun, joten ei kun kohti uutta kiertoa sitten ja ootellaan tässä tätiä tulevaksi...

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua!

Mimmi92 no nii vois olla ei vaan aiemmin oo ollu mulla mitää oviskipuja ja sut ku tää olotila on nyt 4:ttä päivää ja ihan järkyttävä paineen tunne,jos oisin viimeisilläni niin menisin näytille kun luulisin et synnytys on alkanu käynnistyä.

Yrittäjä J toivottavasti olis vaan valemenkat tms,näen kyllä viivaa testissä :) tsemppiä!

Leonella en näe mitään kyllä mut ei ne aina kameraan välitykkään!

Empuska toi on jo lupaava viiva :)

Täällä kiirus aamu ollut niin ei ole ehtinyt tännekään kun nyt nopeasti kurkkimaan.

empuskallahan siellä piirtynyt ihanaa viivaa testiin!!

YrittäjäJ, toivottavasti vuoto loppuu tai olis valemenkat vain.

NelHM, kyllä sullakin siellä edelleen viiva näkyy..

Itsellä suht samanlaiset viivaset ku eilen, haaleeta haaleeta aina vaan.. Viikonlopuksi olenkinl lähdössä semmoseen reissuun missä en saa kyllä kavereiden huomaamatta testattua millään.. Sunnuntaina illalla varmaan seuraavat testailut, jos nyt ei mitään vuotelemaan ala. Selkä ja alavatsa edelleen jomottelee välillä. Tuntuu että on jatkuva pissahätä päällä. Välillä semmonen "mul on ehkä vähän paha olo".. ;)
one step 25mlU
david 10mlU

Anteeksi, kun nyt näin huonostikommentoin. Luen viestit uudelleen vielä paremmalla ajalla. Nyt pitää kiitää..

Muoks. Ja nyt ei kuvat näy.. voi ärsy. Koitan ehtii myöhemmin säätää..

Viimeksi muokattu:
Blaah..vähän tuntus että närästäis ja olen aika väsynyt..aamutesti silti nega..korkeintaan viivanpaikkaa näytti. Kp27/28 ja yleensä tässä vaiheessa mulla on tuhrua ollut jo päivän-pari,sekä "menkkafinni" joka tulee joka kierrosta samaan kohti. Heikot indikaattorit mutta silti pistää toivetta korkeammalle. Lämmöt suht tasaiset..jos koholla ovat niin aivan piirunverran. Rämpläsin sen kohdunnipukankin ni on ylhäällä..mutta ristiriitaista tietoa lukenut että missä sen pitäs seikkailla ja kai vaihtelee eri naisilla.
Alkais nyt ees tuhruumaan että voisin nollata aivot tästä ja viettää menkat pois alta. Päivät on kyllä mennyt niin hitaasti ettei koskaan ennen.

Viimeksi muokattu:
Tervehdys taas kaikille:wave:

Pari päivää sitten kirjoittelin kun ovistesti oli taas plussaa, silloin siis oli dpo 5...eilenkin oli ihan reilu plussa, tänään en oo testannut. Mutta nyt kävin miettimään et voiko kiinnittyminen näkyä ovistesteissä jotenkin? Onks kukaan ikinä testannut?

Yhteistyössä