Susu
Onko 40e ok, mies töissä, mä hoitovapaalla, lapsi alle 2v? Hääpari siis toivoo lahjaksi rahaa.
eli paljonko?Alkuperäinen kirjoittaja sasu:olen kuullut että pitäis olla 20?/aikuinen pelkästään jo ruuasta + siihen vielä se "lahja" raha, eli teillä kun menossa 2 aikuista niin se 40? olis niistä ruuista ja siihen päälle vielä pitäis laittaa se oikea "lahja summa"
Ette kai meinanneet että vieraat kustantaisivat häänne?Alkuperäinen kirjoittaja sasu:eikös se ole ihan kohteliasta antaa hiukan enemmän mitä hääparilla menee häihin ettei nyt aivan miinukselle mene?
meille kävi niin että miinukselle jäätiin ja paljon, eikä tosiaan ole kiva kun tulee monta ihmistä ja lahjaksi saa jotain 10?/pää ja ruuat jo maksaa 20?/pää?
Siis täh??? Maksaako nykyään vieraat häät??? Toivottavasti emme saa kutsua sellasilta,jotka ajattelevat noin..Alkuperäinen kirjoittaja sasu:eikös se ole ihan kohteliasta antaa hiukan enemmän mitä hääparilla menee häihin ettei nyt aivan miinukselle mene?
meille kävi niin että miinukselle jäätiin ja paljon, eikä tosiaan ole kiva kun tulee monta ihmistä ja lahjaksi saa jotain 10?/pää ja ruuat jo maksaa 20?/pää?
Ai oletko sitä mieltä, että vieraiden pitäisi automaattisesti ajatella, että he maksavat hääparin juhlan???????Alkuperäinen kirjoittaja sasu:eikös se ole ihan kohteliasta antaa hiukan enemmän mitä hääparilla menee häihin ettei nyt aivan miinukselle mene?
Sama ajatus tuli mulle. Mä olen luullut että vieraita kutsutaan häihin koska halutaan juhlia omaa hääpäivää heidän kanssaan. Ilmeisesti heitä kutsutaankin siksi että halutaan tehdä juhlilla voittoa. Voi elämän kevät...Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä:Siis täh??? Maksaako nykyään vieraat häät??? Toivottavasti emme saa kutsua sellasilta,jotka ajattelevat noin..Alkuperäinen kirjoittaja sasu:eikös se ole ihan kohteliasta antaa hiukan enemmän mitä hääparilla menee häihin ettei nyt aivan miinukselle mene?
millainen kokoonpano teitä siihen 40 euroon on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se kyllä vieraitten asia oo häitä maksaa. en mä ainakaan aio mistään ruuista maksaa vaikka hääpari rahaa lahjaksi pyytänytkin häissä joihin nyt kesällä ite oon menossa. Me ollaan aateltu et joku 40? ois hyvä
minä ja mies ollaan kahdestaan. miehen serkun häät kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:millainen kokoonpano teitä siihen 40 euroon on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se kyllä vieraitten asia oo häitä maksaa. en mä ainakaan aio mistään ruuista maksaa vaikka hääpari rahaa lahjaksi pyytänytkin häissä joihin nyt kesällä ite oon menossa. Me ollaan aateltu et joku 40? ois hyvä