hätä ei lue lakia, eli listataankos OUDOIMMAT ULOSTAMISPAIKAT :D

• Viestiketjun aloittaja SweetestPoison hetken harmaana
  • Ensimmäinen viesti
SweetestPoison hetken harmaana
miepä aloitan.. eli kauan, kauan lähdin lähipubista kotiin ja äkkiä vatsaa alkoi vääntää. kotiin oli vain kivenheitto ja yritin sinnitellä sinne, mutta pakko oli pysähtyä. olin sellaisen jääkiekko kaukalon luona, tuskissani ja mietin että mitä tehdä. päätös syntyi nopeasti: portti auki ja kaukaloon. oli talvi, mie luistelin siellä tolppakoroillani ja koetin saada farkut auki kaatumatta. kaiken huipuksi aloin kuulla ihmisääni läheltä ja hoin mielessäni "älkää oikaisko kaukalon läpi, älkää".. ohi onneksi menivät :D peräpäästä kuului rutinaa & jalat koettivat kokoajan mennä eri suuntiin.. :LOL:

En muista minkäikäinen olin..(ala-asteella) säikähdin ja luulin tosissani että meillä on kummitus..en uskaltanut liikkua huoneestani minnekään..tuli pisuhätä nii pissasin semmoiseen pieneen hiekkaämpäriin :snotty:

vieras
Te ette halua kuulla :ashamed:
mutta mä jouduin sairastuttuani hädissäni työpaikalla ottamaan ämpärin alle ja tekemään sinne. en olisi ehtinyt vessaan millään konstilla

harmaana minäkin
Mä olin lenkillä koiran kanssa ja tarkoitus oli kiertää lampi kaupungin keskustan tienoilla. Lammen molemmin puolin menee autotie, toisella puolella on tehdas koko mitalta ja tehtaan vieressä rakennus, jossa on taidenäyttelyitä. Eli liikennettä riittää. Kauhea ripuli iski kesken reissun ja tiesin, etten pääse enää lähellekään vessaa. Olin semmoisessa kohdassa, että vaihtoehtoina oli pyörätie tehtaan edessä tai rantapöheikkö, joka tietysti oli se parempi vaihtoehto. Kiva vaan, kun parinkymmenen metrin päässä kulkee autoja ja polkupyöriä vähän joka suuntaan, onneksi oli iltahämärä! Siinä rannalla oli joku pieni rakennus, se taisi liittyä jotenkin siihen taidenäyttelyyn, sen kuistin kupeeseen oli pakko tuutata menemään. Varmaan kivaa seuraavan päivän näyttelyyn menijöille.

Toisen kerran olin jakamassa aamupostia asuinalueelle keskellä yötä ja jouduin turvautumaan tyhjään tonttiin kahden talon välissä. Eikä paperia mukana, muuta kuin Aamulehden mainossivu... Sitä en sentään tunkenut kenenkään postilootaan vaan yhden talon roskikseen.

77
Kaameessa teinikännissä keskikaupungilla jonkun vapaakirkon tms. takaoven eteen :ashamed: ja myös erään kaupungin puiston tornin juureen. Kaveri siinä vieressä kauhisteli vielä pökäleen kokoa!!
Saharaan yritin paskoa mutta oli melko paha matkaummetus.. pierastua sentään sain, kamelin selässä ja kyllä haihtui :D

silloin vielä kun piti päästä auton kyytiin viikonloppuisin "ryyppäämään", niin pissahätähän tuli tietysti usein kun sitä olutta joi :) meidän yleinen pissapaikka oli mun nykyisen työpaikan takapiha, ja siinä vieressä on junaraiteet ja asema toisella puolella :D kerran siinä sitte kyykin junan mennessä vierestä....että hyvää matkaa vain, näin meillä täällä :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saab:
No huh! Mulla ei oo kyllä ikinä tullut niin kova hätä ettenkö ehtis kotiin saakka pidätellä! *koputtaa puuta*
Sä et sitten nähtävästi harrasta retkeilyä. Viikon vaellus pohjoisessa ja kotiin asti pitäis vielä pidätellä :D

Noita matkaripuleita taitaa sattua ihmisille usein. Mutsin puutarhasta, keskeltä suht ison kaupungin keskustaa on löytynyt kokonaisia housukerrastoja ylpäpäältä paskassa lompakot ja kännykät taskussa. Useampi kuin yksi :x
Mihinköhän ne ihmiset humalassa ilman housuja sieltä konttaa :LOL:

harmaasukua
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin:
Toisen kerran olin jakamassa aamupostia asuinalueelle keskellä yötä ja jouduin turvautumaan tyhjään tonttiin kahden talon välissä. Eikä paperia mukana, muuta kuin Aamulehden mainossivu... Sitä en sentään tunkenut kenenkään postilootaan vaan yhden talon roskikseen.

Ha, ha, näitä juttuja on muutama ollut eräällä sukulaisella, joka on jo kauan jakanut lehtiä aamuisin. Tuo työ vaatiikiin muuten tiukan työmoraalin. Ja vapaa-aikana pitää olla kurissa myös, ainakin syömisten suhteen..
Pissalla nyt helpompi sentään on poiketa puskassa, luulisin.

