Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunnuntaita!

Boommilla näin minä ainakin viivaa kun kännykällä katsoin ja kuvaa zoomasin :) Ootko testannu vielä uudestaan?

NelHM, lämpöjen ylhäällä pysyminen puhuis kyllä menneen oviksen puolesta. Sullahan vissiin testit näyttää helposti kaikkea? :D

Nuoriaikuinennainen, uskoisin että ovis voi oireilla kivuilla useamman päivän, ensin munasolun kasvaessa ja sitten irrotessa. Lämmöistäsi ei oikein voi päätellä vielä mitään. Jos oikein oon ymmärtäny kiinnittyminen tapahtuisi aikaisintaan 5(?) päivän kuluttua oviksesta, korjatkaa paremmin tietävät. Eli jos sun kipuilut merkkais ovista :)

Itellä menossa nyt kp 19 ja tulihan se lämmönnousu eilen, kun sitä peräänkuulutin! Perjantaina laski lämmöt ja eilen tosiaan nousivat, tänään oli eilistä vielä korkeammat. Mahaa on juilinut joka päivä vasenpainotteisesti ja ovat tosi arat. Nyt siis vaan odotellaan, milloin sitä alkaisi testailla. Onneksi kaapissa ei tällä hetkellä ole yhtään, yritän malttaa olla ostamatta....jos sitä vähintään viikon jaksaisi odotella :D
 
joa
Ikikuume, on kyllä harvinaisen vahva viiva ollakseen vain viivanpaikka.. Enemmän näyttää haamulta mun mielestä :) mutta testaappa vielä jollakin toisen merkkisellä :)

Boommilla nään viivaa myös siellä :)
 
Onnittelut ikikuume :) Mitkäs kp:t sulla ja on ja millaisia oireita sulla on mikä sai testailemaan? Vai onko ne menkat ihan reilusti myöhässä? Ymmärsin jotenkin viestistäsi että tämä positiivinen tulos oli yllätys? :)

NelHM, mä en oikeen osaa noita lämpöjä tulkita yms. mutta eilen kyllä laskivat huomattavasti ja vasenta puolta kivisteli pitkän aikaan eilen iltapäivällä/illalla.
 
Joo siis on ihan positiivinen ylläri mutta silti shokki! Mulla ei oo mitään hajua mitkä kp.t on tai mitää. Ei oo kunnolla menkat alkanu synnytyksen jälkeen ja imetänki vielä. On ollu jotenki tosi herkkä olo sen takia testasin.
 
Hei! Onko kellään kokemusta First Signal -testistä? Entäpä One Step -testeistä? (On varmaankin, eli kommentteja kaipaisin, kiitos! Sain tänään haalean haamun One stepillä ja First Signalissa viivat ovat tasavahvat. Piinapäivä on 13, kolmipäiväinen alkio siirrettiin. Voiko tuloksiin luottaa, olenko raskaana!? Aiemmin ei one steppiin ole tullut minkäänlaista viivanpaikkaakaan. Mietityttää vaan kun viiva on niiiin haalea, etten siitä varmaan edes kunnon kuvaa saisi. First signalia en ennen ole kokeillutkaan, mutta siinä tosiaan lähes kaksi tasavahvaa viivaa.
 
Heips. Uutena hyppään heti tänne ihmettelemään.. Kesken kiertoa innostuin yhtäkkiä pitkästäaikaa testaamaan. Kp22 ja vahva viiva ovistestiin nyt alkuillasta. Koskaan aikaisemmin en ole näin vahvaa viivaa saanut, vaikka koko kierronkin joskus tikuttanut. Lämpö 36,9 (normi 36-36,2). Luulin et ovis olis mennyt jo aikoja sitten, mutta kuitenkin vasta nyt? Kiertoni on ollut yleensä 28-32päivää, max 35päivää. Aamulla uutta testausta, mutta nyt vaan ihmetyttää. kuva
 
Irmali Kyllä luottasin siihen first signaliin jis vahvat kaksi viivaa olet saanut. Onnittelut siis =). Noi one stepit, varsinkin ne 10mlU (ja mitkä tahansa 10mlU testit) ei kuitenkaa anna vastaavaa viivaa kun vähemmän herkkä testi. Tai tämä on minun kokemukseni näistä.

LallatiLaa Pakko kommentoida vaikka ei sua kyllö yhtään auta, että itse kanssa saanut ovistikkuun ihan "väärään" aikaan nyt tollasia viivoja.. en tiedä yhtään. Mutta jos sun oviksesta ois esim.joku viikko jo menny ja kiinnittyminen ois ollu/on, ni voisko se siihe reagoida? Kun raskaudenhan ovistesti kyllä näyttää mutta kokemusta ei ole että millä dpo:lla se plussa siihen tulee sit.. jännätäänpä suakii siis =)
 
Heips. Uutena hyppään heti tänne ihmettelemään.. Kesken kiertoa innostuin yhtäkkiä pitkästäaikaa testaamaan. Kp22 ja vahva viiva ovistestiin nyt alkuillasta. Koskaan aikaisemmin en ole näin vahvaa viivaa saanut, vaikka koko kierronkin joskus tikuttanut. Lämpö 36,9 (normi 36-36,2). Luulin et ovis olis mennyt jo aikoja sitten, mutta kuitenkin vasta nyt? Kiertoni on ollut yleensä 28-32päivää, max 35päivää. Aamulla uutta testausta, mutta nyt vaan ihmetyttää. kuva
Saattaahan sulla se ovistesti näyttää raskauttakin, kun on jo aika vahva? :)
 
Vähän matalaliitoa on ollu täällä suunnalla, joten oon ollu hiljaa ja tyytyny lukemaan teidän testailuista. Meillä on nyt se eka clomikierto (ja siis raskauden jälkeen 7. kierto) menossa. Tänään on kp14 ja ovistestit vahvistuu lupaavasti. Plussaa en saanu esikoisenkaan yrittämisen aikaan koskaan, vaikka satoja tikkuja oon tehny. Ehkä tällä kertaa? :heart:

o-testisuora, kierto 7
 
hopeakissa hyvältä näyttää :) Toki kuuntelisin oloja ja luottaisin niihin. Itse en saanut kyseisellä merkillä tasavahvaa viivaa, tai olki se toinen reuna, mutta oletan ovulaation kuitenkin olleen silloin kun muut oireet niin sopi tilanteeseen ;)

Onnittelut irmali lussasta :)

Ovistestiä raskauden näyttämiseen en ole koskaan kokeillut, mutta eikös se ole tumma silloin? Vaikuttaa positiiviselle :D
 
Kyllä se taitaa itselleni myöhäistä ovista näyttää.. Nyt aamulla raskaustestissä ei näy mitään ja ovistestin viiva vähän eilisestä haalistunut..testit

Hopeakissalla ihan hienosti tummuu tuo ovisviiva. Itsellä ollut juurikin noin aina, en tuon tummempaa ole koskaan aiemmin saanut, vaikka todistettavasti ovuloinut kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä