Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hellou ladies..Uusi kuumeilija ilmottautuu. Lapsia on "jo" neljä, mutta pienimmätkin jo sen ikäisiä että alkais olla sylissä tilaa =)
Ehkäsynä meillä keskeytetty yhdyntä, paitsi ns.varmoina päivinä..MUTTA tässä kierrossa muutama lipsuminen..Vauvakuume on nostellut päätään jo muutaman kuukauden ja tässä kierrossa pärähti sitten täysiin voimiinsa. Lisää vettä myllyyn tuli kun testasin tosi aikasin haamun Predicor earlyllä (ei hajuakaan miksi piti mennä testaamaan). Ehdin jo innostua ajatuksesta, kunnes mieleen pulpahti ajatus kemiallisesta raskaudesta. Noh, tässä on muutamana päivänä nyt pissitty tikkuun tuhannet kerrat. Välillä tuntus että joku haamujen haamu näkyy ja välillä ei mittää. Ihan halppistestejä suurkulutan.-
Nyt on kp 26/28. Viikon verran juilinu alavatsaa, ja viimeset pari iltaa aika kovastikin. Eli vois olla ihan menkkakipujakin. MUTTA, mulla usein alkaa kivut vasta sitten kun menkatkin alkaa varotella itsestään. Nyt ei ole vielä mitään näkynyt.
No mutta joo..olo ei ole raskaana oleva, vaikka muutamia oireitakin löytyy. Olen 95% varma että täti saapuu kylään..Silti sydämessä toive että mitä jos....

Huh, niin paljon tulee päivän aikana juttua, etten kykene kaikkia huomioimaan. :(

Empuska: mulla oli päälle vuosi sitten menkat puoli vuotta poissa, gyne totesi pcon ja antoi terot. Kolmen kuurin jälkeen aloitinkin pillerit, jotka sitten lopetin aika pian. ;) Pudotin myös jokusen kilon, ja pillereiden lopettamisen jälkeen mun keholla oli taas kierto! Pco-diagnoosikin vedettiin kesällä pois. Silti joka toinen kierto vähän vammailee, mutta hällä väliä, kunhan ovuloin! Toivottavasti sulla ei kierrot jatkossa veny, vaan pysyy aisoissa. Tietysti eniten toivotaan, että tulee sellanen päälle 9 kuukauden kierto. ;)

Tanja12: mulla oli dpo 9 ovistesti huomattavasti haaleampi kun sulla, dpo 11 jo positiivinen ja samalla haamu raskaustestissä. :)

Minä sikapossu tein vielä yhden raskaustestin puolikkaan kahden tunnin päiväpissasta...

Päiväpc dpo 12

• Tykkää
Reactions: Kengumamma
Voi kotihippiäinen ihanat viivat, täydelliset <3

ON: Täällä edelleen menkkajomoja ja vähän kaikenlaisia muitakin tuntemuksia alamahassa. Äsken jotenkin kiristi koko alamahan seutua kun pyykkejä laitoin kuivumaan. Ja voi kauhea miten mä hengästyn ihme jutuista, äsken pesin miehen tukan niin voi luoja mitä sydämen tykyttelyjä ja hengästymistä havaittavissa :D Tai sitten vain tämä usean päivän sohvalla lojuminen rappeuttaa mun lopunkin peruskunnon!

Viimeksi muokattu:
Valitettavasti mulla on ennenkin ollut kaikenlaisia "oireita" mut jotenkin tuntuu että nyt on ihan jotain uusiakin, mutta sitten kun toisaalta ajattelee niin en oo varma yhtään sittenkään onko nää "oireet" niin erilaisia ;D ..mutta toivo elää!!!

Miäkin haluan kotihippiäinen sitten yhtä selkeän ja vahvan plussan <3

Ihanat viivat kotihippiäisellä! En voi kuvitella tunnetta. Kaverilla kylässä rupes taas vuotamaan hetkellisesti vähän runsaammin.. Mä luulen et oon vaan stressaillu tässä kuussa nii paljon, että nää menkat häiriintyy siitä. Nyt pitää ottaa rennommin niin ehkä lykästääkin paremmin :) Olette kyllä ihana vertaistuki tämmöselle hölmölle :hug:

Hei vaan kaikille! :) Kopioin tän mun oman tekstin tosta toisesta keskustelusta tännekkin! :) Jännittää oma tilanne niin paljon että pakko koittaa teiltä muilta kysellä ja kuulla teidän kokemuksiata! :)
Me ollaan miehen kanssa haaveiltu vauvasta tän vuoden ajan. Jätin pillerit pois tammikuussa ja sen jälkeen eka kierto oli 24pv. Ekan kierron jälkeen seuraavat kierrot vaihdellu 30-34 päivään.Tätä raskautumista on vaikeuttanu se että mun mieheni on yleensä aina töissä ma-pe, joten harvoin kotona ovulaation aikaan. Nyt kuitenkin viime kuussa selvitin mun hedelmällisimmät päivät ovulaatiolaskurilla ja se sano että 20.-25.8. ois parhaimmat päivät! Silloin kyllä peittoja heiluteltiinkin ja usein! :D
Edelliset menkat mulla siis alkanu 7.8. ja nyt on jo kp43.. hassua, koska mulla ei oo ikinä aiemmin käyny näin! :O No jokatapauksessa, mulla oli jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää kamala väsymys päällä kokoajan (jatkunu siitä lähtien joka päivä), ällö/etova olo, painetta alavatsassa, nippailuja.. sain myös elämäni ensimmäiset kunnon raivarit, joita pelästyin itsekin! Hiki haisee pahemmalta ku ennen ja valkovuoto on lisääntyny! :/ Pissalla ravaan jatkuvasti... kuvittelin siis heti olevani raskaana, koska sitä niin kovasti ollaan odotettu!
Tein ekan raskaustestin viime viikon keskiviikkona aamupissasta, mulla oli kamala kiire enkä kerenny seurata sitä kuin pari minuuttia, sinä aikana ei tapahtunu muutosta. Kun tulin töistä kotiin, oli testiin ilmestyny haamuviiva (tosin se ei tarkota mitään, vaikkakaan mulle ei oo koskaan aiemmin sitäkään tullu), perjantaina tein sitte seuraavan digitaalisella clearbluella --> ei raskaana! Sunnuntaina sama --> ei raskaana!Sunnuntai-iltana alko särkee/nipistelee alavatsaa ja alaselkää vasemmalta puolen, oli ihan inhottava alkaa nukkumaanki. Maanantai aamuna alko yhtäkkiä pistelee vasenta hartiaa (epäilen että nukuin huonossa asennossa kipujen takia) mut pelästyin silti koska oon lukenu kohdunulkopuolisesta raskaudesta ja kaikesta muusta kamalasta. Soitin terkkarille ja se anto mulle akuuttiajan samalle päivälle.No mä menin sit gynelle joka ultras ja totes että joku kalvo on liian ohut että voisin raskaana olla jne jne (tuntu että sitä ei paljoo kiinnostanu mitä koitin sille sanoa).. No se määräs mulle sit 10pv Terolut kuurin ja sano että joko tyhjennysvuoto tulee kuurin aikana tai viimeistää kaks viikkoa viimesen tabletinoton jälkeen. Mutta jos ei silloinkaan tuu ni sit pitää tehä uus raskaustesti. En oo vasta ku kolme päivää syöny siitä kuurista ja tänään on tuntunu vielä voimakkaammin alavatsassa paine ja nippailut.. väsyttää vieläkin. Ja rinnat on oudontuntuset... huoh.. en tiiä mikä on! :/ Tää epätietosuus ja odottaminen on niin rankkaa... Onkohan oikeasti olemassa mahollisuus että oisin silti raskaana? :) Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? :) Toivon että mä pääsisin joku päivä, joskus teille kertomaan hyvät uutiset! :) Onnea kuitenkin kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille plussan metsästäjille! :) <3

Mimmi, Tanja, empuska, almond, elöinystävä, smhe ja mamuska sekä kaikki ne ketkä unohdin mainita. Kaikilla niin jännät päivät! Aamulla on aijaa tukossa :D. Pistettäskö niitä plussia nyt latautuu =)

Kotihippiäinen Ihana viiva. Todella paljon vuorokaudessa vahvistunut! Onnea vielä <3

Tammityttö Sie nii ihana ku jaksat aina käydä <3. Mie oon kelaillu.. tää testailu on ollu nyt tän kierron niin mielipuolista.. että oviksen suhteen kaksi selvää plussaa tullut. Ne alkukierron viivat oli vain tasavahvoja. En tiedä miksi testit haamua ja sit ei. Tämä on merkillistä. Ajattelen että oisko kierto tuulimunasta ja tästä ressierkkeilystä sekasin? Jos menkat ei lauantaina viimeistään ala tai plussa tule niin selväähän se, mega ovis+ sunnuntaina oli sitten se oikea plussa ja siis todella myöhäinen kun vasta kp23. Jos se ei ollu ovista ni mitä hittoa?! Ne parhaimmat haamut ajottus kyllä siihen*tienoolle ja miullahan r testi reagoi ovikseen. Nähtäväksi jää. Mutta jos ei menkkoja eikä plussaa kuulu viikon päästä niin sillon pitää näytille mennä.

Täällä on niin jänniä paikkoja kyllä kaikilla! Sitä paitsi miksi nää vauvahommat on oikeesti niin ressaavia?! :D Aina vaan ootetaan ja ressataan jostain, innostutaan ja vajotaan yms. Kummallista, ei mee kyllä kuin elokuvissa. "Pim ja olen raskaana." Aa, thänks.