Justiinsa eilen oli hesarissa että posteljooni kuoli kesken kierroksen rappukäytävään. On nämä helteet ja syödä ja juodakin pitäis kuitenkin...

saab
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh! Mulla ei oo kyllä ikinä tullut niin kova hätä ettenkö ehtis kotiin saakka pidätellä! *koputtaa puuta*
Sä et sitten nähtävästi harrasta retkeilyä. Viikon vaellus pohjoisessa ja kotiin asti pitäis vielä pidätellä :D
Ehhehe. No mut itseasiassa en tykkää käydä kakalla vieraissa paikoissa, jos ollaan jossain vaikka viikonloppu niin käyn ennen lähtöä ja yritän pidätellä siihen asti et ollaan kotona. Yleensä siinä ei ookaan ongelmaa kun mulla maha toimii noin neljän päivän välein. Sori oli varmaan liikaa informaatiota, aloin vana pohtia :D

vieras
Ehhehe. No mut itseasiassa en tykkää käydä kakalla vieraissa paikoissa, jos ollaan jossain vaikka viikonloppu niin käyn ennen lähtöä ja yritän pidätellä siihen asti et ollaan kotona. Yleensä siinä ei ookaan ongelmaa kun mulla maha toimii noin neljän päivän välein. Sori oli varmaan liikaa informaatiota, aloin vana pohtia :D
Mulla taas toimii joka aamu, eikä sitä pysäytä mikään. Sullahan saattaiskin toi viikon reissu onnistuakin paskomati, ainakin melkein!

saab
Mulla taas toimii joka aamu, eikä sitä pysäytä mikään. Sullahan saattaiskin toi viikon reissu onnistuakin paskomati, ainakin melkein!
Vähän vois olla tönkkö olo, mut jos tankkaisin kunnolla juustoa ja muuta mahaa kovettavaa kunnolla ennen lähtöä niin vois onnistuakin :D

harmaana minäkin
Vanha vitsi: Kaksi naista käveli yöllä ravintolasta kotia kohti, kun vessahätä yllätti. Oli pakko helpottaa oloa kohdalle sattuneen hautausmaan istutuksissa. Paperia ei ollut. Toinen nainen päätti käyttää paperin tilalla pikkuhousuja ja pyyhki niihin. Toinen totesi stringit liian pieniksi tarpeeseen nähden, ja otti muistonauhan eräästä kukkalaitteesta.

Seuraavana päivänä naisten puolisot tapasivat lenkillä ja toinen totesi: "Mun pitäisi varmaan jo huolestua, vaimoni tuli yöllä kotiin ilman pikkuhousuja." Siihen toinen yhtä totisena: "Minun vaimoni löytyi aamulla sammuneena sohvalta, hameenhelma sukkahousuissa ja sukkahousuista roikkuen nauha - Rakkaudella muistaen, Tapiolan Mieskuoro"

saab
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin:
Vanha vitsi: Kaksi naista käveli yöllä ravintolasta kotia kohti, kun vessahätä yllätti. Oli pakko helpottaa oloa kohdalle sattuneen hautausmaan istutuksissa. Paperia ei ollut. Toinen nainen päätti käyttää paperin tilalla pikkuhousuja ja pyyhki niihin. Toinen totesi stringit liian pieniksi tarpeeseen nähden, ja otti muistonauhan eräästä kukkalaitteesta.

Seuraavana päivänä naisten puolisot tapasivat lenkillä ja toinen totesi: "Mun pitäisi varmaan jo huolestua, vaimoni tuli yöllä kotiin ilman pikkuhousuja." Siihen toinen yhtä totisena: "Minun vaimoni löytyi aamulla sammuneena sohvalta, hameenhelma sukkahousuissa ja sukkahousuista roikkuen nauha - Rakkaudella muistaen, Tapiolan Mieskuoro"
:LOL: Tuo nauratti mun väsynyttä mieltäni oikeasti!

huhhuh
no tää oli kyl ihan silkka vahinko, mut kerran oottelin miestä saapuvaksi (oltiin just tavattu) luokseni syömään, niin kuinka ollakaan, kun oli ukko hyppäs bussista 100 metrin päässä (katselin viel ikkunasta kaivaten), oli pakko pierasta ja ripuli törähti housuun nanosekunnin sadasosassa. Ei muuta kuin supernopsaan pesulle, ja housunvaihtoon ja kakkaiset vermeet muokkariin ja kaapinkätköihin oottamaan miehen poistumista.

Sitten toivottamaan ihastus tervetulleeksi vatsataudin ensijytkeissä :)

mies
Onkohan tämä edes outoa tai noloa? Mutta koulussa ala-asteella, kun tuli kerran paha hätä, enkä noissa vessoissa ollut aikaisemmin koskaan käynyt, niin yksi kavereistani huijasi että menisin tyttöjen vessaan tekemään tarpeeni. Kyllä hän sitten nauroi jälkeenpäin, mutta onneksi kukaan muu ei nähnyt.

Yhteistyössä