Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Noista rfsun testeistä. Mulla on aina näyttäny haamua sillon ku raskaana oon ollu ja negaa (ei ees viivan paikkaa) sillon ku en oo. Tosin sillon ku on haamuja tullu nii oon testannu menkkojen oletettuna alkupäivänä ja vielä viikonki päästä. Nytki testannu pelkkää negaa tosin aika ajoissa. Pitää huomenna käydä ostaa pc ku sillä on tuntunu plussia tulevan (testistähän se tulos onki kiinni):)
 
Mimmi92: voi kun oliskin!!! Tänään pc:llä nega. Tai jotain olematonta oon siinä näkevinäni mut kyllä se on taas mielikuvitus. Ei auta muu kuin testailla uudelleen parin päivän kuluttua mikäli tätiä ei näy.

Almond: odottele pari päivää ja testaa uusiksi? :)

Muuten, tänään huomasin että nännit (erityisesti ne ihan näpykät) ovat aivan tummanvioletit!! Yksi oire lisää mitä en kyllä kuvittelemalla ole aikaan saanut. Ehkä. :D :D
 
Oodikas hui kun jännää kuulla, että vois todella liittyä tärppiin! Jospa se täälläkin tarkoittais juuri sitä! :whistle: Ja kyllä, ainut asia joka siitä imelästä hajusta tulee mieleen on currymajoneesi :snotty: sitä oon itsekkin naureskellut :LOL:

nelHM ja almond testeissä kyllä jotain hailuraista viivaa on näkyvillä! Toivotaan, että siitä tummuu ;)
 
Almond Kyllä hailuraa näkyy. :)

NelHM Myös sinulla kurkkii haaleaa haamulaista. Ootko siis päättäny, että ei enää Pc:n testejä? Entäs se puikko?

Tässä linkki illan testiin: dpo9, ilta.

Nyt kun tuo viiva on jo aikalailla selvä haamuksi, odottaisin plussaa viimeistään torstai-aamuksi. Edelleen on toki se vaihtoehto, että viiva katoaa. Jotenki nyt vaan on niin rauhallinen ja varma fiilis!
 
Hopeakissalle ja Lallatilaalle onnea viivoista! :heart:

Tänään kp 28 ja dpo 11...testit negaa vaan edelleen. Olen jo henkisesti valmistautunu siihen, että täti tulee kylään todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna enkä jaksa tehdä enää negaa testiä. Harmittaa, mutta toisaalta vasta yk 2 menossa. Täällä paljon pitkäänkin yrittäneitä, jotka ansaitsisivat sen plussan ennemmin.
 
Almond, uskoisin siihen jos en tuntis omaa kroppaani tarpeeks...ikävä kyllä iltalämmöt on jo alemmat kuin aikaisemmin. Veikkaan, että aamulla on lämmöt kunnolla tippuneet ja vuoto alkaa illalla. Mutta jospa sitten ensi kierrossa! Sulla kyllä näen mäkin haaleeta viivaa, vahvistumista sille! :)
 
Anemone no jos ei nyt tärppää niin plussatuulia ens kiertoon :)

Empuska katoin uudestaan noi kuvat ja alemmassa kuvassa kyllä nään haaleen viivan :) mutta oon kyllä vaihdannu tota omaa testiä pitkin päivää et tuntuu et viivat vaan vilisee silmissä :D
 
Onnittelut plussanneille! <3

Hep! Mulla oli yhdyntäkipua! Sellasta mikä tuntui pienenä pistona (ala)vatsassa, hetkellistä. Ostin äsken rfsu:n liuskatestejä pari kpl, aattelin vielä tänään testata iltapisusta. Ellei sitten kärsivällisyyskohtaus yllätä ja pystyn odottelemaan huomis- tai ylihuomisaamuun... :)
 
Mulla on ollut kans semmosta pientä pistoa alavatsassa. KP11 tein äsken Forst Signal testillä negan :/ Noiden pitäs olla tosi herkkiä. Joko on menkat alkamassa tai muuta ihmeellistä mutta on kyl tuntemuksia: pistelyä, nipistelyä, välillä vatsa ihan löysällä ja välillä ummella... Kai sitä vaan tarkkailee nyt tarkemmin kaikkia oloja. On kyl tunne ettei oo tärpänny tällä kertaa.
 
