Häpeätkö lapsiasi, pidätkö heitä rumina?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
Tuosta toisesta ketjusta heräsi kysymys, että pitääkö joku tosiaan omia lapsiaan ruman näköisinä?

Minun mielestäni tyttäreni ja poikani ovat kauniita. Joskus tytön kasvoilla häivähtää ilme, joka ei imartele häntä. Silloin hän muistuttaa miehen suvun naisia, jotka eivät ole mitään kaunottaria. Sen sijaan miehistä samat piirteet heidän suvussaan tekevät komeita.
 
Mun mielestä mun lapset on kertakaikkisen ihania :)
Mutta tuttu on useammankin kerran harmitellut sitä, että hänen lapsensa on niin ruma :eek: . Ja kyseinen lapsi on mun mielestä tosi kaunis...isot tummat silmät, tuuhea kiiltävä tukka, jne.
 
no herranvarjele..!!! en mie pidä miu lasta rumana, päinvastoin,. kauneinta mitä voi näinkin rumasta ihmisestä pihalle tulla.... mutta en mie sitä huutele minnekkään, kun sehän on itsestäänselvyys :D :D
 
vieras
Eiköhän kaikkien omat lapset ole itselle aina kauniita. Ja muutenkin yleisesti muutkin. Toki omasta mielestä niitä rumiakin on mutta eipä niitä tarvi ääneen päivitellä!
 
Mä oon huono vastaamaan. Tuijottelin mun lasta kuvista ja luonnossa tänään ehkä 10 tuntia :D

Mun silmiin aivan mielettömän :heart: :heart: :heart:

Koko muu maailma unohtuu :heart:

En pidä söpöyttä itsestäänselvyytenä silti. En odottanut noin söpöä lasta.
Olin ajatellut että en ehkä ihaile lasta 10h päivässä...
Toisin kävi. koputan puuta.

 
vieras
Miksi omaa lastaan saa kehua kauniiksi mutta auta armias, jos sanot itseäsi kauniiksi, niin sitten kyllä muut sanoo että oma kehu haisee jne. Pitävät pöyhkeänä ja koppavana ja inhottavana narsistina. Miksi aikuista itseään ei saa ajatella tai varsinkaan sanoa kauniiksi? Miksi on hyväksyttävämpää sanoa olevansa ruma, kauhean näköinen, liian lihava, väsyneen näköinen, huono ihoinen, vääräsäärinen rimppakinttu jne.? Mutta jos sanoisit omaa lastasi muiden kuullen näillä kommenteilla, niin saisit muiden vihat silmillesi...
Olettekos ajatelleet tätä?
 
nikki
ihan rehellisesti sanottuna mua pelottaa, että toista mun tytöistä kiusataan joskus. on kyllä tosi nätti, mutta ku on just ku minä pienenä ja aina oon pitäny itteäni rumana... ja oon ollu koulukiusattu, tosin varmaan muista syistä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi omaa lastaan saa kehua kauniiksi mutta auta armias, jos sanot itseäsi kauniiksi, niin sitten kyllä muut sanoo että oma kehu haisee jne. Pitävät pöyhkeänä ja koppavana ja inhottavana narsistina. Miksi aikuista itseään ei saa ajatella tai varsinkaan sanoa kauniiksi? Miksi on hyväksyttävämpää sanoa olevansa ruma, kauhean näköinen, liian lihava, väsyneen näköinen, huono ihoinen, vääräsäärinen rimppakinttu jne.? Mutta jos sanoisit omaa lastasi muiden kuullen näillä kommenteilla, niin saisit muiden vihat silmillesi...
Olettekos ajatelleet tätä?
vähän eri asia puhua itsestä kuin lapsista. Vaikkakaan en puhu itsestäni noin rumasti, mutta en toisaalta pidä itseäni niin kauniina kuin omaa pientä tyttöäni.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
pidän! oon monesti miettiny kassajonossakin et huomaisko toi eellä oleva jos vaihtaisin. :whistle:
:LOL: Kokeile :D

Kysymykseen: En häpeä, enkä pidä rumana :) Miun lapsi on uskomattoman söötti :saint: Joku täti kaupassa kerran tokas miulle, että ei toi voi olla poika, kun se on niin nätti :D
Joskus olen miettinyt, että onpas sillä iso pää ja synnytyssairaalassa kattelin pojan kynsiä ja mielessäni manasin, että piru, kun piti periytyä isänsä puolelta ne oudon näkösen "kuplakynnet" (isot ja tosi kuperat).
 
Mun mielestä mulla on 3 kaunista,kultaista lasta :heart:
Ja sanonkin sen heille usein,että ovat niin nättejä!
Kyllä kai jokaisen äidin mielestä omat lapset ovat kauniita.Mä joskus mietin miten mä oon saanutkin niin söpöt lapset..no,onhan toi mun mies aika :p !! :D
 

Yhteistyössä