Hän voisi olla lapseni

  • Viestiketjun aloittaja tyjä syli
  • Ensimmäinen viesti
tyjä syli
joka paikassa lapsia, eri ikäisiä pari vuotiaita - kymmenvuotiaita. Kaupassa lapsia äitineen, uimahallissa lapsia, ulkona lapsia.

Mietin: Kuinka vanha hän nyt olisi, mitä hän osaisi? Tuokin lapsi voisi olla lapseni.. Mitä tekisin hänen kanssaan? Menisimme yhdessä ulos leikkimään, puistoon, kauppaan ja uimaan. Rakastaisin, suukottaisin, pitäisin sylissä...

Vauvan vaateita joka paikassa, kehto tyhjänä.
 
en voi verrata tilannettani omaasi, mutta mielessäni on ollut samankaltaisia ajatuksia. Tosin vasta raskaudesta... Miten pitkällä raskaus olisi nyt, miten elämämme olisikaan muuttunut, miten olisinkaan onnellisempi... :ashamed:

Voimia sinulle!! :hug:
 
Minäkin mietin lapsiani. He olisivat nyt 5, 4,3 ja viimeisin syntyisi kohta jos eläisivät Minulla ongelma ei ole raskaaksi tulo vaan pysyminen taas yritetään. Onneksi ollaan onnistuttukin välillä (kaksi lasta)
 
katja81
ihan samoja ajatuksia pyörittelen..tänään bussissa mietin että onkohan tuommoinen minunkin tyttö 10 v päästä,kun katoin erästä lasta..katson usein vauva lehteä mieheni kanssa ja mietimme kenen lasta meidän tuleva lapsi muistuttaa..

aikoinaan näinkin unen jossa oli semmonen 4 v tyttö minun kanssani parvekkeella ja tyttö kysy multa että saanko tulla syliin ja mä olin outona ja sanoin vaan et joo tuu vaan.sit se lapsi sit alko selittämään kauheesti mun haaveista ja toiveista mitä mulla on ollu ja yhä on lapseni suhteen..mä olin ihan äimän käkenä et mistä se tietää?sit se vaan sano sillein oudosti hymyillen et sä oot sit hassu äiti..
heräsin tippa lississä..ehkä se oli mun tuleva lapseni,mulle esittäytymässä,niinkuin sanomassa et mut sä saat jos et luovu toivosta.
 

Yhteistyössä