Anteeksi taustailuni, en oo vähään aikaan jaksanut ajatella koko vauva"hanketta".. Jotenkin pistää tää loputon vuoto tympimään. Kp8 ja vuoto jatkuu edelleen.. Eipä kyllä ihme, koska edellinen vuoto oli helmikuulla, joten tavaraa kyllä varmaan riittää.
Oon kuitenkin käyny lueskelemassa teidän kuulumisia. Paljon onnea plussanneille ja tsempit muille uuteen kiertoon lähteneille! :heart:
Theranille varsinkin iso halaus :hug: Vielä on kuitenkin toivoa?
Jotain puhetta oli myös miehen osallistumisesta yritykseen. Itsekin kummaksun niitä naisia, jotka miehen tietämättä/vasten miehen tahtoa yrittävät raskautua.. Jotenkin tuntuu että voiko siitä raskaudesta edes täysin rinnoin nauttia kun toinen ei ole yhtään innoissaan, tai sitten ensimmäiset raskausviikot menee sulatellessa asiaa. No, jokainen tavallaan..
Meillä mies osallistuu yrittämiseen niin kuin.. no niin kuin mies pystyy
En halua tehdä tästä mitään yhteistä isompaa "projektia" ja höpistä oviksista ja testailuista päivästä toiseen, koska uskon että silloin tästä tulisi liian iso stressitekijä parisuhteelle. Tietenkin myös nuo kaksi vilperttiä pitävät ajatukset muualla. Kyllähän mies silloin tällöin kyselee että milloin "pitää" taas heilutella peittoa ja milloin testailen mitäkin, mutta muuten kyllä itse "organisoin" tän homman
Tykkään pitää ohjaimet omissa käsissäni muutenkin..
Miehen vauvakuumekin on lähtenyt nousemaan enemmän kuin mitä se oli aiemmin
Toissailtana, kesken leffan katselun, tokaisi yhtäkkiä että haluaisi toisen tytön. On kuulemma elänyt nuoruutensa sellaisen äijälauman keskellä (4 veljeä ja sisko), että tahtoo omassa eteisessään haistaa muutakin kuin bensan ja jalkahien
).( Niinku jo mainitsin niin kahdeksas vuotopäivä menossa.. Yleensä kestänyt vain viitisen päivää, jos sitäkään. Ja tosiaan heti eka kierto pillereiden jälkeen 28 päivää! Olin melko yllättynyt
Viikonloppuna ajattelin aloittaa ovistestailut. Säilytin viime kuun kp 16-19 tikut ihan vertailun vuoksi, kun silloin niin vahvan plussan sain
Edit: Vielä tosta jokapäiväisistä petipuuhista.. a) Oon kade!
perkeleen puput..
Mutta siis, oon lukenut tosta vähän kahdenlaista tietoa. Jossakin sanotaan että kannattaisi "säästellä" simppoja niille hedelmällisille päiville, mutta toisaalla taas sanotaan että tiheämpi touhuilu pitää ne eläväisempinä. Olisiko jollain faktatietoa? Tammityttö?