Häh kissan ruokailusta,

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
olin taas heittämässä lusikan kaivoon kun kissa ei syönyt kahteen päivään mitään. No tänään menin kauppaan ja ostin kalleita märkäruokaa mitä kaupasta löytyi. No nyt tuo kissa on syönyt sen kaikki 1 minuutissa :eek: :D Tuleeko kissoille jotenkin kallis maku vanhetessa B)

meilläkään ei nyt märkä maistu, pelkkää raksua pitäis olla kun on siirrytty vauvaruokaan :kieh: aina märkä kupissa koskemattomana mutta annas ku ostin almo natiren tonnikalaa ku siitä tapeltiin. tuo oli yksi kerta ja taas palattiin omaan tuttuun pahaan ruokaan. kyllä ne syö jos on nälkä

mun äiti on lelliny mun kissan pilalle ostamalla sille jotain sheban häränlihaa julienneporkkanakastikkeessa jne ja arvakkaa suostuuko se katti vetää kohta mitää muuta ku kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita kera tryffeleiden? :saint:
sanoin kyl äitille et se söis vaik mitä jos todella olsi nälkä, mut ei enää :whistle:

No onhan ne ronkeleita, mut ehkä myös laadulla on jotain tekemistä tuossa. Meillä ainakin maistuu eläinkaupan ruuat, joista näkee mitä niissä on, eli ei oo mitään epämääräistä mössöä jostain jämälihoista.

kissa-fani
Alkuperäinen kirjoittaja aropupu:
Mä oon kuullu joskus sanottavan, että koirilla on omistajat ja kissoilla palvelijat. Olisit antanu olla ilman ruokaa tai pitäny samaa ruokaa tarjolla. Ei kissa itteensä nälkään tapa.
Noin se menee ja tota on kun kissat niin viisaita.
Koirille joudut kamalaa koulua pitämän ja kissan saat opetettua tuosta vaan. Ei roiku verhoissa, ei tule pöydille, on se niin lutunen.

ap
Ennen kissa söi ihan kaikkea. Mutta nyt 14-vuotiaana siitä on tullut niin nirso että. Ruokakin pitää pienistää :D Toisina päivinä kelpaa silakka toisina ei, toisina päivinä käy vain jauheliha ja tänään sille kelpas Gourmetin diamant ateriat.

vieras
Kyllä meillä tuo vanha kissa syö edelleen sitä mitä sille tarjotaan ja jos ei kelpaa, niin sitten on ilman. Kyllä varmasti syö sitä mitä tarjotaan, kun on nälkä. Kissat on vaan niin fiksuja eläimiä, että kun kerran saa tahtonsa läpi, tietää vaatia sitä myös myöhemmin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Onhan jo vanha kissa jos ei syö tekee kuolemaa. Laitat ruoan ja syö tai on syömättä.
Niin, mutta kun mä niin haluan että se syö ja elää pitkään :heart: Emmä hirveesti uskalla antaa sen olla syömättä pari päivää kauempaa.

vieras
Meillä ei muuten kissat syö sitä patee-safkaa! Kaks päivää annoin saman ruoan olla kupissa ja sitten sen saikin kirjaimellisesti veistää sieltä kulhosta pois (ei auttanu liottamiset eikä mitkää, se oli kulhonpohjalla vaan kun plöräys sementtiä.) Mutta esim. kotiruoka, kuten puuronjämät meillä uppoo.

Yhteistyössä