häpeää nyt julkisesti... etukäteen

eli oon niin alamaissa tän huonon itsekurini joulun ja kaiken hyvän syömisen seassaa et ilmotan jo nyt et huomenna en kehtaa koko painoani tänne kilopinoon tulla ilmottamaan koska se on PALJON ENEMMÄN KUIN VIIME VIIKOLLA... :'( :'( :'(

mun laihikset on aina tuomittu lysähtää aina alotan innolla mut helposti löytyy tekosyy lopettaa touhu alkumetreille..juuri kun on menny hetken hyvin ni sit joka oite on flunssan kourissa kolmeviikkoa ja poika sairastuu viel siihen päälle ni jo taas löyty tekosyy olla katsomatta mitä suuhunsa ajaa... sit parannutaan ja kas kummaa kaikkien lasten vanhemmat raahaa suklaa rasioita kiitokseksi raskaasta syksystä ja siihen perään sit tietty joulu eli tosi lujaa menee...

IHANA KUULLA ET KILOPINOON ON TULOSSA UUTTA SAKKIA MUKAAN.... JOTENKIN SIELLÄ KÄVIÄT OVAT SYKSYN AIKANA KAIKONNEET.... JOSPA TEKIN SAISITTE MUHUN NYT TAASEN UUTTA PUHTIA...... KIITOS AJASTASI ET JAKSOIT LUKEA SÖPÖTYKSENI.....
 
NO höpö höpö!!!!!

Joulu oli mulle ainakin virallinen loma laihdutuksesta! Nyt taas palaudutaan ruotuun (tai jos uutenavuonna nyt muutamat nakit ja pottusallaadit)..

En kattonu syömisiäni sitten pätkääkään! Eilen isäntä katto mua ruokapöydässä ja sanoi että sä et oo ikinä syöny noin isoa annosta ja niin vaan uppos napaan laatikot ja kinkut! .. Ja suklaat piparit ja tortut..
 
Homma kesken


Joo, joulu on poikkeus ja loma, ja mässäilyä luvan kanssa. Ei siihen kuole jos kerran vuodessa ahtaa navan täyteen, ei yksi syöpöttelyjakso koko vuoden läskejä ylläpidä. ;)

 

Yhteistyössä