Häiritseekö toisen kuorsaus

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Mua on aina häirinny jos mun vieressä on joku kuorsannu, mut nyt ku toi ruttunaama makoilee vieressä ja kuorsaa kovemmin mitä moni mies niin eipä se vaan häiritsse lainkaan mua =)

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Kyllä mua häiritsee ja paljon. Mutta mulla onkin aina ollut hankaluuksia saada unta, kun nukahdan mua ei sitten herätä mikään (paitsi oman lapsen itku ).
Mä en kans herää muuten mut jos täällä on lapsia ja ne päästä ääntä niin taatusti olen hereillä ja nopeesti.

mamma
Miten pystyt tuohon!!!!!!!!?????????
Mun mies kuorsaa ja se häiritsee mua niin hel...ve...tin paljon!!!!! Oon häätäny sen välillä (aika usein) makkaristakin kun oon ollu aivan hermona huonosti nukutteujen oiden jälkeen!! Kauheeta kestää!!!!!!!!!!!!!!
Enköhän rakasta sitä tarpeeks..!?

Häiritsee, etenkin jos on just nukahtamassa...ihanaa kun tulee uni ja silmät painuu väkisin kiinni...kunnes...---KROOOOOAHGRYZZPRR!!!!!! |O
Tasainen pieni vieno kuorsaus ei häiritse mutta sitä ei meillä useinkaan kuule ellei nuku kylki kyljessä nuhaisen lapsen vieressä.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Vain kun en ole vielä nukahtanut. Sitä ääntä kun jää kuuntelemaan, niin se vaan kovenee ja pahenee yön hiljaisuudessa.
Just noin, mut ton rutun kuorsauksesta må jopa nautin se on niin rauhottava ääni jotenki ja niin sulosta ku koira kuorsaa

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mun mies kuorsaa ja se häiritsee mua niin hel...ve...tin paljon!!!!! Oon häätäny sen välillä (aika usein) makkaristakin kun oon ollu aivan hermona huonosti nukutteujen oiden jälkeen!! Kauheeta kestää!!!!!!!!!!!!!!
Mun miehellä on taas todella vaikea saada unta, jos en ole vieressä kuorsaamassa :D

Kuule, unen tarpeella ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Jos toinen ääntelee kuin tärypora niin hermohan siinä menee vaikka kuinka rakastais B)

mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Mun miehellä on taas todella vaikea saada unta, jos en ole vieressä kuorsaamassa :D

Mulla ei oo taas mitään vaikeuksia nukkua ilman mun miestä!!!! Eikä tunnu silläkään olevan. :)
Otan mielummin tuon ihanan 2v:n kainaloon ja ihana rauhallinen yö.. saa herätä virkeänä uuteen päivään..

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Kuule, unen tarpeella ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Jos toinen ääntelee kuin tärypora niin hermohan siinä menee vaikka kuinka rakastais B)

Ihanasti sanottu

=)

pinokkio
Minä kuorsaan ite, mutta mies vielä kovempaa. Se ei häiritse, jos ehdin nukahtaa ensin ja nukun sikeästi,mutta niin ei valitettavasti ole kovin usein.Arvatkaas mikä on ihan kaikkein kamalinta? Kun nukut sikeästi, ja mies kääntää kylkeään niin että kasvot on sun korvan kohdalla. Siitä kun se vetäsee kunnon korinat niin jo vot loikkaat aika korkealle..

Mua ei haittaa miehen kuorsaus. Ei kumminkaan kuulu joka yö eikä usein. Oon huomannut että silloin kun stressiä niin hampaat narskuu ja silloin myös kuorsaa. Eli stressi pois niin pysyy hampaat kunnossa ja kuorsaus poissa. Ja mä en saa unta vieraassa paikassa enkä jos en ole miehen vieressä :heart:

jeep
kyllä!Meijän koira kuorsaa niin kovin että en saa nukuttua.Herään yöllä monta kertaa siihen,jopa viime yönä vaikka olin virittänyt olkkarin oven niin että koira ei pää se huoneeseen...silti kuulin sen kuorsauksen.

vieras
Ei häiritse jos kuorsaa tasaisesti. Mutta semmonen (exän harrastama) kuorsaus, joka kovenee, kovenee, kovenee, 6-7 kuorsausta ja sitten hengityskatko! Joka jatkuu sekunteja.... ja joka kerta eri kauan. Se on kauheeta.

Yhteistyössä