häät alta kuukauden päästä ja mies haluaa perua

vieras
Joo, ei naimisiin mennä, jos toinen ei olekaan valmis.
Meidänkin piti mennä, mutta mies jänisti. Tosin en ymmärrä, meillä on kuitenkin lapsia. Nehän ne on enemmän sitovia kuin avioliitto.

Yhdessä ollaan edelleen. Ja kaipa joskus saadaan aikaiseksi mennä naimisiin. Ei se oikeastaan mulle niin tärkeätä ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
kirkkohäät mutta pienet,kun joku kysyi onko miljoonahäät ja ei ole 100% varma ja on yhteisiä lapsia.
Paljonko väkeä on pienet kirkkohäät ja mikä miehen ikä on? Edelleen epäilen syyksi ennemmin sitä tilaisuutta kuin itse avioliittoa, meillä miehellä oli samantyyliset ajatukset eli tuli se viimehetken paniikki, mutta kyllä siitä selvittiin ja naimisissa ollaan ja ihan oikeana päivänä mentiin. Sanoin miehelle etten tässä vaiheessa häitä peru, että peruu ite, valitsi sitten mieluummin sen että joutuu esiintymään päähenkilönä vaikka pupujussi onkin housuissa.
 
Varmaan ramppikuumetta. Itsekin myönnän sanoneeni asiasta aika ikävästikin miehelle pari kuukautta ennen häitä... :ashamed: Onneksi mies minut niin hyvin tunsi että huomasi sen olevan ramppikuumetta sitoutua. Vähän loukkaannuin ettei tosissaan ottanut kun sanoin että pitää kai edes siirtää niitä häitä, mutta parempi näin...kamalaa olisi jos oltais siirretty. Mutta kuten sanoin, mieheni taisi tässä asiassa tuntea minut paremmin kuin itse tunsin. Naimisissa siis onnellisesti nyt ollaan, enkä kyllä katunut enää kun häät lähestyi, enkä nytkään. Keskustelkaa solmut auki! Onnea joka suhteessa!
 
äityli
Ikävä tilanne. Paljon puhutaan "ramppikuumeesta", mutta milloin kysymys on siitä ja
milloin "aivan oikeasta pohdinnasta".

Jos minulle mies, jonka kanssa pitäisi kuukauden päästä mennä naimisiin ihan vakavissaan puhuu häiden perumisesta, tarkoittaa se eroa myös miehestä.

Mulle avioliitto on pyhä. Minulle se tarkoittaa suurta rakkautta. Avioliitto on aivan eri asia kuin avoliitto. Vaikka olisi yhteisiä lapsiakin.

Joo, kivittäkää vaan, mutta tätä asiaa en kykene järjellä selittämään. Se vaan on tunne.
 

Yhteistyössä