Ooti höh! En voi muuta kuin parempaa onnea toivottaa <3

Almond ja empuska Molemmilla näön sellaset esiäidit testissä :D. Siis jotain on, ei selvää mut ei plankokaan. Jospa huomenna jo!!

Hopeakissa Tosi upeasti vahvistuu. Ja kyllä se oma fiilis kertoo jo paljon. Toivotaan että rasksus sujuu hyvin <3

Noista mahatuntemuksista. Mie en tiiä mitä ne on, mutta kyllä löytyy täältäkin. Molemmille sivuille tuikkii just ku puikolla tökkis. Nivusia jännästi kuumottaa ja sillai repii. Vv:a tulee ja välillä sitä limaa.. se ei ole sellasta juoksevaa lainkaan, ennemmin sellasia klönttejä :O. (Sori tää tarkka kuvaus). Ihan umpijäässä aamusta iltaan, tietty ku lämmöt koholla, väsyttää nii pirusti. Viime yönä näin painajaisia ja unet sekavia. Pohkeeseen pakottaa (ollu eka oire pintalaskimoiden pamahtelu ja suonikohjun puhkeaminen jo kahdessa rasksudessa ja ennen plussaa alkanut).. ruoka ei maistu ja kahvi jää kuppiin useasti. Rinnat on kipeet, nännkt sellaset.. mehukkaat ja maito on ihan valkoista mitä tulee. Ammuin vahingosss kuopusta naamaan ku puristelin nännejä yks ilta :D. Että onhan noita oireita. Kiva on tippua ja korkeelta. Mutta sit tipun vikaa kertaa. Ihan pelottaa miten sitä ottaa jos ne menkat alkaa ja tietää että tämä oli tässä sit.

Paaaaaaljon aamu-uittoja naiset =)
 
Viimeksi muokattu:
neIHM no ohhoh onpas sulla voimakkaat oireet,luulis että noilla oireilla olis raskaana,miks sulla vika mahdollisuus saada plussa testiin?

Mä tein aamulla pc:n liuskan ja siinäkin olin näkevinäni jotain,en ehtiny kuvailla ku pakko oli lähteä töihin,otan kuivasta testistä kuvaa sitte ku pääsen kotiin jos siinä vielä jotai näkyy :) mua ei kyllä oo kärsivällisyydellä siunattu :D
 
almond Me ollaan miehen kaa päätetty että tämä on viimeinen mahku raskaudelle. Oltas haluttu iha pieni ikäero (ja itseasiassa laskettuaika sille keskenmenneelle ois ollu nyt maanantaina)ja nyt jos tärppäis ois ikäero jo 2v ja se iha max. Ja toinen syy on tää että ei tätä jaksa. Pettymystä ja km:ää ja mitä lie.. pitää jatkaa elämää ja alkaa työkuvioita sit miettii.

Mieki pc:n liuskan dippasin. Ääh.. ei miusta entistä kummempaa. Laitan kuvaa kun ehdin.

Muoks. Aijaa ei anna ladata.. tilapäisesti pois käytöstä :O
 
Viimeksi muokattu:
Oma: Dpo 12 kp28/28-30

Tätiä ei näy (vielä) ja todella vetistä vv eilis illasta saakka. Valuu ihan reisille :) menkkajomotusta ei vielä tänään ole. Ovistesti taas ihan täysin nega aamupissasta. Jos pe ei menkat ala niin sit teen seuraavan raskaustestin. Alkaa noi jatkuvat negat masentaa.
 
Huomenta! Saanen liittyä himotestaajajoukkoon. Aktiivista testailua alkaa olla kymmenisen kuukautta takana ja nyt ensimmäistä kertaa aidosti pohdin, että näkyykö tässä testissä jotain vai ei.. Tekniikka ei ole ystäväni, humanisti kun olen, mutta yritänpä laittaa kuvan tänne.. Toivottavasti onnistuu. :D

PC-4min.

Nyt siis dpo11 ja kuva otettu 4 minuuttia dippaamisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä