Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
http://aijaa.com/2M0DVY


Kuivana. Viddu mikä kolhu tossa mutta livenä se hailura näkyy vielä kuivassakin. Ei jumankekka.. pitikö se lähtee hakemaan vielä lisää?!?! Tiöasin kyllä perhosen 10mlU liuskoja.. huomenna ehkä tuleevat. Huoh.. mut siis tossa oli kyllä jotain jo heti testiajalla. En tiedä välittyykö kuvan asti. 2h pidätyksellä tein.. ei voinut olla tekemättä kun jäi se aamuinen härkkimään. Nyt pitäs antaa vaan ajan kulua.. vaikeeta!
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa täältä sivusta!

Kattelin tota nelHM:n taavetin testiä ja en voi ku ihmetellä, että mitä helvettiä se oikeen meinaa!! Laitappa palautetta meneen, ni josko saisit tukkupaketin sieltä ilmatteeks tikkuja takas! Ihme touhua! Herättää ihan turhia toiveita!! Silti kyllä näkisin noissa muissaki hailuraa viivasta... Toivottavasti lähtee vahvistumaan ja olis ihan semmonen pikkunyytti siellä mahasa! :)

Viivasia siellä on muillakin! :)

Täällä ei sen kummosempia, kun että se joulu sais tulla jo! Olen aivan töttöröö ja yrjöilly oon melki kokoaika! Painoo tullu vaan kolmisenkiloa vaikka näytän ihan pallokalalta jo!

Plussatuulia teille puhaltelen!!

Nami ja pikkudemoni nyt 14+5
 
nelHM näen viivasta.
suski90, näen jotain hailakasti, en selvästi..

Tänäaamuna testailin Raskauskeijun erittäin herkän taavetin, ja en näe siinä taaskaan mitään muuta kuin hemmetin selvän viivanpaikan.. :/ turhauttaa. Nyt kumminkin menossa Dpo11 ovistestien perusteella. Muutenkin noista taaveteista on jotenki hankalaa tiirailla, kun ovat niin hiton kapeita !
Eilen illalla taas vihloi alamahaa jonkin verran, ja rinnat ovat hieman hellät ylhäältä-sivuilta.
 
Yrittäjä: mä tein eilen huvikseen älkää kysykö miksi ihan PUHTAAN NEGAN :) Paperikin on valkoisempi ku toi testi :D eli kyllä, kyllä niitä puhtaita negoja vielä on :)
Voisin itseasiassa koittaa kuvaa saada :D

Mäkin nään kaikkien testeissä jotain:) Vahvistumisia siis toivotaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Lillilotta, ihan törkeetä ettei anna mitään toivoa, reklamaatioita vaan :)

Tsemiä sinnekin, mikä dpo sulla? Mun hermot on kiristyneet sen verran, ettei se voi tarkoittaa mitään muuta kuin PMSSÄÄ.

Sitkeäsissi, sen täytyy olla viallinen erä, varmaan samasta kuin Lillilotalla :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, tällästäkään oo koskaan ennen käynyt.. käsittämätöntä huijaamista:D en tiiä dpo.sta, se voi olla 14 tai 9 tai iiihan mitä vaan.. tota kalenteria ku kattoo, ni arvon itselleni aina uuden ovis päivän, en siis ole tikutellut sitä. aiemmin sain niin selviä viivanpaikkoja, et ei tässä kyllä toivoa enää ole.. kahtotaa varoiks viikon päästä uusiks, tosin veikkaan, et vuoto alkaa ihan näinä päivinä. Aamulla kyllä tehtävä toi yks tikku pois kuleksimasta. Vähän kiukuttaa!
 
Sitkeäsissi Nyt en kyllä näe mitäön :D. Mä pistin ukon kkauppaan hakee tikkuja.. en hitto kehtaa ite enää mennä! Nyt saa olla vikat testit.. netistäkin tilasin 20kpl :D. Äsken tuli taas sellasta todella paksua limaa. Paljon paksumpaa ku ovislimat :O. Alamahaa jomottanut perjantaista asti eikä meinaa helpottaa. Alamaha ihan kova!
 
Mä teen huomenna tai ke aamuna uuden, mä olin ton heittänyt märkänä roskiin kun ei tullut mitään niin mies kattos uudestaan et oliko se tyhjä ja sit siel oli toi.. clearblue ei digi anto negan vielä.. toi oli apteekin oma.. Tissit on mun mielestä turvoksisssa..
 

Yhteistyössä