häätö.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisi tulla laki joka määrää Kelaa maksamaan jokaisessa tapauksessa asumistuet suoraan vuokranantajalle eikä niin että tuen saaja saa itse päättää mihin raha menee. Ja kyllä sossu voi noin tehdä, ystäväsi on täytynyt elellä normaalia leveämmin ettei ole pystynyt maksamaan vuokriaan. Kyllä me yh:tkin saadaan ihan riittävästi tukia jotta niillä saa katon pysymään pään päällä ja leivän pöytään. Älä nyt ainakaan paapo ystävääsi vaan laita hänet ojennukseen. Eka soittamaan NÖYRÄNÄ vuokranantajalle ja keskustelemaan hänen kanssaan luvaten että soittaa heti perään Kelalle josta siirtää asumistuet suoraan vuokranantajalle. Jos vuokranantaja ei enää jousta, matka kohti seurakuntaa ja sieltä asuntotoimistoon hakemaan halvempaa luukkua.
meillä ainakin lukee jo vuokrasopimuksessa että vuokralaisen mahdollinen asumistuki on maksettava suoraan vuokranantajalle
 
vieras(ap)
jaaha,eli tilanne osittain saatu jo selvitettyä.saatiin sovittua maksuaikaa maanantaihin,ystäväni pyysi palkka ennakkoa ja maksaa sillä rästit.ens kuussa tulee olemaan äärettömän tiukkaa mutta saatiin nyt ainakin lisäaikaa laittaa asiat kuntoon.kyllä tämä nyt tästä sutjaantuu.
 
vieras (ap)
Kiitos heille :flower: Mun mielestäni on hienoa, että ap toimii ystävänsä apuna.[/quote]



minusta tämä nyt on vähintä mitä voin ystävälleni tehdä.jos minulla olisi vaikeaa elämässä niin toivoisin tukea ystäviltäni.on hyvä että on ainakin joku johon voi tukeutua vaikeina aikoina.tässä se meidän ystävyys punnittiin ja kiitettävin arvosanoin selvittiin:)
kun olisin vain aiemmin tiennyt miten tiukille kaikki elämän myllerrykset ystävälläni otti.mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meneekö ystäväsi asumistuki suoraan vuokranantajalle?
menee,on aina menny.musta tuntuu vaan et hänen kannattais tarkistuttaa asumistuki koska se on uskomattoman pieni tulohin ja menoihin nähden.
Kannattaa koittaa tarkistusta.Ei häviä mitään.Tuskin nyt aleneekaan.

 
Kati
Huhhuh, hyvä! Onneksi jaksoitte järjestellä asiaa. Ja se asumistuki kannattaa tarkistuttaa tosiaankin. Hienoa, että löytyy tuollaisia ystäviä jotka on tukena vaikeillakin hetkillä ja selvittelee asioita yhdessä.

:flower: ap:lle.
 

Yhteistyössä