Ps. Tykitän huomenna miljardi kuvaa aamulla, aijaan serverit kyllä kovilla kun rupee himotestaajat lataan.

Kotihippiäinen Ihanan selkeät viivat! Onnea teille :hug:

nelHM Toivotaan, että sun haamulaiset lähtis selkeytymään tai viimestään tk:n verikokeessa tulis iloinen yllätys! =)

Oon vaipunu kamalaan epätoivoon ja oon taas niiiin varma ettei tässäkään kierrossa tärpännyt.. Mielenkiinnosta koitin kn:ää ja aukihan se oli, oman järjen mukaan sen pitäis olla kiinni jos tässä nyt on raskauduttu? Tiiä sitä sitten. Kiukuttaa ja surettaa kyllä todella paljon :(

Empuska Miekii tykitän. Tosin tää puhelin tukossa kusitikkujen kuvista ja aijaakin jo p*lluilee siihen malliin miulle että onko vinkkiä: heretäkö tässä pitäs :D. Unohdinkin mainita. Näin viime yönä unen jossa tein positiivinen raskaustestin.. tai kaksikin. Viivat oli haaleita. Uni oli todentuntuinen. Olen nähnyt ennen plussaa samaisia unia kuopuksesta ja näistä nyt alkaneista tässä tän vuoden puolella. Mut en mie usko raskauteen. Oon jo vähän hanskat tiskiin heittänyt.

empuska Sitä oon itekki miettiny,että miten sen kuuluis olla missäkin vaiheessa kiertoa? Lueskelin miljoonalta ( :LOL: ) eri sivulta, että yleisemmin kokemuksena oli ollut että ylhäällä, kova ja napakasti kiinni kun on plussannut. Olihan siellä jotakin joilla oli ollut aivan pehmytkin? Itsellä kyllä on kova ja ylhäällä, mutta ei se kyllä napakasti kiinni ole :mad: (Anteeksi kuvailut) :D

empuska Ja niin olispa todellakin niinku elokuvissa, että raskautuis heti ku sitä toivois :) Tää stressaaminen on jotakin aivan älytöntä ja tuntuu, että koko elämä pyörii vaan tän yrittämisen ympärillä ja sitten kuitenki aina tulee pettymys joka kuukausi :(

Hahaha, toimitin gynekologisen tutkimuksen, itselleni. Mulla ei oo mitään käsitystä missä päin kohtua se maaginen nipukka sijaitsee. Ihan mukavan pehmeätä ja sen semmoista tuolla oli, mutta iiihan siellä perällä ja aika alhaalla(selällään maatessa) oli semmoinen kova patti, hyvä että sinne yletin.

Anteeksi nyt kanssasisaret tästä informaatiosta, mutta mun oli pakko kokeilla. :) ja anteeksi myös siitä että varoitin tästä viestin lopussa vasta :"D

Täältä kaksplussasta löytyy vauvakuume osiosta ketju tosta napukasta, oisko 05/2007. Ite sen sillo aaloitin kun kolmosta kuumeilin. Mulla se on oviksen aikaan takana ja todella auki ja turvonnut. Sit plussatessa se on kova ja takana ja ympärillä todella paksus valkkaria. Sehän oviksen jälkeen menee kiinni ja aukee taas kun menkat tekee tuloaan. Mie oon perehtynyt :D. Tai näin miulla. Uudelleensynnyttäjällö se voi olla auki vähän vaikka on raskaana. Niiku miulla senon aina vähän auki.

empuska En voi lopettaa nauramista! :'D Toivotaan, että nämä meijän napukat ois nyt raskautuneiden napukoita!

nelHM Pitääpäs käydälukasemassa ja hyvä, että täällä on yksi kokeneempi napukan tutkija jokavoi valaista meitä kokemattomampia! :)

Samhe, no juu ei kai! :"D Mietin hartaasti ja huolella että julkaisenko teidän iloksi löydökset tästä gynekologisesta tutkimuksesta, ja näinhän siinä kävi. Mutta toivokaamme että ne on nyt ne raskauden nipukat <3

Kiitoksia eilisistä vastauksista.
Tänään tein aamulla taas testin ja tuloksena dpo5 taas vielä selvempi viiva ja tuli vielä ihan heti testiajalla (n.2 minuutis). Ei tarvi yhtään tihrustaa. Näkyy suoraan kun vilkasee testiin. Mitä ihmettä?! Voiko olla tyyliin joku kaksos raskaus tai joku kemiallinen elimistös? Sen tiedän, että ovis oli lauantaina testin mukaan. Ja pe kävin siinä ultras ja ovis ei ollu vielä ollu silloin.

Yhteistyössä