Mullinmallin.. Ounou.. Mun kaverilla oli rypäleraskaus ja se vuosi just noin et vuos vaan kaiken läpi ja sitä tuli paljon... Mut sul ei vissiin testeissä hcg kauheesti näy, ni mäkin veikkaan et jotain muuta ku raskaus. Voiko olla ku oli niin niukat menkat et jontenkin ois jääny "jumiin" ja ny sit lorahti oikeen kunnolla..
ON: dpo 6, kivut ny vähän vähentyneet.. Tuli jo mieleen et mul on varmaan vähintään endo ku aina oviksen jälkeen ikävät paineet ja vihlasut alakerrassa ja kohdunsuulla, mut juu.. Oon varmaan harhainen ja kuvittelen vaiks ja mitä, pessimisti ei pety
mut mä olen tyytyväinen itteeni, yhtään r-testiä en oo lorauttanu
mut jollainhan toi on korvattava ni aattelin tehä kuvasarjan ovistesteistä vuotoon
ny saanu dipattuu dpo 3,4,5 ja 6.. Samaa käyrää näyttää.. (voip olla et parin päivän päästä aikamoista veeitutuskäyrää).. Mul muuten tulee ovistesteihin aina toi toinenki viiva?? Tummenee kyl ovikses mut ei koskaan tummemmaks ku kontrolliviiva, digilläkin kyllä saan plussan et varmaan se on ok.
p.s. Ja mun mielestä menkat voi tulla ihan normaalistikin, vaikka ovis ei oo tapahtunut ja vaikka saanut pissittyä ovisplussankin, viitaten johonkin aiempaan keskusteluun...en muista kenen..
http://i.imgur.com/XPzrtuN.jpg
en saa edelleenkään kuvia puhelimella mihinkään kuvienjakosivulle