Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Häpeä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="vierailija, post: 34090768"]</p><p>Nojoo kyl mä taas omasta käytöksestä viikonloppuna koin häpeää perjantaina omi hauskaa. Lauantaina heräsin myöhään ja huomasin et oli tullut viestii et tarvis ja kysyin ja se onnistui. Mut sit se jätkä pyysi sinne ottaan muutaman kaljan sanoin et oon rahaton ettei oo varaa dokailla pyysi silti sinne noh menin. Ja homma oli ihan ok. Mut sit musta tuli tällä kertaa ihan idiootti ja käyttäydyin huonosti. Musta tulee välillä hemmoteltu kakara joka vaatii kännissä koko ajan lisää antamatta mitään takaisin. Eli olen hyväksikäyttäjä vaikka en niin ajattele mut muut saa sen käsityksen. Ja sitkun tilattiin ruokaa ni mul oli 20e tilillä ja sanoin et maksan sen jos sä maksat loput. Mut sitkun tuli maksun aika se kuski sanoi ettei se onnistu ja pyysin et kaveri maksaa kaiken. Mut siinäkyn syötiin näin kuinka vihainen se oli ja toinen sanoi et ku se on niin kiltti. Mut sanoista en tiedä mikä eniten vitutti ku kyl mulle voi sanoo et toi oli ilkeyttä et oppisin et noin ei voi siinä tehdä. Mä kasvoin ilman rajoja ni en ole hyvä oppilas siinä. Mut joo se on huono jos tutustuu ihmiseen kännissä kun se sotkee energia kenttiä ja sit nähdään vasn päihteissä. Mulla on esim vaikeuksia lukee toisen tunteita tai sit mä en luota niihin.</p><p>Mut käyttäydyin tosi huonosti ja menetin pari hyvää tyyppiä ja se on ihan oikein. Mut olin kunnon lokki. Mut sitä selittää vähän se et mulle lätkästiin takas edunvalvoja ja viikkoraha on mitätön. Mut enskuussa saan taas itte alkaa pitää kaikki rahat. Heitän sille jätkälle huomattavan summan kaikesta mitä kesällä tarjoili ni sillä ollaan saletit raha asioissa. Tarkoitukseni ei ollut hyväksikäyttää mulla oli vaan köyhä tilanne. Ja joo päihteissä musta tulee tosi itsekäs. Hävettää oma käytös. Anteeksi sikamaisuuteni. Yritän olla vaatimatta seuraavissa suhteissa. Tai sit jos en opi niin olen yksin etten aiheuta turhaa vaivaa tai jos käytös ei muutu ni parempi ollakkin yksin ettei syöpä leviä sen enempiä. Häpeä on monesti tosi lamauttava tunne mut silti mun jääräpää ei tajua tai tajuaa selvinpäin. Jotain hyvää pääsin salille ja siitä tuli kevyempi olo täytyy jatkaa harjoituksia ja myös niitä tunne harjoituksia.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="vierailija, post: 34090768"] Nojoo kyl mä taas omasta käytöksestä viikonloppuna koin häpeää perjantaina omi hauskaa. Lauantaina heräsin myöhään ja huomasin et oli tullut viestii et tarvis ja kysyin ja se onnistui. Mut sit se jätkä pyysi sinne ottaan muutaman kaljan sanoin et oon rahaton ettei oo varaa dokailla pyysi silti sinne noh menin. Ja homma oli ihan ok. Mut sit musta tuli tällä kertaa ihan idiootti ja käyttäydyin huonosti. Musta tulee välillä hemmoteltu kakara joka vaatii kännissä koko ajan lisää antamatta mitään takaisin. Eli olen hyväksikäyttäjä vaikka en niin ajattele mut muut saa sen käsityksen. Ja sitkun tilattiin ruokaa ni mul oli 20e tilillä ja sanoin et maksan sen jos sä maksat loput. Mut sitkun tuli maksun aika se kuski sanoi ettei se onnistu ja pyysin et kaveri maksaa kaiken. Mut siinäkyn syötiin näin kuinka vihainen se oli ja toinen sanoi et ku se on niin kiltti. Mut sanoista en tiedä mikä eniten vitutti ku kyl mulle voi sanoo et toi oli ilkeyttä et oppisin et noin ei voi siinä tehdä. Mä kasvoin ilman rajoja ni en ole hyvä oppilas siinä. Mut joo se on huono jos tutustuu ihmiseen kännissä kun se sotkee energia kenttiä ja sit nähdään vasn päihteissä. Mulla on esim vaikeuksia lukee toisen tunteita tai sit mä en luota niihin. Mut käyttäydyin tosi huonosti ja menetin pari hyvää tyyppiä ja se on ihan oikein. Mut olin kunnon lokki. Mut sitä selittää vähän se et mulle lätkästiin takas edunvalvoja ja viikkoraha on mitätön. Mut enskuussa saan taas itte alkaa pitää kaikki rahat. Heitän sille jätkälle huomattavan summan kaikesta mitä kesällä tarjoili ni sillä ollaan saletit raha asioissa. Tarkoitukseni ei ollut hyväksikäyttää mulla oli vaan köyhä tilanne. Ja joo päihteissä musta tulee tosi itsekäs. Hävettää oma käytös. Anteeksi sikamaisuuteni. Yritän olla vaatimatta seuraavissa suhteissa. Tai sit jos en opi niin olen yksin etten aiheuta turhaa vaivaa tai jos käytös ei muutu ni parempi ollakkin yksin ettei syöpä leviä sen enempiä. Häpeä on monesti tosi lamauttava tunne mut silti mun jääräpää ei tajua tai tajuaa selvinpäin. Jotain hyvää pääsin salille ja siitä tuli kevyempi olo täytyy jatkaa harjoituksia ja myös niitä tunne harjoituksia. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SANA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
Tänään 17:31
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
Tänään 17:28
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
3.
S kuvalehti:Suomalaisten harvinaislaatuinen luottamus päätöksentekijöiden ja hallintoon tuhottiin Sanna Marinin hallituksen aikana
Tänään 16:00
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Oikeiston kannatus on nousussa Romaniassakin
Tänään 15:22
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Suomen vasemmisto listasi suomalaiset, jotka vallankaappauksen jälkeen teIoitettaisiin tai karkotettaisiin Siperiaan
Tänään 14:47
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Maura Isabel vai Maura Ellen?
Tänään 14:47
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Erittäin hyvää päivää kaikille!!!
Tänään 13:44
Rätti Väsynyt
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Donald Trump: Armeija kadulle. Donald Trump haluaa karkottaa 11–12 miljoonaa maahanmuuttajaa, mutta tarvitsee siihen armeijan apua."
Tänään 13:21
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
Started by vierailija
Tänään 12:14
Luettu: 160
Aihe vapaa
2.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Started by vierailija
Tänään 10:14
Luettu: 153
Aihe vapaa
3.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Tänään 10:16
Luettu: 149
Aihe vapaa
4.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 148
Aihe vapaa
5.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 126
Aihe vapaa
6.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 124
Aihe vapaa
7.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Started by vierailija
Tänään 10:52
Luettu: 100
Aihe vapaa
8.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
Started by vierailija
Tänään 09:22
Luettu: 97
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mikko Koivu kertoo totuuden siitä millaisen avioeroriidan Hellu sai aikaan
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Mihin autoon mahtuu 3 turvaistuinta?
4 min sitten
Lapset ja teinit
4.
K/B-komposti 2.0
8 min sitten
Aihe vapaa
5.
Haaveena vauva 2025
Latest: Heimi89
9 min sitten
Lapsen saaminen
6.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
10 min sitten
Aihe vapaa
7.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
11 min sitten
Aihe vapaa
8.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
11 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Häpeä
Bottom